NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
Hallo! Gezellig druk hier
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Noa:.. wat is er toch allemaal met je?.. waarom zit je hoofd zo vol? .. en hoe was Harry Potter trouwens?
Alle reacties Link kopieren
ben ik ook weer eens een keer.



Ja dat slecht slapen is ook hier doorgedrongen, heb tot half 6 vanmorgen naar een of ander idiote zoem moeten luisteren. (Kwam er net achter dat gisteren de laatste dag van een festival van tig dagen bij mij om de hoek was....) Om kwart voor 7 ging de wekker.... zit nu met 2 luciferhoutjes mn ogen tot 6 uur open te houden. En daarna mag ik naar huis glibberen....



Beetje druk weekend gehad met jacht naar koelkast, vrieskies en wasmachine (Niet voor mezelf, maar voor mn mama, daar stopte nl vrijdag bovenstaande apparaten ermee. Mag ook wel na resp 31, 25 en 16 jaar) Tussen de bedrijven door ook nog even wat Sinterkerstklaascadeautjes gekocht.
Alle reacties Link kopieren
he glitterzzzzzzzzzz



leuk je weer even te 'zien' .
Alle reacties Link kopieren
quote:glitterzzzzzzzz schreef op 29 november 2010 @ 16:45:

zit nu met 2 luciferhoutjes mn ogen tot 6 uur open te houden. En daarna mag ik naar huis glibberen....

hitsige bui?..
Ik heb eigenlijk prima geslapen.....Durf het bijna niet te zeggen...



Wat raar dat iedereen slecht geslapen heeft....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook prima geslapen hoor.. beetje kort.. en vanmorgen weer vroeg op, maar hoefde GEEN ijs te krabben!
Alle reacties Link kopieren
quote:glitterzzzzzzzz schreef op 29 november 2010 @ 16:45:

En daarna mag ik naar huis glibberen....



OOOOOH wacht.. vanwege het ijs op de weg natuurlijk!.. duh!..



(a dirty mind is a joy forever )
IJs op de weg? Tis toch gewoon sneeuw?
Alle reacties Link kopieren
weet niet wat de temperatuur aan de grond is, maar kan me voorstellen dat er op sommige plekken ook wel ijs ligt..?
Dat zou kunnen. Eigenlijk niet eerlijk. In de zomer zou men vanwege de hitte een moord doen voor ijs op de weg en nu wordt het verfoeit.
Alle reacties Link kopieren




Ik heb best lang door de sneeuw gefietst. Toen ik thuis aankwam, leek ik wel een sneeuwmonster.
I am surrounded by morons
Hey Twissie!
Alle reacties Link kopieren
quote:Twisted schreef op 29 november 2010 @ 17:23:

Ik heb best lang door de sneeuw gefietst. Toen ik thuis aankwam, leek ik wel een sneeuwmonster.Brrr.. dat zal koud geweest zijn.. dus nu moet je langzaam ontdooien?.. en tintelen je handen en voeten?
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Wat is het prachtig buiten!!
Alle reacties Link kopieren
Door het fietsen had ik het gelukkig niet echt koud. Had me dan ook goed ingepakt. Sjaal, muts en dikke handschoenen
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
En even een voor Noa, volgens mij kun je die wel gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Mooi winterlandschap hè Phil?
I am surrounded by morons
Great. Waarom verlang ik opeens naar 30 graden, een gezellig terras en een koud biertje.
Alle reacties Link kopieren
The weather outside is frightful

but the fire is so delightful

we've got no other place to go

let it snow, let it snow, let it snow..
Alle reacties Link kopieren
Ik doe gewoon heel positief, Au. Stiekem verlang ik intens naar de lente en zomer
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Even koken. Bis später!
I am surrounded by morons

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven