De In Crowd: Bring it on!

16-11-2010 11:31 822 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed, nu ook het Oud vs. Nieuw topic weer eens in de Bermuda Driehoek verdwenen is, ga ik dan eindelijk dat kletsgroepje maar eens opstarten waar we het daar over hadden.



Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.



Ik heb wel huisregels:



* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.

* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden

* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.

* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.

* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.

* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.



Bring it on!



P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Kijken jullie ook toevallig The Big Bang Theory ? Of is dat way to nerdy ?



Ik ben diehard fan. Ik vind ze zo briljant, en herkenbaar. Als ubernerd .
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
Alle reacties Link kopieren
Ik val ook nergens over Til. Ik stel slechts iets aan de kaak. Ik zie mezelf namelijk, ondanks de metaaldetector in de OP, somehow (gebaseerd op het verleden, tot nu toe) heus wel gezellig meebomen met Boor, Tuttje en weet ik veel wie binnen de tabel vallen. Echter ik heb wel een paar flinke contra-indicaties, afgeleid uit het eisenlijstje van TO (dit is inmiddels gerelativeerd om 20.49). Daar reageerde ik op. Het een hoeft het ander namelijk niet uit te sluiten. "Vallen over" is iets heel anders, en volgens mij heeft FV het zo ook niet opgevat.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Boro schreef op 16 november 2010 @ 21:18:

Kijken jullie ook toevallig The Big Bang Theory ? Of is dat way to nerdy ?



Ik ben diehard fan. Ik vind ze zo briljant, en herkenbaar. Als ubernerd .Nee, ik heb echt al te veel series die ik volg, en anders hou ik helemaal geen tijd voor een leven meer over.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Jaa GG is ook geweldig.



En Desperate Housewives. Ik heb echt járen geroepen dat dat toch wel zo uberstom moest zijn. Maar ik vind het leuk.

Soms wat minder. ( Seizoen 2 vond ik bijv. niet zo ) En soms super.

Het nieuwste seizoen vind ik ook wel leuk, maar qua spanning moet het wel nog even op gang komen. Hoewel het wel geweldig is om bepaalde mensen -terug- te zien.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 16 november 2010 @ 21:20:

[...]





Nee, ik heb echt al te veel series die ik volg, en anders hou ik helemaal geen tijd voor een leven meer over.Hahaha Dit zijn mijn strijk-en-vouw serie's. Of , zoals nu als ik geen puf meer heb om gezellig sociaal te zijn. Dan kijk ik alles wat los en vast zit.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
Alle reacties Link kopieren
DH ben ik al jaren van afgehaakt. Die hadden ook het Glee syndroom, vanaf dat het groot werd werd het alleen maar minder leuk. Modern Family vind en vond ik trouwens ook te gek, maar ja, so much to watch, so little time. Dus ook alweer afgehaakt helaas.
Am Yisrael Chai!
quote:Boro schreef op 16 november 2010 @ 21:17:

[...]





welke aflevering ? ( Ik kijk ze via cucirca.com . Single lady's vond ik meer dan briljant )Gewoon, die ene die vanavond op tv was ik ben reuze ouderwetsch
Alle reacties Link kopieren
Glee vind ik heel leuk, ik heb nu drie en een half seizoen ofzo gezien ( althans, dat wat er te downloaden viel)



Ik ben ook helemaal flieft op Dexter, topserie is dat.
DH een tijdje gekeken, maar was er op een gegeven moment wel weer klaar mee. MF nog geen voldoende boeiende trailer gezien om het te proberen.



Bovendien heb ik de afgelopen twee maanden 5 jaargangen Lost gekeken. Dan heb je geen tijd voor andere dingen
Alle reacties Link kopieren
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 16 november 2010 @ 21:29:

Glee vind ik heel leuk, ik heb nu drie en een half seizoen ofzo gezien ( althans, dat wat er te downloaden viel)



Ik ben ook helemaal flieft op Dexter, topserie is dat.





We zitten pas in seizoen 2, tuttje.



Ik vind Kurt trouwens wel echt geweldig. De schrijver, Ryan Murphy, heeft zijn rol gecreëerd omdat de acteur hem aan zichzelf deed denken bij zijn auditie. Hij deed eigenlijk auditie voor Artie in de rolstoel. En hij heet Kurt omdat hij als kind Kurt in de Sound of Music had gespeeld. Maar goed, Ryan Murphy verwerkt dus gewoon zijn eigen high school traumas in de serie in de vorm van Kurt.



Die Ryan Murphy is trouwens echt onwijs tof, ik heb laatst een chat met hem gehad via-via.
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 16 november 2010 @ 21:35:

[...]





Die Ryan Murphy is trouwens echt onwijs tof, ik heb laatst een chat met hem gehad via-via.Hoe cool is dat!!
Alle reacties Link kopieren
Ja dat bedoel ik, dat wat er te downloaden viel, ik gokte dat het seizoen drie moest zijn aangezien het heel veel afleveringen zijn. Ik zal het niet verklappen tot waar ik ben gebleven
Alle reacties Link kopieren
Kurt is frikking briljant, echt ik hou van dat jong!
Mijn straat is trouwens heel sinister mistig, nu. In een film zouden er al tien psychopatische moordenaars uit de bosjes zijn gesprongen
Alle reacties Link kopieren
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 16 november 2010 @ 21:42:

Kurt is frikking briljant, echt ik hou van dat jong!



Klopt.



( Iemand voor Sheldon van bbt ? Iemand ? Niemand ? .... nou ja, dan cheer ik wel zelluf voor hem )
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
Alle reacties Link kopieren
En Lost, daar ben ik echt te stom voor denk ik

Ik was na aflevering 2 al helemaal de kluts kwijt, irriteer me mateloos aan die serie omdat ik de clue mis.
Alle reacties Link kopieren
quote:tilalia2 schreef op 16 november 2010 @ 21:42:

Mijn straat is trouwens heel sinister mistig, nu. In een film zouden er al tien psychopatische moordenaars uit de bosjes zijn gesprongen Ja, in het eggie blijven ze lekker binnen, veel te koud nu!
Alle reacties Link kopieren
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 16 november 2010 @ 21:43:

En Lost, daar ben ik echt te stom voor denk ik

Ik was na aflevering 2 al helemaal de kluts kwijt, irriteer me mateloos aan die serie omdat ik de clue mis.Volgens mij heeft iedereen dat die lost kijkt. Ik heb het nog niet gekeken, maar ik hoor iedereen erover dat het wel leuk is maar zoooo vaaaaaaaaag.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 16 november 2010 @ 21:43:

En Lost, daar ben ik echt te stom voor denk ik

Ik was na aflevering 2 al helemaal de kluts kwijt, irriteer me mateloos aan die serie omdat ik de clue mis.



Voordeel van dvdboxen: je kunt alles ongegeneerd terugkijken. En later leggen ze het nog een keer uit. Je kan alleen niet meer dan 1 aflevering missen per seizoen, want dan wordt het te vaag voor woorden. Maar na 5 seizoenen kan ik eindelijk zeggen: ik begrijp het. Nou nog weten hoe het afloopt

Financieel technisch hoop ik dat de vriendin van wie ik de boxen geleend heb, ook jaar 6 koopt, zodat ik die ook kan lenen
Alle reacties Link kopieren
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 16 november 2010 @ 21:41:

Ja dat bedoel ik, dat wat er te downloaden viel, ik gokte dat het seizoen drie moest zijn aangezien het heel veel afleveringen zijn. Ik zal het niet verklappen tot waar ik ben gebleven





Het eerste seizoen was iets van 26 afleveringen, twee legs van 13.



ik hou ook zo van Kurt, elke aflevering die om hem draait moet ik huilen. Lief kind is het. Hij doet nu ook mee aan die campagne "It gets better" voor homoseksuele jongeren ivm die zelfmoorden in de USA, da's ook zo'n ontroerend filmpje omdat hij zo ontwapenend is.



Dat hele gegeven van die zelfmoordgolf gaat Ryan Murphy trouwens ook in Glee verwerken.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
-Shit, bedenk me nu pas dat dit niet handig is qua herkenbaarheid -
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde het net zeggen mop
Alle reacties Link kopieren
Ja, was stom. Anyway, Kurt is cool.



http://www.youtube.com/watch?v=rhGWC4yq_Yg



Tranen met tuiten gehuild bij deze.
Am Yisrael Chai!
Ooooh, die is mooi!
Alle reacties Link kopieren
Het arrangement vind ik echt te gek! En ik hou erg van zijn stem. Mooi, die falsetto.
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven