NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla

I am surrounded by morons
Beau!!!

Zeg, wat denk je dat ik zoal doe Beau??? Ik moet ook weleens studeren

Maar goed, je gaat nu dus ook kijken EM?
Hey Boog! Ben je al op locatie?
je zat je vanmiddag boos te maken zag ik.. .. niet doen hoor.. is niet goed voor je hart

en ik ga er vanuit dat je naast school niks te doen hebt en dus de ene na de andere aflevering van Lost kunt kijken..
Ja, van het weekend. Nu geen tijd voor. Heb al afleiding genoeg aan VF.
yep.. reisje naar barcelona stelde niet veel voor.. in 2 uurjtes ben je er.. was al anderhalf uur rijden naar luchthaven brussel..

ingecheckt in hotel en hier wat gegeten en uiteraard al dos cervezas gehad.. en lig nu heerlijk in m'n bedje het NB topic te lezen
Haha, dat is goed geregeld dan. Stukken beter dan hier. Ik heb vandaag aspergesoep op en het bleek dat Love die ook heerlijk vindt.

Hoe lang blijf je?
Ik vind aspergesoep ook heerlijk trouwens!..

Ik blijf tot zaterdag.. zaterdagmiddag 12:30 geloof ik vlieg ik weer naar huis.. en dan heb ik met een beeje geluk wat van barcelona gezien.. heb ik nog wat meer cervezas en sangria gedronken en wat paella op..
Love is inmiddels weer helemaal in haar aflevering verdwenen?
Ach ja, volgens mij is het weer goed. Ik heb gezegd wat ik wilde zeggen en leven en laten leven nu

Grapjas!!! Ik heb ook een leven hoor....Daarnaast, moet ook genoeg doen aan de studie.

maar wel lekker dat je down under bent Mis je niet gezelschap??? Ik vind hotelkamers altijd zo ongezellig.....
quote:EarthlyMatters schreef op 17 november 2010 @ 00:48:

Haha, dat is goed geregeld dan. Stukken beter dan hier. Ik heb vandaag aspergesoep op en het bleek dat Love die ook heerlijk vindt.

Hoe lang blijf je?Ga je die een keer voor mij maken??? Klinkt zo lekker!!!!!!
hotelkamers zijn inderdaad ongezellig.. en dit hotel is zo'n typisch zakenhotelletje.. klein en veel mensen die met laptops lopen te sjouwen.. dus inderdaad; had wel wat gezelschap kunnen gebruiken.. als jij nou was meegegaan!.. hadden we wat kunnen kletsen!!
Jaaaaaaaaaaaa!!!! Had me dan meegenomen??!!
Klinkt goed. Heerlijk zeg dat eten. Ik ga binnenkort ook weer eens iets anders (dan gewoon) eten. Begrijp ik het nu goed dat je alleen bent daar?
Overigens, goed ouwehoeren kunnen we wel

Maar ik denk dat als je Naomii of EM (of iemand anders van Nb) dat je ook wel geslaagd was hoor!!!
EM: tja.. love wilde niet mee.. :'( .. maar hoezo iets anders dan gewoon eten?.. ga je niet zo nu en dan uiteten?.. komende zaterdag vermoed ik dat er weer een gezellig groepsetentje is in Den Bosch.. en maandag ga ik naar de sauna..
Wat klinkt dat spannend......Wat ga je eten dan EM?
quote:boogster schreef op 17 november 2010 @ 00:57:

EM: tja.. love wilde niet mee.. :'( .. maar hoezo iets anders dan gewoon eten?.. ga je niet zo nu en dan uiteten?.. komende zaterdag vermoed ik dat er weer een gezellig groepsetentje is in Den Bosch.. en maandag ga ik naar de sauna..
Nee, niet zo vaak uiteten helaas. En thuis is het toch wel redelijk hetzelfde vaak. Wel gevarieerd, maar toch anders.

Ik ga binnenkort wel naar Dune du Pyla hoop ik. Duin ergens in Frankrijk. Even een dag je op en neer. Uitwaaien.
Er zijn genoeg gezellige mensen hier. en wat ik ga eten weet ik nog niet. Zal het internet eens opduiken voor een lekker recept.
Dune du Pyla.. klinkt leuk!.. in 1 dagje op en neer?. hoe ver is dat rijden?.. is wel lekker om in Frankrijk effe uit te waaien..
Ik ga slapen trouwns.. morgen weer vroeg op..

truste allebei.. maak het niet te laat.. .. x
Lukt niet om op die andere manier afscheid te nemen Beau....

Maar goed, slaap lekker en droom fijn!!!

It's just the 2 of us again
Dat is 11 uur rijden ongeveer, denk ik.

Trusten! Ik maak nog een oefentoets af en ga dan slapen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven