December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Goedemorgen ladies!!!

Yeah! Go Nursie, Go Nursie, Go Nursie!

En wat super dat je vliezen nu pas braken! Heb je lekker kunnen slapen vannacht? Go for it! Ben benieuwd naar de naam!!!

Oef, arme Brian! (en arme jij, want jij maakt je zorgen (logisch)!)

Beterschap met jullie ventje, en ik ben het met je eens hoor, hij zal en moet een echte eerste verjaardag!

Mette

veel plezier met Sint bij je ouders! Gaat het alweer beter met Noofje?

Hier gata alles zijn gangetje, Joeri is welMEGA verkouden, en daardoor weer een beetje moeilijk met eten. HJij werpt de stukjes uit zijn mond dus pureren we het maar, en dan gaat het er wel in. Tsja. Komt vanzelf wel denk ik.

Kerstboom staat hier sinds gisteren!

Eergisteren hadden mijn ouders een boompje meegenomen die ietwat te groot was. (zouden we niet meer naar de badkamer kunnen!) Dus die is weer mee met mijn ouders gegaan en gisteren hebben ze een nieuwe meegenomen. (mijn ouders verkopen kerstbomen)

Wij hebben verleden jaar nieuwe ballen gekocht, bruin en cognac. Er moet nu nog wel wat in hoor, hij is een beetje kaal. Maar wel mooi al!

Gister hebben we de nintendo DS lite gekocht met braintraining! Joepie!

Hij is leuk!

Oh, ik hoor er eentje persen.....jep! Ik ga even een broek verschonen!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
SPANNENDE BERICHTEN ZO VROEG OP T FORUM!!!

ZET HEM OP NURSIE!!

NURSIE NURSIE NURSIE
Leuk knor! een nintendo DS

ik hoop stiekum dat ik er morgen een voor mn verjaardag krijg.. maar ik enk dat ie te duuris :(
Sluipt even binnen om Nurse heel veel succes te wensen.
Heb net even boodschappen gehaald, taart besteld voor woensdag; da's nog best duur! Maar ja, heb nu ook wel een hele leuke

Ik dacht even kijken of brusje er al is

Knor/oef; wat is een ds?

Moet zo even op verjaardag bij de buuf,

x
Yihaaa Nurse gaat er voor!

Ben heeeeel benieuwd hoe het gaat! Krijg er helemaal de kriebels van.

Dames, ben hier even niet vaak te vinden, heb op HM uitgelegd waarom. Denk wel aan jullie hoor en omdat Nursie nu echt aan de slag is kom ik toch stieken nog wel eens koekeloeren...

SPANNEND NURSE

zet hem op!!! (duurt wel lang, of ligt dat aan mij) naja eerst genieten met zn allen natuurlijk.

@Sannie

n baan in de bouw zoekt ie....maar, was me vanmorgen aan t bedenken, als ze hem daar nou niet aannemen ivm weinig kennis nederlands praten, dat ie dan op n callcenter gaat werken waar ze spaanstalige nodig hebben, ondertussen cursus nederlands en dan weer solliciteren in de bouw. Naja ben nog van alles aan t zoeken.

Suc6 dit weekend met de training. Klote zeg van je wasmachine...

@Joni

veel plezier in Maastricht (gezellig is het daar)

@Flodder

hoop dat de korrels en de verdere homeopathie Floortje helpt.

Ook hier herkenbaarheid, Melinda zit nooit stil, is druk, herrie maken vind ze ook leuk, maar onderzoeken doet ze dan weer wel....

Dikke

@Oef

heel veel beterschap met Brian

@Mette

hoe is het met Noof? Veul plezier vanmiddag bij je ouders.

@Knor/Oef/Mette

wij hebben ook n Nintendo DS, alleen geen braintraining heb n vergelijkbare versie. Is echt verslavend hoor!

@Mainecoon

wat een gezellig stukkie tekst

thx voor je knuf...gaat weer beter hoor, is alleen nu ff klote in de situatie waar we nu inzitten, maar alles komt goed!!!

Hebben jullie allebei n eigen laptop??? Zou hier ook wel handig zijn, hihihihi.

@Iedereen

n dikke

Liefs

GUCCi

Ons feestje gaat niet door, althans we bellen bijna iedereen af behalve de familie die dichtbij woont. Ik vind het onzin om mensen die 1,5 uur rijden hiervandaan wonen te laten komen. En al die kinders nemen ook weer virusjes mee en zo. Zien we toch niet zo zitten nu.

Vieren we het gewoon nog maar een keer volgende week of zo.

Ik vind het wel jammer hoor maar Brian had net 40,4 koorts dus dat gaat echt niet goedkomen voor morgen.

Ga zo de bestelde taart halen (inderdaad duur he Mette).

Ds is een soort gameboy maar dan nieuwer. Echt heel leuk. Mn nichtjes hebben er allebei een en die pik ik regelmatig in.
WHAAAHOEOEOEOEO GO NURSIE!!! Jippiejaheeejippiejahoeoeoeoeoe we krijgen een brusje!!

(en nu even alles bijlezen!!)
Oef wat balen zeg!!!!! En dan heb je ook nog een dure taart! Nou ja hopeljik gaat het snel weer wat betr met die arme knul van je!!!

Iedereen ff mail checken graag!!!!
Oef; balen maar ja, idd niks aan te doen. Is de temp weer gezakt ??

Nurse; jeetje, wie weet ligt bruse nu in je armen !!

Ik snap dat veel dingen herkenbaar zijn en natuurlijk zijn dreumissen druk en zitten ze niet stil. Maar er zal dan wel verschil in zitten denk. Kleine dingetjes als overstrekken wat ze doen, armen in de lucht zodat ze door je handen wil glijden, met de speen gooien of anderen dingen die ze aangeboden krijgt. En Floortje was aan de borst ook altijd al onrustig weten jullie nog ?? Dat ik zelfs op het punt heb gestaan om over te stappen op fles omdat ze zo onrustig was ?? Dus dat zit er echt al vanaf de geboorte in.

Vanacht was het weer bal. Wel een uurtje winst want het was nu tussen 24 een 3.

Knor; jij hoort er 1 persen ???? Nurse ???? Joepie !!

Kerstboom staat hier ook. Met gekleurde lampjes. Zo gezellig weer. Zo heeft het ook wel wat hoor dat Floortje zo rond kerst jarig is !!
Wat een leven hier ineens zeg haha !!
Nou Nursieieieie... spannend zeg!! Ik hoop dat het net zo lekker gaat als bij Roxanne en dat je snel met je kleine rozige wurmpje mag knuffelen!! Super zeg, ik ben helemaal opgewonden. SPANNEND!!

Oef: Sjeetje wat sneu voor Brian! 40 graden koorts op zijn verjaardag!! Je hebt helemaal gelijk dat je zijn feestje een week verzet. Ik zou het ook niet doen hoor. Zelfs als hij koorstvrij zou zijn is een kinderfeestje behoorlijk belastend voor hem. HIj moet echt wel even een paar dagen bijkomen van het ziek-zijn. Beterschap!! En werkt de paracetamol al beter?

Floddertje: Heb je er wel een goed gevoel bij, bij die homeopaat en haar adviezen? Want zouden die korreltjes haar dan rustiger moeten maken ofzo? Ik herken wel een aantal dingen die je opnoemt zoals soms overstrekken, met dingen gooien als ze boos is, onrustig drinken... maar gelukkig is dat bij ons maar af en toe. Manuel is een kind van uitersten: hij is heeeel vrolijk, blij en vriendelijk, maar ook extreem boos en ontzettend verdrietig. Hij heeft wel een druk karakter, maar kan ook tegenwoordig (eindelijk) lekker zelf rustig spelen en rustig op schoot tv kijken.

Verder hou ik het even kort want ik moet nog een hoop doen. Als het droog blijft gaan we zo even naar de kinderboerderij als Manu wakker is. Vanmorgen hebben we alvast zijn kadootje gekocht: de boerderij van Little People. In de winkel vond hij hem al helemaal geweldig, dus dat vast een goede keus.

Ik ga nu even mail checken en A1mees bericht op Hm lezen. Kom zo nog even kijken of er nieuws is van Nursie!
Ooohhhhh ik ben zooooowww benieuwd of de kleine er al is en hoe het gaan is/gaat!!!!!!!!!!
Ik gok dat ze nu ligt te genieten met een klein wurmpie op d'r borst!!!
OEEEEEEEEEEEEEEE ik vind het zoooo spannend. Kom net bij m'n buuf vandaan (heb m'n jas nog aan ) en ging meteen kijken of er al nieuws was, haha!

GO NURSIE GO NURSIE GO NURSIE GO NURSIE!!
He oef, dat is behoorlijke koorts Echt jammer van het feestje

Voordeel is wel dat je nog even week door kan roken; hij is toch pas volgende week jarig

Sterkte met de kleine man, en geef hem maar een hele dikke lekkere knuffel van ons!
quote:Mette Mare schreef op 08 december 2007 @ 15:15:

Voordeel is wel dat je nog even week door kan roken; hij is toch pas volgende week jarig

Oef; ik rook ook nog steeds.. ga echt stoppen na de feestdagen, echt!

Joni; bedankt voor je lieve kaart! Je bent een schat!

Tinus; ik ben vandaag ook om de LP boerderij uitgeweest (bij m'n schoonouders hadden ze m niet meer) maar hier ook niet.. Tijdelijk niet leverbaar of zoiets. Gelukkig hadden jullie hem dan wel!

xx
Mette: Bij Toys R Us waren er nog een heeeeeeeleboel!!

Nurse: Schiet eens op joh!!
Nou Noof is nog steeds niet in goede doen hoor, ik hoop dat ze niet te vaak wakker wordt vanaaf bij m'n ouders, gelukkig is het wel een bekend bed voor haar. Nichtje is er ook, maar Noof is niet besmettelijk voor haar omdat Noof het van haar had, dus ze heeft antistoffen volgens de dokter. Ook mag ze na morgen weer met andere kindjes in een ruimte zijn want dan is het besmettingsgevaar geweken. Dus we kunnen wel haar verjaardag woensdag vieren.

Ik was net even bij de buuf op verjaarsvisite, en Tris hier thuis met Noof. Maar ik zou weg gaan en ze begint ineens te brullen. Plotselinge eenkennigheid ofzo? Misschien ook omdat ze de afgelopen week 24 uur perdag met mij hier opgesloten heeft gezeten.
Toch vind ik het flauw dat we niet mee mochten kijken via de webcam

MISSCHIEN IS HET ER AL WEL!!

Dat zou wel heel snel zijn toch?

Tinus; Rotterdam is wel een beetje voor een boerderij

Zal eens kijken waar die winkel hier in de buurt is.

Zo nu hou ik op met dat clusterposten, haha

xx
Sjonge jonge nagelbijten ipv roken hier !!
Kom alleen heel even om Nursie succes te wensen. Misschien ben ik al te laat maar dan in ieder geval, lekker genieten met je gezinnetje!!

Toch ineens weer spannend he?? Goh, ongelofelijk, weer een brusje in ons midden straks.

Nou, ik ga vandaag niet reageren op de rest want ik heb het weer hartstikke druk vandaag en krijg eters vanavond en moet nog veel voorbereiden.

En manlief is nog niet thuis dus ben nu met die kleine in de weer die zijn middag slaapje heeft overgeslagen (balen)

Iedereen een top weekend gewenst en ik kom na de visite nog wel even polshoogte nemen of er al een brusje geboren is.

Worden we allemaal een beetje digitantes vandaag!

X voor iedereen
Ja zou wel snel zijn Mette maar ja, de vorige keer was ze ook best snel.

250mg paracetamol werkt goed bij Brian, zo goed dat we weer gaan twijfelen over morgen. Nee is toch beter om af te bellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven