3000+ Deel 75!

18-11-2010 20:42 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren




并且这里一个新的部分,第75。





我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。

它不确定,我们互相分享它。



有夫妇规则:

痛苦以遭受不比较

,在3个投稿是您成员之后,

您可能任何时侯核实,但是您不能离开。



个人笔记:

感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您



************************************************************************************



Och här numrerar en ny del, 75.



Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.

Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.



Det finns en koppla ihop härskar:

Inget lida med att lida jämför,

efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,

dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.



Personligt notera:

Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt



************************************************************************************



И здесь новая часть, 75.



Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.

Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.



Будут правила пары:

Никакое страдание с терпеть не сравнивает,

после того как 3 postings будут вами член,

вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.



Личное примечание:

Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
Alle reacties Link kopieren
Bi, lees even mijn mail over de hapto, misschien krijg je dan een beetje een beeld van de hapto. Je weet toch een beetje wat er de afgelopen jaren bij mij gespeeld heeft?
Alle reacties Link kopieren
quote:Vilma schreef op 21 november 2010 @ 13:51:

Grapje!



poppedot



Wie geeft me een trap naar die rottrap die ooit eens klaar moet raken?



Ik geef je wel een schop.... met liefde



hmmm Roos... pfff wat geef jij me veel stof tot nadenken!!!



*vind ik wel fijn hoor *
Alle reacties Link kopieren
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Josje.. ik ga het gelijk lezen, thanxxx!



Ja ik weet ongeveer wat er bij jou gebeurd is, en ben heel blij met je tip over de hapto!!



*ben even richting email*
Alle reacties Link kopieren
Bi, ik kon ook gewoon opeens gaan huilen als ik onenigheid had met mijn vriend en dan gooide ik het gewoon op het overlijden van mijn vader. Was niet altijd eerlijk, maar op zo'n moment wel het makkelijkst. Achteraf voelde ik me daar dan heel erg schuldig over, maar ik wist ook niet hoe ik daar mee om moest gaan toen.
quote:poppedotje schreef op 21 november 2010 @ 13:54:

[...]





Ik geef je wel een schop.... met liefde













*gone with a kick*
Alle reacties Link kopieren
Ik ga nu echt even was vouwen en strijken, anders moeten we morgen allemaal in onze onderbroeken de deur uit
Alle reacties Link kopieren
2 december is goed Bi.

Ik vind het doodeng, het is 6 jaar geleden dat ik voor het laatst gesport heb en vele, vele kilo's.........
Alle reacties Link kopieren
quote:poppedotje schreef op 21 november 2010 @ 13:57:

Ik ga nu echt even was vouwen en strijken, anders moeten we morgen allemaal in onze onderbroeken de deur uit Doe dan wel je sjaal en wanten om, want het wordt koud
Alle reacties Link kopieren
is best orgineel hoor Pop, alleen een beetje frisjes
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:josje37 schreef op 21 november 2010 @ 13:58:

[...]



Doe dan wel je sjaal en wanten om, want het wordt koud



Oew.. sexy!



*ownee ik was weg*
Alle reacties Link kopieren
Goed hoor Bi en Gravin om samen te gaan sporten, is echt heerlijk
Alle reacties Link kopieren
Hoor ik nou Pop nog hier? Dat kan toch niet die is toch met de was bezig?
Alle reacties Link kopieren
ben gewoon nog steeds niet weg, kan me er niet toe zetten, ben lui, heb een kater en ben misselijk



o o o o wat ben ik zielug
Alle reacties Link kopieren
Grmbl, nu is mijn begrafenisnummer en gaat Graaf ineens whooooohooooaaaaa doen. Moet hij niet meer doen......
Alle reacties Link kopieren
F5 F5 F5 F5



*druipt nu echt af*
Alle reacties Link kopieren
Ach, arm popje



* geeft pop een schop richting de was *
Alle reacties Link kopieren
Vin
quote:Gravinnetje schreef op 21 november 2010 @ 13:58:

2 december is goed Bi.

Ik vind het doodeng, het is 6 jaar geleden dat ik voor het laatst gesport heb en vele, vele kilo's.........

Troost je... bij mij is het niet anders!



Ik ben denk ik wel 20 kilo zwaarder dan een jaar of 7 geleden.



Maar daar gaan we schijt/scheit aan hebben he Vin!!
Alle reacties Link kopieren
quote:josje37 schreef op 21 november 2010 @ 13:59:

Goed hoor Bi en Gravin om samen te gaan sporten, is echt heerlijk



Ik weet het. Het is heerlijk als je weer thuis bent van sporten en dat heerlijke gevoel. Maar ja.... het is zo moeilijk om er alleen heen te gaan. Voordat minigravin er was ging Graaf met me mee. En soms ik vanuit mijn werk als Graaf late dienst had maar dat gaat nu niet meer. Ik ging 2x per week en vond het heerlijk.



En nu vind ik het nog moeilijker omdat ik zoveel kilo's ben aangekomen.
Alle reacties Link kopieren
Wie komt Graaf zijn mond even dichttapen?
Wat vind jij het leukst om te doen in de sportschool Vin?



Gewichten of conditie?
Josje... het ziet er logisch en begrijpelijk uit, die oefeningen. En leuk om te zien wat voor conclusies er aan relatief simpele handelingen kunnen worden verbonden.



Bedankt dat je ze wilde delen



Ik ga morgen echt bellen! Kan er alleen maar beter van worden toch?
Alle reacties Link kopieren
Bi, de eerste stap heb je al gezet, door toe te geven dat het zo niet meer gaat en dat je er wat aan wilt gaan doen. Dat is al super. Daar mag je al heel trots op zijn, je gaat hulp zoeken voordat het echt helemaal escaleert en je (net als ik) met een burnout thuis komt te zitten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven