NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Wat een drama, Frank! Nogmaals sterkte.
I am surrounded by morons
Frank, weet niet of je tijd en zin heb. Maar we zijn eigenlijk al toe aan een nieuwe topic.



Of zullen we beloven dat we het rustig aan doen zodat je thuis een topic kan openen??
Alle reacties Link kopieren
Kijkend naar het tempo van afgelopen dagen hoeft Frank zich niet te haasten
I am surrounded by morons
Hm, dan maar niet meer posten vanavond?
Alle reacties Link kopieren
Frankz:.. waar zit je ergens?.. we hebben toch overal wel nachtbrakertjes?
Alle reacties Link kopieren
Hij zat net nog bij jou in de buurt, Boog.
I am surrounded by morons
En ik ben helaas niet ingericht op logees. Mijn banken zijn ongeschikt om op te slapen en ik heb maar 1 bed.
Alle reacties Link kopieren
ik moet eigenlijk naar de hoofdstad, maar ga maar even richting familie in de buurt van breda..
Alle reacties Link kopieren
ik rij nu een dikke 20 km/u..joehoe!



Bedankt voor alle support!
Alle reacties Link kopieren
quote:Aubrey schreef op 29 november 2010 @ 18:56:

En ik ben helaas niet ingericht op logees. Mijn banken zijn ongeschikt om op te slapen en ik heb maar 1 bed.En waarom is dit een obstakel?
I am surrounded by morons
Gelukkig Frankz.



Twissie, waarom zou dat geen obstakel zijn?
Alle reacties Link kopieren
Gezellig toch, zo'n levende kruik?
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Hierna nog 63 berichtjes. Niet om je op te fokken hoor Frank!
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
dankjewel hoor twissie..rij (glij) nu 60 km/u..
quote:Twisted schreef op 29 november 2010 @ 19:25:

Gezellig toch, zo'n levende kruik?
Alle reacties Link kopieren
kijk je wel een beetje uit?.. als ze plotseling voor je gaan remmen dan moet je op tijd kunnen stoppen.. ondanks de gladheid..
Alle reacties Link kopieren
quote:Twisted schreef op 29 november 2010 @ 19:25:

Gezellig toch, zo'n levende kruik? met dompelaar!
Doe voorzichtig, Frankz.



Twissie, ik wil het Frankz niet aandoen.
Alle reacties Link kopieren
i know boog..goed afstand houden, en ben heulheulheul blij met mn verse winterbandjes..
366 km file nu nog, voornamelijk rond A'dam.
Alle reacties Link kopieren
ik heb nog geen winterbandjes.. maar zat er ook al zwaar over te denken... zeker met die brede bandjes is sneeuw NIET fijn..
Alle reacties Link kopieren
het file nieuws op de radio geeft alleen files langer dan 20! Km...hahaha!
Alle reacties Link kopieren
quote:Aubrey schreef op 29 november 2010 @ 19:32:

366 km file nu nog, voornamelijk rond A'dam.





(Sorry Frank, geen beter vermaak dan leedvermaak)
I am surrounded by morons
Oh....wat een K..weer!



Hello effieriebodie!
Ik ga morgen mijn winterstandje uitproberen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven