3000+ Deel 75!

18-11-2010 20:42 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren

并且这里一个新的部分,第75。

我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。

它不确定,我们互相分享它。

有夫妇规则:

痛苦以遭受不比较

,在3个投稿是您成员之后,

您可能任何时侯核实,但是您不能离开。

个人笔记:

感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您

************************************************************************************

Och här numrerar en ny del, 75.

Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.

Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.

Det finns en koppla ihop härskar:

Inget lida med att lida jämför,

efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,

dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.

Personligt notera:

Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt

************************************************************************************

И здесь новая часть, 75.

Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.

Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.

Будут правила пары:

Никакое страдание с терпеть не сравнивает,

после того как 3 postings будут вами член,

вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.

Личное примечание:

Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
Ik ga weer verder met administratie... pffffff
Die is ook mooi Bi. Een vriendin van mij is wel gelovig. Ik ben een scepsis en bestook haar vaak met vragen die m.i. dus niet kloppen. Vol geduld en liefde beantwoord ze mij altijd en we hebben ook regelmatig behoorlijk heftige discussie gevoerd. Van haar heb ik een bladwijzer gehad met dit zelfde gedicht er op. Was wel heel ontroerd toen, zij weet heel veel van mij en mijn verleden en dit deed me dus ook heel veel.
Mooi gedicht inderdaad Bi, mijn moeder las het voor op de begrafenis van haar moeder (mijn oma), erg mooi
Hij is mooi he Vin... ik heb hem ooit gelezen bij een klant (waar we de badkamer verbouwden) op de wc

En hij is me altijd bijgebleven... vervang het woord God door "Liefde" of "Graaf" of "Bianco" en het is al heel anders!
Jeetje... er hangt wel een begrafenisstemming vandaag op 3000
Dat is de kracht van de 3000+ .er kan over alles gepraat worden.
Ja mooi he Bankje... ik ben er zó blij mee nog steeds!!
Ben er ook nog steeds erg blij mee, dat ik hier meeklets. Soms wat meer, soms wat minder. Maar dat kan hier en je wordt er niet op aangekeken als je even wat minder hier bent, of als je juist wat meer wil vertellen. Iedereen wordt hier in zijn of haar waarde gelaten. Wie over een grens gaat, wordt gecorrigeerd. Super
Ja meisjes, we hebben een mooi warm topic, in goede en slechte(ere) tijden. Dat moeten we koesteren.

Pfffff, wat heeft een mens toch een zooi.

Maar kwam echt grappige foto's tegen van mijn kinderen en mijn neefjes toen ze klein waren, die man nog nooit gezien had.
Inderdaad Moos, wat een zooi kan een mens verzamelen. Ben ook bezig met rommel ruimen, maar ben er ook niet zo goed in
Ik heb met net verkleed, we gaan zo uit eten nog voor de trouwdag van mjin schoonouders. We gaan met ons zevenen, mijn moeder en zus van schoonmoeder gaan ook gezellig mee, anders zitten die de zondag alleen en das niet zo gezellig. Tot vanavond allemaal
Veel plezier Jos!
Ik ook niet Jos, bij alles denk ik ''wie weet kan ik of iemand anders het nog eens aan/gebruiken, zonde om weg te gooien etc.''.

Maar daarna denk ik, bij het aanzien van de stapel ''weg'', het scheelt toch weer iets.

Nu zo snel in vuilniszakken proppen anders ga ik weer twijfelen.
Leuk Jos, veel plezier.
Tsjee zeg...

Ik Luun die heel stoer is, en meeleest terwijl ze d'r Boerderie doet, dacht pfffff wat nou weer een gristelijk gedicht. Gaap

En nou heb ik tranen in mijn ogen..

Thanks Bi Grrrrrr
quote:lunaan schreef op 21 november 2010 @ 17:35:

Tsjee zeg...

Ik Luun die heel stoer is, en meeleest terwijl ze d'r Boerderie doet, dacht pfffff wat nou weer een gristelijk gedicht. Gaap

En nou heb ik tranen in mijn ogen.. Oja en snot....! Maar niet in mijn ogen hoor..

Thanks Bi Grrrrrr
Whahahahahahaha die Luun. Lekker ding!
Luun.. heerlijk wijf ben je!!
Ik ga afwassen.. de vaatwasser is overleden

In het andere huis staat een gloednieuwe vaatwasser naar ons te lonken
Afwassen met de hand is goed Bi, daar worden je nagels mooi schoon van
Ik zing altijd voor Minigravin, Sinterklaas is jarig, zet hem op de pot. Oh wat zal hij stinken, doe de deur op slot. Vervolgens moet ik gieren van de lach.

Ben ik nu een slechte moeder?
Zo... dat was deel 1 (volle aanrecht).

Zolang ik de vaatwasser dichthou zie ik niet dat die ook nog vol staat
Yep.
Vin... leuk juist!! Lachende moeder is nooit een slechte moeder!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven