NB deel 16
zaterdag 20 november 2010 om 00:12
zaterdag 20 november 2010 om 02:11
Ben ik weer! Te laat voor je anekdokte SP, jammer.. Slaap lekker in elk geval.
Ik vond de Voice niet zo leuk. Heb meer gekletst met vriendin (dat bedoelde ik met mijn afwezigheid Twis, moest een beetje sociaal doen ). Oh en Twis, Bart is je van harte gegund. Ik hou van baardgroei en wat meer vlees. Hij is 't net niet voor me
Naomi, succes met je klus, leuk nieuws!
Aubje, ook jij everything under control?
Ik ben hyper, heb namelijk HET project gevonden in het kader van mijn 'herstel'. Gaat even duren, maar dan heb je ook wat: een album vol plaatjes en schrijfsels over mijn belevenissen van de laatste 2 jaar. Op volgorde, van maand tot maand. Inclusief werktaken, liefdes van mijn leven, geslachte geiten, dronken koppen, vakanties, dierbaren en ergernissen. Wat een heftigheid, dit ga ik dus niet meer 'savonds doen. Een project tijdens kantooruren wordt het dus. Met een deadline van 31 december, zodat op 1 januari 2011 mijn nieuwe leven kan starten en ik het oude letterlijk in de kast kan zetten.
Dag!
Ik vond de Voice niet zo leuk. Heb meer gekletst met vriendin (dat bedoelde ik met mijn afwezigheid Twis, moest een beetje sociaal doen ). Oh en Twis, Bart is je van harte gegund. Ik hou van baardgroei en wat meer vlees. Hij is 't net niet voor me
Naomi, succes met je klus, leuk nieuws!
Aubje, ook jij everything under control?
Ik ben hyper, heb namelijk HET project gevonden in het kader van mijn 'herstel'. Gaat even duren, maar dan heb je ook wat: een album vol plaatjes en schrijfsels over mijn belevenissen van de laatste 2 jaar. Op volgorde, van maand tot maand. Inclusief werktaken, liefdes van mijn leven, geslachte geiten, dronken koppen, vakanties, dierbaren en ergernissen. Wat een heftigheid, dit ga ik dus niet meer 'savonds doen. Een project tijdens kantooruren wordt het dus. Met een deadline van 31 december, zodat op 1 januari 2011 mijn nieuwe leven kan starten en ik het oude letterlijk in de kast kan zetten.
Dag!
zaterdag 20 november 2010 om 11:29
quote:Philein schreef op 20 november 2010 @ 00:44:
Nou, wat een tegenvaller bij the Voice he? Vinden jullie Bart echt zo goed, of liever erin houden om andere redenen?
Ik vond Anne goed. En dat was het ook wel. Wat denk je zelf? Hij zingt best aardig hoor, maar hij moet het toch vooral van z'n looks hebben. Ik vind Anne trouwens ook niet echt heel goed. Gisteren was ik van niemand onder de indruk. Behalve van Bart dus.
Nou, wat een tegenvaller bij the Voice he? Vinden jullie Bart echt zo goed, of liever erin houden om andere redenen?
Ik vond Anne goed. En dat was het ook wel. Wat denk je zelf? Hij zingt best aardig hoor, maar hij moet het toch vooral van z'n looks hebben. Ik vind Anne trouwens ook niet echt heel goed. Gisteren was ik van niemand onder de indruk. Behalve van Bart dus.
I am surrounded by morons
zaterdag 20 november 2010 om 11:31
Goedemorgen
Zon, ik was van plan weer op mijn tong te bijten maar na jouw opmerking post ik het toch maar wel ..... we zijn vannacht uit de onderhandeling gekomen op msn ik heb hem opgehaald en hij is blijven slapen. Aangezien dat slapen begon om ca 7:30 uur duik ik er nu nog een paar uurtjes in
Frankz, ik had geen wilde plannen voor dit weekend ... en jij?
Zon, ik was van plan weer op mijn tong te bijten maar na jouw opmerking post ik het toch maar wel ..... we zijn vannacht uit de onderhandeling gekomen op msn ik heb hem opgehaald en hij is blijven slapen. Aangezien dat slapen begon om ca 7:30 uur duik ik er nu nog een paar uurtjes in
Frankz, ik had geen wilde plannen voor dit weekend ... en jij?
zaterdag 20 november 2010 om 11:32
quote:Philein schreef op 20 november 2010 @ 02:11:
Oh en Twis, Bart is je van harte gegund. Ik hou van baardgroei en wat meer vlees. Hij is 't net niet voor me
Hij is ook echt veel te jong hoor, met een enorme babyface, maar toch krijg ik de kriebels van hem
Ik ben hyper, heb namelijk HET project gevonden in het kader van mijn 'herstel'. Met een deadline van 31 december, zodat op 1 januari 2011 mijn nieuwe leven kan starten en ik het oude letterlijk in de kast kan zetten.
Heel goed plan. Ik kan dit alleen maar toejuichen
Oh en Twis, Bart is je van harte gegund. Ik hou van baardgroei en wat meer vlees. Hij is 't net niet voor me
Hij is ook echt veel te jong hoor, met een enorme babyface, maar toch krijg ik de kriebels van hem
Ik ben hyper, heb namelijk HET project gevonden in het kader van mijn 'herstel'. Met een deadline van 31 december, zodat op 1 januari 2011 mijn nieuwe leven kan starten en ik het oude letterlijk in de kast kan zetten.
Heel goed plan. Ik kan dit alleen maar toejuichen
I am surrounded by morons
zaterdag 20 november 2010 om 11:35
quote:Naomii schreef op 20 november 2010 @ 11:31:
Goedemorgen
Zon, ik was van plan weer op mijn tong te bijten maar na jouw opmerking post ik het toch maar wel ..... we zijn vannacht uit de onderhandeling gekomen op msn ik heb hem opgehaald en hij is blijven slapen. Aangezien dat slapen begon om ca 7:30 uur duik ik er nu nog een paar uurtjes in
Zo ken ik je weer!
Goedemorgen
Zon, ik was van plan weer op mijn tong te bijten maar na jouw opmerking post ik het toch maar wel ..... we zijn vannacht uit de onderhandeling gekomen op msn ik heb hem opgehaald en hij is blijven slapen. Aangezien dat slapen begon om ca 7:30 uur duik ik er nu nog een paar uurtjes in
Zo ken ik je weer!
I am surrounded by morons