3000+ Deel 75!

18-11-2010 20:42 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren




并且这里一个新的部分,第75。





我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。

它不确定,我们互相分享它。



有夫妇规则:

痛苦以遭受不比较

,在3个投稿是您成员之后,

您可能任何时侯核实,但是您不能离开。



个人笔记:

感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您



************************************************************************************



Och här numrerar en ny del, 75.



Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.

Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.



Det finns en koppla ihop härskar:

Inget lida med att lida jämför,

efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,

dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.



Personligt notera:

Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt



************************************************************************************



И здесь новая часть, 75.



Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.

Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.



Будут правила пары:

Никакое страдание с терпеть не сравнивает,

после того как 3 postings будут вами член,

вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.



Личное примечание:

Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
Jammer Vil van de sollie! Maar als het niet klikt dan loopt zo'n gesprek voor geen meter en kun je elkaar beter de hand schudden en opstappen.
Inderdaad Bi, ik zie wel wat er uit komt maar verwacht er weinig van. Het werk is op zich wel leuk en waar ik ook naar op zoek was.



Maar hoe is het met jou eigenlijk en je cariejêrre?
Lieve maisjes ik ga lekker naar mn mandje!



Nog 1 dagje en dan weekend!!!



Truste!
En Mocy, doe je nog steeds aan dat Journalwrecking?
Mijn cariejere gaat goed Vil !! Ze zijn blij met mij en ik met hun
Zie je en daarom ben ik nou altijd Heintje... als ik weltruste zeg en nog even terug kijk is er altijd weer een vraag aan me gesteld!
Alle reacties Link kopieren
Trustuh Bi, ja nog één dag en dan weer uitslapen.
Alle reacties Link kopieren
Vil, ik weet niet eens waar mijn wreksjoernal ligt. Heb er momenteel geen tijd voor, komt wel weer. Ik heb altijd van die vlagen.
Alle reacties Link kopieren
Wordt schijnbaar 's winters weinig gewrekt, zie dat topic ook nooit meer, realiseer ik me nu. Wrekken is meer 's zomers schijnbaar.
Hahaha dat gekke joernalwrekken



Juist in de winter is het toch lekker om zulke dingen te doen?

Ik zit erover te denken om maar weer eens de punnikpaddestoel van dochter op te sjnorren. Helpt me ook van het roken af
Alle reacties Link kopieren
Je was dus gestopt. Zonde Vil. Nou als je zit te wrekken heb je iig geen tijd om te roken, heb je je vingers nodig om te plakken, knippen, stiften...
Ik was nog niet echt gestopt. Wel ben ik gestopt met het kopen van sigaretten. Nu rook ik er zo nu en dan eentje van iemand en thuis de electrische sigaret.



Het wordt te duur, dat roken
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is zo. Niet normaal meer. En ik rook niet zoveel (zeg ik altijd) want rook ze maar voor de helft op. Ga denk ik maar al die halve peuken bewaren in het kader van het bezuinigen.



Maar goed hoor als je het zo kunt volhouden. Scheelt een boel.
Alle reacties Link kopieren
Ik rook er nog eentje en dan zak ik. Trustuh Vil.
Ha, je kunt natuurlijk ook van die superlange sigaretten kopen en voor de helft roken, uitmaken, en dan weer opbergen voor later.



Ik heb nu al twee weken geen rookwaar meer gekocht en toch alweer 38 euro daarmee gespaard.......
Weltrusten Mocy, tot de volgende keer!
Alle reacties Link kopieren
Moet je het geld wel in een potje doen Vil, anders merk je er niets van.
Moos dat is wel een idee





Ik ga nu ook slapen want ik zit op het forum steeds maar op teentjes te trappen merk ik....oei.



Weltrusten
Alle reacties Link kopieren
Goodmeurning



Nog half daggie en dan zit de werkweek er weer op!

En dan op naar een gezellig weekend (met vele, vele kilometers te rijden)
Alle reacties Link kopieren
En iedereen natuurlijk een fijne dag!
Goedmeurning!!



Bijna weekend!



Fijne dag allemaal en tot vanaaaaf!




Goeiemorgen allemaal,



Ik heb me suf gelachen om de OP (en vooral de vertalingen)



Nu effe wachten tot die st**** Boerde*** geladen is.
Alle reacties Link kopieren
mogguh



Ik zit bij de huisarts te wachten....

Fijne dag en tot straks
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
*
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Op normale tijd wakker en heerlijk geslapen.



Mal, s6.

Luun...en dat op je nuchtere maag.

Friez, maar een half dagje, lekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven