NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Sterkte morgen Twissie!



Slaap lekker
Alle reacties Link kopieren
Gatver, ik heb zweetvoeten. Heb ik dus echt nooit! Volgens mij hebben deze Uggs hun beste tijd gehad. Legitieme reden om weer een nieuw paar te kopen
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
niet uitslapen voor twis



slaap lekker!



*engel haakt ook af en beraad zich op een bed datum met zwupje en frankz *
Alle reacties Link kopieren
quote:Twisted schreef op 17 november 2010 @ 22:00:

Gatver, ik heb zweetvoeten. Heb ik dus echt nooit! Volgens mij hebben deze Uggs hun beste tijd gehad. Legitieme reden om weer een nieuw paar te kopen hopelijk lig je alleen
Alle reacties Link kopieren
daaaagggg.............
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook weg!



Slaap lekker allemaal
Trusten allemaal!
Ik blijf nog even ...
Ben ik gemist??
yep
godsklere wat een pannenkoeken leven er toch op de wereld.
Alle reacties Link kopieren
Vertel EM!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Naomii en EM,



Zo te zien zijn er al meerdere Nachtbrakers naar bed. Ik ga zo ook naar bed.



Slaap lekker voor later !
Slaap lekker SP!
quote:Zwuppeliennn schreef op 17 november 2010 @ 20:42:

Kom maar langs Frankie, zeeën van tijd hier bij gebrek aan een afspraak
quote:Frankz schreef op 17 november 2010 @ 21:41:

@engel: max 30..sorry.. Doe je wel jonger?
Ik had wat dingen te koop staan op eBay Naomii en een pannenkoek bestelt net de laatste zodat mijn aanbieding offline gaat, maar hij heeft niet gelezen dat ik een bepaald artikel in die aanbieding allang niet meer op vooraad heb .. nu moet ik weer extra kosten maken e.d.
quote:EarthlyMatters schreef op 17 november 2010 @ 23:10:

yep +
Alle reacties Link kopieren
Ik zat nog even wat nieuws aan het lezen.





Voor Aubrey



Newsflash:

Schijnt dat Ben Saunders sinds kort single is.

http://www.parool.nl/paro ... aunders-weer-single.dhtml
Alle reacties Link kopieren
Owww, dat is niet handig EM. Kan je niet gewoon zeggen dat je niet kan leveren? Ik heb geen eBay ervaring ...
Heb ik ook gedaan. Maar ja, als je niet goed leest, dan houdt het op. Ach ja, komt goed.



Rustig hier.
Aspergesoep iemand?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Lekker



Vertel jij anders wat leuks EM
Alsje ... heet hoor, pas op!



Ik duik zo weer mijn boeken in Love. Even niets leuks te vertellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven