NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
quote:Frankz schreef op 17 november 2010 @ 14:39:

goeiemidaaag allemaal!



zwup, wat is je huis een bende zeg..gaat eens rap schoonmaken..



zo, nu zeurt er tenminste iemand over..



Haai huilie! lekker lost aan t kijken?



Noom, lekker aan t werk? tssk..zijn jouw scharrels altijd van die huilies? mss iets voor love?



Clownvis EM!Tss tss
quote:Naomii schreef op 17 november 2010 @ 15:03:

Ow en Frank .... Love wou hem niet, te fout hoofd! ..... we vallen niet echt op dezelfde mannenNou........
quote:Naomii schreef op 17 november 2010 @ 15:21:

Wat wil je weten EM?



Groepsopdrachten zijn stom, EM! Gewoon maar blij zijn dat het een voldoende is!







Denk dat Zwup dit ook kan beamen.....
quote:EarthlyMatters schreef op 17 november 2010 @ 15:29:

[...]



Wil alleen weten hoe het kan dat jullie niet op dezelfde mannen vallen, maar wel willen trouwen met dezelfde? Ja, voldoende is voldoende. Omdat jij geweldig ben
quote:Naomii schreef op 17 november 2010 @ 15:34:

Frank, dat kon je ook niet weten



Hahaha, ben je weer naar complimenten aan het vissen EM Love en ik hebben wel enige overlap qua types hoor. Love's range gaat van braaf tot gemiddeld en die van mij van gemiddeld tot fout ......... je zal dus wel gemiddeld zijn EM



Nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

Gaan we zo doen????



Oude taart....
Oh nee, vroeg het me alleen af. Af en toe wel een beetje luchtig houden hier hè ... het is al zwaar genoeg. Tsja, gemiddeld? deels wel



Moeten we toch wat aan doen, Love. Einde van het studiejaar drink ik er een.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, Love mannen zijn toch leuk om te plagen!! En wat bedoel je met je smiley? Plotseling toch interesse in mijn scharrel???
Ik ga even wat frikandellen scoren. brb
Hahahahaha!!!



Ik val niet op gemiddelde mannen.....Dat wil ik zeggen! Het klinkt net alsof ik niet voor de leukste mannen ga

Nu snap ik uiteraard dat je doelde op gemiddeld "foute" mannen....Maar toch.



Heb overigens nog steeds geen interesse in je scharrel
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, ik bedoelde inderdaad gemiddeld qua braaf/fout en ik ben erg blij dat je geen interesse hebt in mijn scharrel! Ik ben best gierig als het op hem aankomt
Alle reacties Link kopieren
EM, voor mij een kaassoufle en een kalfskroket alsjeblieft! Lekkerrrrrrr
Doe mij maar An evening with The Dixie Chicks
quote:Naomii schreef op 17 november 2010 @ 15:56:

EM, voor mij een kaassoufle en een kalfskroket alsjeblieft! LekkerrrrrrrKomt voor de bakker patatboer!
Alle reacties Link kopieren
Valt binnen, even, roept, satehkroket graag voor mij of een frikandel speciaal. En is weer foetsie.... druk druk druk op t werk.
Alle reacties Link kopieren
Lekker EM! Dank



Hoi Glitter, dag Glitter. Werk ze!
Ik wil een frikandel speciaal en een berehap met pindasaus



En als het even kan, een lekker ding erbij
Gotsklere, het is mijn vrije dag, maar ik heb het beredruk.



Ik wil graag een pattat flip, frinkandel speciaal en die ene kroket. Daarnaast veel melk!
Alle reacties Link kopieren
Dat is niet goed Zon, druk op je vrije dag!



Love, EM neemt zichzelf vast ook wel voor je mee
Staat genotuleerd dames! Ik ga zo met de zak rond.
De zak van Sinterklaas EM???
Sorry, gewoon een patatzak deze keer.
Ik wil Aub weer hier zien...



(kusje voor Aub)
Alle reacties Link kopieren
Waar is Aub? En Noa heb ik ook amper gezien de laatste tijd ....
Beide een RL denk ik zo. Wilde hier even laten weten dat ik aan ze denk en ik alweer veels te lang droog sta
Gran Torino - Jamie Cullum voor Noa en Aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven