NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker Twis. Ik ga denk even onder de zonnebank, zit nog te twijfelen.
Alle reacties Link kopieren
Dag NBertjes, ik ben er weer. Was heel gezellig en ik heb me gedragen.
Cum non tum age
Ha No, goed om te horen dat je het leuk hebt gehad.
Alle reacties Link kopieren




Ik ben er ook weer, het was ook heel gezellig en zelfs ik heb me gedragen







Ik vrees dat ik te moe ben voor intelligente posts vannacht. Nachtje nuchter dansen hakt er best in
Alle reacties Link kopieren
Zo, mijn nacht zit er op (in wakkere toestand dan). Hakken aangehouden bij concert en dat was een verdomd succes.

Verder in een of andere nieuwe tent beland, prima vertoeven, dus ben nu pas thuis.

Ook jullie erg actief geweest lees ik. Bravo!

Nu moet ik echt slapen. Ben zo moe! Dag!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.



Wat is het mooi buiten, lekker wit van de vorst.



Mooi dat het stappen leuk was.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen brakertjes!

Stralend blauwe lucht en zon hier. Jammer dat ik moet werken.



Sterkte met eventuele brakheid vandaag!
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Goede morgen op deze zonnige zondagochtend!
Alle reacties Link kopieren
Dat is balen, dat je moet werken. Het is mooi weer.
Zeer goedemorgen alweer! We blijven optimistisch!



Heerlijk klussen vandaag. Have fun!

Alle reacties Link kopieren




Wat ben je allemaal aan het klussen EM?
bakfiets
Alle reacties Link kopieren
Wat is dat in hemelsnaam? Ik kan me er niks bij voorstellen....
Alle reacties Link kopieren
Hoi EM en Zwup.



Hoe heb je geslapen Zwup?
Ik kan je de afbeelding wel sturen die ik gemaakt heb?
Alle reacties Link kopieren
Matig Lieveke



Jij wel lekker geslapen?
Alle reacties Link kopieren
Oeh, leuk EM! Je hebt mijn mail nog wel toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Zwuppeliennn schreef op 28 november 2010 @ 12:00:

Matig Lieveke



Jij wel lekker geslapen?Ja, ik heb wel lekker geslapen. Hoewel ik normaal ook een slechte slaper ben. Balen voor je zeg.
Ja, heb je mail nog. Ga ze er nu in gooien.
Alle reacties Link kopieren
Komt wel weer goed



Hoe komt jouw slechte slapen?



Leuk EM
Alle reacties Link kopieren
quote:Zwuppeliennn schreef op 28 november 2010 @ 12:11:

Komt wel weer goed



Hoe komt jouw slechte slapen?



Leuk EM



Natuurlijk alles komt goed.



Ik pieker ook nogal, en 'snachts is het het ergste.



Verveel me een beetje, ga denk ook maar klussen . Lekker even in bad liggen.
Oké, verzonden. Met tekst en uitleg! Hoop dat je het snapt
Nog eentje voor de Nachtbrakers!



Sunny - Bobby Hebb
The Hives - Won't Be Long




Heb tijd voor jullie



Ik ga even wat doen waar ik goed in ben.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven