3000+ Deel 75!

18-11-2010 20:42 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren




并且这里一个新的部分,第75。





我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。

它不确定,我们互相分享它。



有夫妇规则:

痛苦以遭受不比较

,在3个投稿是您成员之后,

您可能任何时侯核实,但是您不能离开。



个人笔记:

感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您



************************************************************************************



Och här numrerar en ny del, 75.



Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.

Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.



Det finns en koppla ihop härskar:

Inget lida med att lida jämför,

efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,

dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.



Personligt notera:

Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt



************************************************************************************



И здесь новая часть, 75.



Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.

Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.



Будут правила пары:

Никакое страдание с терпеть не сравнивает,

после того как 3 postings будут вами член,

вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.



Личное примечание:

Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
Mijn moeder zong altijd Ketelbinkie.......Daar krijg je pas trauma's van als kind..



En met 1,2,3 in godsnaam, ging Ketelbinkie overboord,

die zijn moeder niet durfde zoenen,

omdat dat niet bij zeelui hoort.



Thanks Ma..
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 21 november 2010 @ 17:49:

Vin... leuk juist!! Lachende moeder is nooit een slechte moeder!Whahahaha, het is wel erg hoor. Ik zing hem iedere dag voor haar, meerdere keren en iedere keer schiet ik weer in de lach. Ze kijkt me maar wat meewarrig aan al heeft ze wel 1x gevraagd: wat doet Sinterklaas dan op de pot mama? En toen ik zei poepen kwam er geen reactie....
Hahaha Luun





Mijn moeder las altijd voor... begon bij de eerste zin al te geeuwen en viel na de eerst bladzijde in slaap
Zou ik daarom met het halve Navy team van Sasebo hebben rondgesloert
Nee Luun dat is gewoon omdat die Navy-mannen onweerstaanbaar zijn
Maar hij gaat toch verder Vin





Lalalalala en nog iets



7 dagen later

stond er in de krant

lalalalala

Sint heeft z'n gatje verbrand



Of zoiets
quote:Bianca40 schreef op 21 november 2010 @ 17:55:

Nee Luun dat is gewoon omdat die Navy-mannen onweerstaanbaar zijn Ow gelukkig Enne ze waren idd errug lekker
Alle reacties Link kopieren
Bianca40, 42 minuten geleden

Ik ga afwassen.. de vaatwasser is overleden



In het andere huis staat een gloednieuwe vaatwasser naar ons te lonken



*leuk he afwassen.. Die van ons is ook stuk en in het nieuwe huis komt er weer een. Kan niet wachten..*



lunaan, 38 minuten geleden

Afwassen met de hand is goed Bi, daar worden je nagels mooi schoon van



*maar niet goed voor je lak! Laat ze niet voor lucht lakken elke 4 dagen heur *



Ik wil in het nieuwe huis! Er is teveel afwas na een feestje!



Mmm pizza! Ik ga eten!
Welke lak Choco?
Ow Nagel Lak Duh...



Dat heb ik al 20 jaar niet gebruikt..hahaha
Alle reacties Link kopieren
quote:lunaan schreef op 21 november 2010 @ 17:35:

Tsjee zeg...



En nou heb ik tranen in mijn ogen..





En op de boerderie heb IK tranen in mijn ogen...



Vin en Lun zijn NIET lief en gaan mijn rainbowkippen afschieten...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 21 november 2010 @ 18:46:

[...]





En op de boerderie heb IK tranen in mijn ogen...



Vin en Lun zijn NIET lief en gaan mijn rainbowkippen afschieten... waarom?



wat heb jij gedaan Hima?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:himalaya schreef op 21 november 2010 @ 18:46:

[...]





En op de boerderie heb IK tranen in mijn ogen...



Vin en Lun zijn NIET lief en gaan mijn rainbowkippen afschieten...





Nee die laten we leven hehehehe



Tsssss Huilie
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 21 november 2010 @ 18:51:

[...]



waarom?



wat heb jij gedaan Hima? Wist ik het maar... probeer altijd een heul goede buur te zijn. Maar toch... Ze zijn gewoon Niet Lief.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Friezje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Rooosje
Alle reacties Link kopieren
Hoe issie? Beetje bijgekomen?
Alle reacties Link kopieren
beetje wel, ga vannavond wel vroeg naar bed



en jij?

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:himalaya schreef op 21 november 2010 @ 18:58:

[...]





Wist ik het maar... probeer altijd een heul goede buur te zijn. Maar toch... Ze zijn gewoon Niet Lief.



Ligt niet aan jou hoor



Maar soms krijgen Vin en ik het op de heupen, en dan gaan we op oorlogspad, zo hebben we alle witte kippen van Borodini aan de stalmuur gespijkerd.



Maar ik zou voorzichtig zijn met oogsten, volgens mij ben ik een landmijn (of twee) vergeten





Friez
Hee meeting Lady's , wanneer komt Spuuk naar huus?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook vroeg, Roos. Was toch wel een kort nachtje. En een lange rit terug (nou ja, ongeveer even lang als heen ).



Luunuit!



Als het goed is, is Spuuk wel thuis hoor Luun. Ik hoop iig niet dat ze nog in de kroeg zit.
quote:friezinnetje schreef op 21 november 2010 @ 19:10:

I

Luunuit!



Als het goed is, is Spuuk wel thuis hoor Luun. Ik hoop iig niet dat ze nog in de kroeg zit.



Hey, ik ben nog steeds aan.



En dat bedoel ik niet, en da widdege heul goei.
Alle reacties Link kopieren
Spuuk is goed thuisgekomen hoor, maar denk dat ze een beetje moe is
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Luun, heerlijk hè op oorlogspad? Is soms even nodig, sorry Hima.



Ouders zijn hier dus g weer e en sociaal doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven