NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
I know Twis. Het is ook prachtig, die sneeuw.



Wie gaat er deze winter schaatsen?
Alle reacties Link kopieren
Echt menen jullie dat? Ik vind dit ik echt geweldig dit weer! En juist ons klimaat, lekker afwisselend.
Haha Phil. Ik ben blij dat jij er blij mee bent.
Alle reacties Link kopieren
allemaal!



Daar ben ik weer..even n forum break ivm drukte..



Ik ben nu het wereldrecord fileforummen aan t verbeteren, dus jullie mogen me de komende uren entertainen..
De komende uren Frankz?! Hoe ver moet je dan?



Welkom thuis trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Hey Frankie, long time! Goed je weer te 'zien', alles ok?



Ach en Aub, ik ben een beetje een emo chick wat natuur betreft, haha
Alle reacties Link kopieren
quote:Aubrey schreef op 29 november 2010 @ 17:35:

I know Twis. Het is ook prachtig, die sneeuw.



Wie gaat er deze winter schaatsen?Not me!
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Ik meen het echt, Phil. De herfst en winter zijn niet aan mij besteed.



Hoi Frankie! Hoe lang denk je in de file te gaan staan dan? Is het erg dramatisch?
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
alles oke hier, ben al n uur bezig om ehoven uit te komen, dit gaat nog wel even duren..950 km file..
Alle reacties Link kopieren
Oeps, succes Frank..



En tja Twis, ieder z'n ding. Na elke dag hitte gedurende 1,5 jaar is dit een walhalla voor me
950 km???!!! Kun je niet beter een hotelletje nemen, Frankz?
Phil, emo sucker for nature zijn is alleen maar heel lief.
Teletekst geeft 525 km file aan.
quote:Frankz schreef op 29 november 2010 @ 17:50:

alles oke hier, ben al n uur bezig om ehoven uit te komen, dit gaat nog wel even duren..950 km file.. Arme jij Frank....
Hey en jeeh Frank. Dat is flink balen!
Alle reacties Link kopieren
Ja Frank, ik zeg: plof bij een dichtsbijzijnde vriend op de bank ofzo.
En het nieuws geeft nu 867 km file aan. Jeetje.
De verwachting is dat het tot na 21.00 uur druk kan zijn.



Frankzie, veel sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb echt veel te kort geslapen en vrees dat ik niet nog even kan powernappen. Kan dat gewoon niet, irritant!
Alle reacties Link kopieren
Tjemig.. dat zijn nogal files.. balen Frankz.. .. Ik zou inderdaad ergens een afslag nemen en gewoon ergens wat gaan eten..
Alle reacties Link kopieren
Echt niet normaal hè? En dat door een beetje sneeuwval. Sterkte, Frank!
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:Philein schreef op 29 november 2010 @ 18:10:

Ik heb echt veel te kort geslapen en vrees dat ik niet nog even kan powernappen. Kan dat gewoon niet, irritant!Moet je vannacht weer werken?
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Ja Twis, nog een nacht. Oef.
Alle reacties Link kopieren
pff..net maar even mn tank volgegooid, eten en drinken ingeslagen..ik ken hier verder niemand, dus bij iemand crashen gaat m helaas niet worden..hotel laat mn bankrekening momenteel niet toe..
Alle reacties Link kopieren
quote:Philein schreef op 29 november 2010 @ 18:18:

Ja Twis, nog een nacht. Oef.Ik stel voor dat je toch maar even een uurtje gaat liggen. Als je wakker wordt, is het even kut, maar daarna voel je je echt beter.
I am surrounded by morons

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven