NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Is je oma ziek Zwup? Ken je gevoel wel, mijn oma is ook oud, en raakt er nu een beetje vanaf.
Iedereen trekt naar de grote stad. Jongeren hebben geen bestaansrecht meer in dorpen. Daarnaast heb je veel armoede en sociale achterstand (voor zover niet hetzelfde) daar.
quote:lieveke79 schreef op 27 november 2010 @ 20:10:

Stamppot gaat er zoiezo wel in met dit weer. Lekker hoor, hou wel van die ouderwetse kost haha. Ben dan ook al oud haha.Lijkt me juist een uitzonderlijk jaar ... niet oud.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat is waar EM
Alle reacties Link kopieren
Je bent lief Au Ik probeer idd afstand te nemen. Overdag lukt dat aardig, maar 's nachts niet zo denderend helaas.
Alle reacties Link kopieren
Oja, jij bent ook die leeftijd, zeg dan maar niet zo oud haha.

Had het er ongeluk gelezen van jou haha
Alle reacties Link kopieren
Ga je 's nachts erg liggen piekeren Zwup, dan lijkt altijd alles erger vind ik altijd.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ze is niet ziek. Maar je merkt gewoon dat ze een beetje aan het eind van haar latijn terecht aan het komen is. Ze woont nog alleen en kan alles zelf nog, maar je ziet dat het steeds meer moeite kost. Bovendien woont ze bij jullie in de buurt in een klein dorpje en dat is toch echt te ver om heel vaak langs te gaan. Ben 4 uur onderweg met het OV.



Jouw oma ook nog wel gewoon gezond lieveke?
Alle reacties Link kopieren
Ja, precies! Ik heb het vooral als ik 's nachts wakker word en ik droom ontzettend veel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zwuppeliennn schreef op 27 november 2010 @ 20:31:

Nee, ze is niet ziek. Maar je merkt gewoon dat ze een beetje aan het eind van haar latijn terecht aan het komen is. Ze woont nog alleen en kan alles zelf nog, maar je ziet dat het steeds meer moeite kost. Bovendien woont ze bij jullie in de buurt in een klein dorpje en dat is toch echt te ver om heel vaak langs te gaan. Ben 4 uur onderweg met het OV.



Jouw oma ook nog wel gewoon gezond lieveke?O dat is balen zeg als je zover weg woont, de mijne is ook nog gezond gelukkig. Maar zoals jij zegt, beetje eind van d'r latijn. Ze is 89, en woont ook in een heel klein dorpje, maar wel in de buurt. Haal ze iedere week, ze is erg graag op pad
Alle reacties Link kopieren
Dat is wel heel fijn dat je dat kan doen zeg! Ik bel haar gemiddeld 1x per week om even bij te praten. Gelukkig kan dat allemaal nog. En ben laatst nog even op bezoek geweest toen ik dingen wat handig kon combineren.



Zou een goeie grap zijn als ze in hetzelfde kleine dorpje wonen
Alle reacties Link kopieren
Kun je er niks voor innemen Zwup? Dat je wat rustiger wordt. Heb een tijdje in een dip gezeten, toen m'n hartsvriendin plotseling stierf. Had ik oxazepam gekregen, dat ik wat rustiger werd, zodat ik haar kids op kon vangen. Die had ik toen in huis. Hielp best goed.
Alle reacties Link kopieren
Haha, misschien zitten ze wel iedere week bij elkaar op de koffie.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, wat heftig Lieveke!



Ik trek het allemaal nog wel ok, ik baal alleen van het slechte slapen. Voorlopig ga ik er nog even vanuit dat het wel weer rustiger wordt uit zichzelf. Hopelijk zijn die stratemakers volgende week voor het laatst (waren er 6 maanden dan), dus dan word ik niet mee zo ruw wakker gemaakt om 7 uur.



Hahaha, dat zou een hele goeie grap zijn. *weg*
Alle reacties Link kopieren
Haha, nou dan wonen ze echt dicht bij elkaar!!! Wonen je ouders niet in de buurt, zodat je een keer goed kan uitslapen. Moet je natuurlijk niet gaan liggen piekeren, want dan slaap je nog niet goed.
Alle reacties Link kopieren
Haha, wat grappig! Dan zullen ze elkaar vast ook weleens zijn tegengekomen. Was het niet nu, dan toch wel vroeger op school ofzo.



Ik ben nu bij mijn moeder, dus dat is wel erg fijn. Alleen het slapen is nog niet anders. Dat kost wat tijd denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ja, hopelijk gaat het slapen als je wat ontspannender bent.



Dat zou best eens kunnen, zo groot is het hier niet, en erg ons kent ons.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop op een heerlijke nacht vannacht



Ja, heel erg inderdaad! Elke keer dat ik haar spreek heeft wel een nieuw verhaal over die van die, die die ook weer kent etc.... En aangezien ik vrij weinig mensen uit de verhalen ken, gaat het overgrote deel van de verhalen naar mijn moeder. Zo grappig om die twee dan samen te horen.
Alle reacties Link kopieren
Haha ja dat ken ik wel, komt je moeder hier vandaan?
Alle reacties Link kopieren
Nee, ook niet. Maar die heeft er wel veel vakanties in haar jeugd doorgebracht bij familie die er nog wel woonde. Mijn oma is een tijdje weg geweest uit het dorp.
Alle reacties Link kopieren
Balen dat je nu over van haar vandaan woont.
Alle reacties Link kopieren
Het is wel erg stil hier, ze zijn denk allemaal opstap. Tjonge begint hier al vroeg met vuurwerk.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat is wel erg jammer. Maar er is helaas weinig aan te doen.



Is heel stil hier verder! Ik ga er ook vandoor....zal even een verfje in mijn haar zetten.



Dat is inderdaad al vroeg!
Alle reacties Link kopieren
Altijd leuk haarkleuren. Zal het ook weer eens een keer doen, je ziet het bij mij alleen niet goed, heb zwart haar van mezelf. Ik ga de hond uitlaten. Fijne avond Zwup, en rustig aan he!!
Ik ga, denk ik, zo maar in bed liggen. Weet niet wat te doen nu. Mag geen herrie meer maken op dit tijdstip. Morgen vroeg eruit: echte werkdag van maken!



Trusten alvast!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven