NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Nou ja ..........



Ben met stomheid geslagen. Vriend geeft eindelijk weer een teken van leven: hij is net terug uit het ziekenhuis, hij had de afspraak vervroegd (heeft hij toch nog naar IETS geluisterd van wat ik heb gezegd) ... en ik moet me niet zo druk maken, zegt hij



*bedenkt zich nu wat ze met niet 1 maar wel 2 vrije dagen gaat doen*
Luisteren is goed, Nao. mss iets leuk doen met hem .. ipv ziekenhuis?
Alle reacties Link kopieren
Ja dat bedacht ik me ook EM maar de workaholic heeft zijn dagen vast weer vol zitten. Ik bedenk wel iets .....
Alle reacties Link kopieren




Onwijs bizarre aflevering van Dr. Phil
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Hoi Twis



Vertel! Wat heeft dr. Phil nu weer?
Het is wat met die workaholics. Komt vast goed, Nao.



Twis!
Alle reacties Link kopieren
Hmm, het gaat over wraak. Een echtpaar dat elkaar het leven zuur maakt. Echt niet te geloven, wat een gestoorde mensen!



Hoi Naoom en EM!
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Weekend!!!!! Ik ga naar huis





Twis, je zou zulke mensen toch bijna gaan uitleggen waarvoor er echtscheidingen zijn uitgevonden
Alle reacties Link kopieren
Zij heeft valse aangifte gedaan, waardoor hij bijna een jaar in de gevangenis heeft gezeten. Hij heeft (als wraak daarop) zijn eigen dood in scène gezet. Hij heeft haar doen geloven dat hij verongelukt was. Hoe ziek kun je zijn?



Lekker hoor, weekend!
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 17 november 2010 @ 15:37:

[...]









Denk dat Zwup dit ook kan beamen.....Absoluut! Heb nog steeds geen concrete afspraak staan. Dat is toch te belachelijk voor woorden?!?! De presentatie is al binnen een week
quote:Naomii schreef op 17 november 2010 @ 16:46:

Nou ja ..........



Ben met stomheid geslagen. Vriend geeft eindelijk weer een teken van leven: hij is net terug uit het ziekenhuis, hij had de afspraak vervroegd (heeft hij toch nog naar IETS geluisterd van wat ik heb gezegd) ... en ik moet me niet zo druk maken, zegt hij



*bedenkt zich nu wat ze met niet 1 maar wel 2 vrije dagen gaat doen*



Maar....Maar.....Maar???

En nu?? Gaat het goed met hem?? Is er wat aan de hand?
Alle reacties Link kopieren
quote:Naomii schreef op 17 november 2010 @ 16:46:

Nou ja ..........



Ben met stomheid geslagen. Vriend geeft eindelijk weer een teken van leven: hij is net terug uit het ziekenhuis, hij had de afspraak vervroegd (heeft hij toch nog naar IETS geluisterd van wat ik heb gezegd) ... en ik moet me niet zo druk maken, zegt hij



*bedenkt zich nu wat ze met niet 1 maar wel 2 vrije dagen gaat doen* Hoe is het gegaan? Of heeft hij er weer het zwijgen toe gedaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Twisted schreef op 17 november 2010 @ 16:58:





Onwijs bizarre aflevering van Dr. Phil Ik zag het ook inderdaad!! Vond het alleen stom dat het laatste deel door RTL is afgekapt
@ Zwup

Alle reacties Link kopieren
Love!



Pffffff.........ik ben moe
quote:Zwuppeliennn schreef op 17 november 2010 @ 17:47:

[...]





Absoluut! Heb nog steeds geen concrete afspraak staan. Dat is toch te belachelijk voor woorden?!?! De presentatie is al binnen een week Echt triest. Hoop dat het goed komt. Ik heb zelf een 8- en een 9- gehaald en als laatste door de groep een 6- ... en bedankt!
Zag je onze reactie op die van Naomii?? Vrijwel tegelijk en bijna dezelfde inhoud (inclusief smiley )

Great minds think alike



Weet je, anders bereidt je toch maar voor alvast op de presentatie? Zeg je gewoon: dit doe ik, dit doen jullie. Gewoon opdrachten gaan geven.Gaan ze miepen, zeg je dat je het zo maar bent gaan oplossen, aangezien het anders niet lukte oid.
Alle reacties Link kopieren
quote:EarthlyMatters schreef op 17 november 2010 @ 17:55:

[...]



Echt triest. Hoop dat het goed komt. Ik heb zelf een 8- en een 9- gehaald en als laatste door de groep een 6- ... en bedankt!



Ik hoop het ook....ik weet het niet. Anders stap ik bij het volgende college wel naar de docent toe. Je kan niet in een paar dagen zo'n presentatie in elkaar flasen.



Nette cijfers! Jammer dat die groepsopdracht dan een 6- is. Gelukkig wel binnen
Ik verwijt de groep opzich niets hoor, gewoon de opleiding!
Iedereen mag voor zichzelf zijn of haar inzet bepalen ... laat mij dat dan ook gewoon doen en laat dus mijn cijfer niet afhangen van wat de rest doet.

Thanks maar binnen is binnen idd. zoals gezegd heb ik het nog druk met inhalen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 17 november 2010 @ 17:57:

Zag je onze reactie op die van Naomii?? Vrijwel tegelijk en bijna dezelfde inhoud (inclusief smiley )

Great minds think alike



Weet je, anders bereidt je toch maar voor alvast op de presentatie? Zeg je gewoon: dit doe ik, dit doen jullie. Gewoon opdrachten gaan geven.Gaan ze miepen, zeg je dat je het zo maar bent gaan oplossen, aangezien het anders niet lukte oid.



Ja, ik zag het Love



Daar zit ik ook aan te denken. De presentatie bestaat in mijn ogen uit 3 onderdelen, dus dat is prima te verdelen

Hopelijk komt er toch vanavond of morgen nog bericht. Anders zal ik maar eens een sms er tegenaan gooien. Maar eigenlijk vind ik dat al te ver gaan. We zijn potverdorie bezig in een master
Alle reacties Link kopieren
quote:EarthlyMatters schreef op 17 november 2010 @ 17:59:

Iedereen mag voor zichzelf zijn of haar inzet bepalen ... laat mij dat dan ook gewoon doen en laat dus mijn cijfer niet afhangen van wat de rest doet.

Dat is erg lastig te bepalen, als je één opdracht in moet leveren. Ik denk dat de opleiding je ook gewoon wil leren dat je moet kunnen samenwerken en soms gaat dat soepel en soms gaat dat moeizaam.
Gewoon zeggen en opsturen wat ze moeten dan. Als het niet lukt om af te spreken, dan zo maar. Denk even over na of je de docent inlicht over je aanpak....
quote:Zwuppeliennn schreef op 17 november 2010 @ 18:01:

[...]





Dat is erg lastig te bepalen, als je één opdracht in moet leveren. Ik denk dat de opleiding je ook gewoon wil leren dat je moet kunnen samenwerken en soms gaat dat soepel en soms gaat dat moeizaam.Er worden bij ons ook gewoon voldoende of onvoldoendes gegeven. Geef dan voor groepsopdrachten zo'n beoordeling.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 17 november 2010 @ 18:02:

Gewoon zeggen en opsturen wat ze moeten dan. Als het niet lukt om af te spreken, dan zo maar. Denk even over na of je de docent inlicht over je aanpak....



Ik laat het allemaal even op me inwerken Love Misschien moet ik ook gewoon nog even geduld hebben. De globale afspraak is voor vrijdag...maar ja, zonder tijd en plaats schiet dat niet echt op.



EM, dat zou ook kunnen maar dan is er wel een heel groot stuk van de motivatie om een hoog cijfer te halen weg hè.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven