NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Welterusten Zwup! Ik ga ook afsluiten en slapen ... morgen vroeg op



Welterusten allemaal!!
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker Zwup !
Trusten Naomii! Lekker slapen!
Slaap lekker Zwup en Naomii
E.M., ahhhh....nog eentje??
Beautiful Things
Ik ga ze straks luisteren. Het is spannend (interessant) op tv!
Bij dat laatste nummer is het wel prettig een beetje onder invloed te zijn...
quote:EarthlyMatters schreef op 16 november 2010 @ 23:19:

Ik ga ze straks luisteren. Het is spannend (interessant) op tv!



rotzak! Nee hoor... Ik ga ook richting bed.



Slaap lekker.
Slaap lekker, Zon! zie je morgen weer!
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnestraaltje71 schreef op 16 november 2010 @ 23:18:

Beautiful ThingsIk vind het wel lekker Zonnetje ... en nee ik ben niet onder invloed.
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker Naomii en Zonnetje !
Alle reacties Link kopieren
Ja Hallo! Zit ik bij te lezen omdat ik zo graag op de hoogte wil zijn van jullie, ben ik aan het eind, gaat de een na de ander slapen?

Is dat netjes? Nee! Is dat aardig? Nee! Tsss.



Hallo trouwens
Alle reacties Link kopieren
Nah, ik ga ook slapen. Slaap lekker!
Hallo Ree!
Trusten Ree!
Heerlijke muziek Zon!
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker Ree !





Ik ga ook



Alvast slaap lekker !
Trusten SP! Slaap lekker.
quote:zonnestraaltje71 schreef op 16 november 2010 @ 23:18:

Beautiful ThingsLekkere nummer
Hey Love!
Hoe is het?
Heey!!!



Goed hoor, lekker relaxt

Ben bij aflevering 6 van Lost
Super dan! Ik ga van het weekend weer wat kijken. Doe dan een run van de eerste en laatste afleveringen van de seizoenen.
Alle reacties Link kopieren
ben je pas bij aflevering 6?.. ik dacht dat je al veeeeeeeeeeeeeeel verder was?



hey LS en EM trouwens.. .. x

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven