NB deel 16
donderdag 18 november 2010 om 22:12
quote:Twisted schreef op 18 november 2010 @ 22:09:
Dat zogenaamde opruimen ken ik helaas wel. Rommel verplaatsen noem ik dat ook wel
Ach, een kniesoor die daar op let hopelijk
Pfff....ik was net DNA onbekend aan het kijken....moest stiekem wel een traantje laten. Een vader en een dochter...dochter kon van hem zijn of van een spermadonor.....ze bleek van de donor te zijn
Dat zogenaamde opruimen ken ik helaas wel. Rommel verplaatsen noem ik dat ook wel
Ach, een kniesoor die daar op let hopelijk
Pfff....ik was net DNA onbekend aan het kijken....moest stiekem wel een traantje laten. Een vader en een dochter...dochter kon van hem zijn of van een spermadonor.....ze bleek van de donor te zijn
donderdag 18 november 2010 om 22:16
donderdag 18 november 2010 om 22:19
quote:Twisted schreef op 18 november 2010 @ 22:14:
Ik ben Derek Ogilvie aan het kijken. Was net ook een beetje zielig. Ging over een zesjarig meisje dat plotseling overleed. De artsen stonden voor een raadsel. Heel naar
Dat is vreselijk inderdaad. Ik kijk nooit meer naar dat soort programma's, ik word er alleen maar verdrietig van.
Ik heb heerlijk geknutseld Twis. Heb veel nieuwe dingen en ben benieuwd of het aan slaat.
Ik ben Derek Ogilvie aan het kijken. Was net ook een beetje zielig. Ging over een zesjarig meisje dat plotseling overleed. De artsen stonden voor een raadsel. Heel naar
Dat is vreselijk inderdaad. Ik kijk nooit meer naar dat soort programma's, ik word er alleen maar verdrietig van.
Ik heb heerlijk geknutseld Twis. Heb veel nieuwe dingen en ben benieuwd of het aan slaat.
donderdag 18 november 2010 om 22:19
quote:Twisted schreef op 18 november 2010 @ 22:16:
Heb je lekker geknutseld, Ronnie?
En heb je idd nog iets kunnen kopen, No? Of stond je (lege) bankrekening dat niet toe? Snap trouwens echt niet waarom ik nog geen salaris ontvangen heb. Beetje vervelend eigenlijk.Ik heb echt de liefste vriend van de wereld, want hij zegt dat ik het moet kopen en hij betaalt. En dat terwijl hij al zo genereus is geweest met mijn verjaardag.
Heb je lekker geknutseld, Ronnie?
En heb je idd nog iets kunnen kopen, No? Of stond je (lege) bankrekening dat niet toe? Snap trouwens echt niet waarom ik nog geen salaris ontvangen heb. Beetje vervelend eigenlijk.Ik heb echt de liefste vriend van de wereld, want hij zegt dat ik het moet kopen en hij betaalt. En dat terwijl hij al zo genereus is geweest met mijn verjaardag.
Cum non tum age
donderdag 18 november 2010 om 22:20
quote:zonnestraaltje71 schreef op 18 november 2010 @ 22:17:
Ik riep je even 2Ree...ik vroeg daarvoor aan je of je blij bent met je spulletjes.
Ach zo, suffe hut hier.
Ik ben erg blij met mijn nieuwe materiaal en kan er van alles mee! Zo leuk is dat wannneer ideeen in de praktijk ook kloppen en leuk zijn. hijghijg....
Ik riep je even 2Ree...ik vroeg daarvoor aan je of je blij bent met je spulletjes.
Ach zo, suffe hut hier.
Ik ben erg blij met mijn nieuwe materiaal en kan er van alles mee! Zo leuk is dat wannneer ideeen in de praktijk ook kloppen en leuk zijn. hijghijg....