NB deel 16
vrijdag 19 november 2010 om 21:36
quote:Frankz schreef op 19 november 2010 @ 08:01:
goeiemorgen allemaal!
Weer een nieuwe poging voor: mijn eerste werkdag!
Fijne dag en tot laterz..
Joehoeeeeeee, hoe was je eerste werkdag?? Waarschijnlijk lees ik het zo , maar toch Ik ben even een Love aan het doen vanaf gistermiddag
Hoi allemaal Prettige avond!
Ik heb vandaag het informele sollicitatiegesprek gehad. Ik dacht dat het oriënterend was en had dus geen salarisgegevens ed. mee genomen ..... nou ze hebben dus haast , ik ontvang maandag een aanbod!! Ik vermoed dat we er wel uit gaan komen, daarnaast hebben ze ook al een klus voor me die nu door de directeur-eigenaren wordt ingevuld. Aangezien het bedrijf aardig gegroeid is willen ze zelf minder operationeel bezig zijn en willen ze deze klus dus graag uitbesteden aan een medewerker. De klus klinkt héél leuk, uitdagend en eng! Flink zware en brede rol ..... ik heb er zo'n zin in!!!!!!!!!!!!!!!
goeiemorgen allemaal!
Weer een nieuwe poging voor: mijn eerste werkdag!
Fijne dag en tot laterz..
Joehoeeeeeee, hoe was je eerste werkdag?? Waarschijnlijk lees ik het zo , maar toch Ik ben even een Love aan het doen vanaf gistermiddag
Hoi allemaal Prettige avond!
Ik heb vandaag het informele sollicitatiegesprek gehad. Ik dacht dat het oriënterend was en had dus geen salarisgegevens ed. mee genomen ..... nou ze hebben dus haast , ik ontvang maandag een aanbod!! Ik vermoed dat we er wel uit gaan komen, daarnaast hebben ze ook al een klus voor me die nu door de directeur-eigenaren wordt ingevuld. Aangezien het bedrijf aardig gegroeid is willen ze zelf minder operationeel bezig zijn en willen ze deze klus dus graag uitbesteden aan een medewerker. De klus klinkt héél leuk, uitdagend en eng! Flink zware en brede rol ..... ik heb er zo'n zin in!!!!!!!!!!!!!!!
vrijdag 19 november 2010 om 21:52
quote:noa schreef op 19 november 2010 @ 18:06:
Goedemiddag. Heb gedaan wat ik moest doen vandaag, yeah.
Ik heb trouwens een verjaardagskado gekregen dat ik niet leuk vind, is het erg dat ik dat gezegd heb? Vind het zonde van het geld van de gevers, want het is nog best duur ook.O wat goed! Ik kan dat dus niet en baal daar altijd zo van. Zo kijk ik nog regelmatig tegen een lelijk porseleinen melkkan en suikerpot setje aan (yep, incl. delfsblauwerige opdruk) dat ik van vorige schoonouders heb gekregen
Goedemiddag. Heb gedaan wat ik moest doen vandaag, yeah.
Ik heb trouwens een verjaardagskado gekregen dat ik niet leuk vind, is het erg dat ik dat gezegd heb? Vind het zonde van het geld van de gevers, want het is nog best duur ook.O wat goed! Ik kan dat dus niet en baal daar altijd zo van. Zo kijk ik nog regelmatig tegen een lelijk porseleinen melkkan en suikerpot setje aan (yep, incl. delfsblauwerige opdruk) dat ik van vorige schoonouders heb gekregen
vrijdag 19 november 2010 om 21:56
quote:Naomii schreef op 19 november 2010 @ 21:52:
[...]
O wat goed! Ik kan dat dus niet en baal daar altijd zo van. Zo kijk ik nog regelmatig tegen een lelijk porseleinen melkkan en suikerpot setje aan (yep, incl. delfsblauwerige opdruk) dat ik van vorige schoonouders heb gekregen Ouders van je ex, dat is dus van je ex dan he. Teruggeven en als hij het niet wil, weggeven of laten vallen.
[...]
O wat goed! Ik kan dat dus niet en baal daar altijd zo van. Zo kijk ik nog regelmatig tegen een lelijk porseleinen melkkan en suikerpot setje aan (yep, incl. delfsblauwerige opdruk) dat ik van vorige schoonouders heb gekregen Ouders van je ex, dat is dus van je ex dan he. Teruggeven en als hij het niet wil, weggeven of laten vallen.
Cum non tum age
vrijdag 19 november 2010 om 22:06