December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
OOOOOEEEEEHHHH spanned, nurse zet hem op!!!!!!

Oef, lastig hoor wat je nou moet, als je je huis vol hebt met een ziek kind is niks, maar als hij ineens wel beter is is het ook zo jammer als je iedereen af gebeld hebt.

oh zie net dat je gebeld hebt, tja als hij nu nog zo'n koorts heeft gaat zijn gezondheid voor....jammer hoor voor jullie....

Sannie, succes van het weekend!

Balen zeg van die wasmachine...je kan toch echt niet zonder met een paar kids...

Joni, lekker geshopt?? Nog wat leuks gekocht?

Floddertje, ik hoop dat de korrels gaan werken!

Veel plezier morgen!

maincoon, de andijvie was niet mijn beste tot nu toe, had eigenlijk te weinig aardappels, dacht dat ik wel genoeg had....

Knorretje, ook al een verkouden ventje, succes er mee

A1mee, kom zo nog even op HM kijken.

Mette, jammer dat Noof nog niet de oude is, maar toch een gezellige avond!!

Hou het hier even bij, misschien vanavond meer, hou in iedergeval nurse in de gaten!!!!!

Marloes
Net gecopieerd van de HM:

ons yasmine is geboren 10uur 35.

4380 gr

54cm

jenneke moet een nacht blijven,

komt morgen middag zelf langs.

verder alles goed hier.

gr michiel.

ik kon niet inloggen op viva.
Yahoe!!! Nurse en M gefeliciteerd met Yasmine!!!!

En Roxanne met je kleine zus!

Dus toch in het ziekenhuis als ik het zo lees???

Marloes
Zowwweeee... Dát had ik effe nodig! Wat een flinke meid zeg!

Yihoeoeoeoe.... En ook LEUKLEUKLEUKL dat ik jullie dat mag vertellen!

Nurse, Nurse-man en Roxanne: echt onwijs erg veel gefeliciteerd!
Nurse en M en Roxanne, heel erg gefeliciteerd met de kleine meid Yasmine.

Nurse en M. van harte gefeliciteerd met jullie Yasmine!!!! Hopelijk is alles verder goed gegaan. Wel jammer dat ze dus toch in het ziekenhuis moet zijn ze wilde zo graag thuis!

Joepie!

Nursie, M en Roxanne

Gefeliciteerd met de geboorte van Yasmine!!

En snel zeg! Om half 11 al

leuk leuk leuk!
Nurse M. en Roxanne gefeliciteerd!!!

Helemaal kippevel hier!! Zo leuk!

Mooie naam!!

Was de hele dag spannend hier!

Heel benieuwd naar het verhaal en de foto's!
Jeemineee!!! Wat snel gegaan! Gefeliciteerd met jullie Yasmine!

Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
WOW Nursie... GEFELICITEERD.. en M. en Roxanne natuurlijk ook. HELE mooie naam. Heb jullie goed uitgekozen voor ons brusje!!

We zijn trots op je meis.

Liefs,

Loewyz
HOERA EEN ROZE WOLKJE VOOR NURSE EN HAAR KEREL!!

Onwijs gefeliciteerd!! En wat een megasuperspeedy bevalling zeg! In 3 uurtjes, wow!

Jammer dat je toch naar het zh moest. Maar dat je morgen alweer weg mag zal wel betekenen dat alles goed is gegaan.

En Yasmine is een HEULE MOOIE NAAM!!

(heeft iemand Ainhoa al ge-smst? Ik doe het wel even!

Nurse, M en Roxanne

gefeliciteerd met jullie meisje/zusje Yasmine

wat een ONWIJS mooie naam

lekker genieten met zn 4tjes.

GUCCi

Een hele goede reden om de tabel even aan te passen..

dus meiden even F5 voor de update!!

Ben gauw weer weg... was even nieuwsgierig naar Nursie... we zijn de kerstboom aan het optuigen. Merijn is een weekendje logeren bij mijn moeder. Vanavond (eindelijk) saampjes keertje uiteten.

Gezellige avond allemaal

Joepie, Jasmine is er !! Ben heel benieuwd hoe het is gegaan en hoe het nu gaat !! Flinke meid trouwens !!

Hoera, Yasmine is geboren! Mooie naam hoor!

Ik hoop dat alles voorspoedig is gegaan en ben erg benieuwd naar jullie meidje! Eerst maar uitrusten en lekker genieten met z'n viertjes!
Yihoeee, Yasmine is geboren!!!!

Nurse, M. en Roxanne van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje!! Weer een flinke meid zo te lezen!!! Geniet van elkaar...

Nou ja zeg... heb wel veel gemist vandaag geloof ik Zo he Nurse, dat heb je echt snel gedaan!!! Ben benieuwd waarom je nou in het ziekenhuis moest bevallen.. maar gelukkig is alles goed met jou en jullie nieuwe aanwinst! Wat een prachtige naam, past echt onwijs goed bij Roxanne!!!

En speciaal voor A1mee

Heel veel liefs

Sorry Stijn! Als nog gefeliciteerd met je eerste verjaardag! Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad!
Nurse, speciaal voor jou ben ik hier even terug gekomen om jou en je man van harte te feliciteren met jullie dochter en zusje YASMINE!! Één van mijn lievelingsnamen, wat een grap zeg. Ik houd van een naam met een Y, vandaar Dylan.

Anyway, het gaat niet om mij nu, maar om jou en je gezin.

Nogmaals van harte en rust lekker uit, geniet van alles, je weet het, voor je het weet zijn ze 1 jaar.

Goed gedaan meid!! We zijn met zijn allen heel erg trots op je!! Dikke knuffel

Morgen meer, plof nu op de bank.

Later..............X

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ZE IS ER!!!

LIEF BRUSJE, WAT EEN PRACHTIGE NAAM HEB JE GEKREGEN VAN JE PAP EN MAM!!

Lieve Nurse, M., en Roxanne,

Van harte gefeliciteerd met jullie Yasmine. Ik hoop dat haar een heerlijk leven te wachten staat met veel liefde en geluk.

Nu eerst een tijd van lekker bijkomen en elkaar leren kennen

Ik had het nieuws al gelezen bij m'n ouders, maar kon daar niet inloggen. Ook van harte gefeliciteerd van mijn zus
He meiden, nou ben hier weer de eerst

Noof was al op tijd wakker, en we lagen er laat in, dus ik heb nu al het gevoel dat we er al een hele dag op hebben zitten, haha!

Het was zooo gezellig geweest ons Sintfeest. Gelukkig heeft Nova daar goed geslapen!

Ik ga zo even op de site van de intratuin kijken of ze vandaag open zijn. Ik heb nog wat nodig voor de traktaties van Noof, en ik wil nog wat versieringen voor in de boom.

Fijne dag allemaal

*alsof ik hier niet vaker langs zal komen vandaag )

xx
A1mee, ik weet dat je hier nu niet meer zoveel leest, maar ik wil ook hier je ontzettend veel sterkte wensen, en je laten weten dat ik aan jullie denk!
Oef; Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat het Brian iets beter gaat en je evengoed een leuke dag hebt!

xx
Oef gefeliciteerd met je verjaardag!!!!

Nurse ik moest wel ff slikken bij de naam hahaha ik heb zelf al een tijdje Yasmin op het lijstje staan voor een eventuele tweede hihihihi. Dus ik vind het een hele mooie naam die jullie hebben gekozen!
hai meiden,

bedankt voor de felicitaties! Feestje is uitgesteld naar volgende week maar de slingers hangen hier hoor!

Voor Brian heb ik gister zo'n baby-rollator-achtig ding gekocht voor zn verjaardag ik hoop dat hij zich even lekker genoeg voelt om m uit te pakken.

Gisteravond en vanacht weer hoge koorts, vanmorgen was t wel iets gezakt gelukkig. Volgens mij heeft hij echt behoorlijke hoofdpijn en ook een stijve nek. Hij voelt zich echt niet lekker. Paracetamol helpt iig goed.

Oh ik heb mn eerste verjaardagskadootje binnen een Nintendo DS! JOEPIE! Leuk man. Kan ik urenlang oefenen om mn nichtjes te verslaan met mario-racen :P haha

A1mee ik denk veel aan jullie en nogmaals veel sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven