date met lange man..?!?!?

01-12-2010 10:40 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Heb gister weer eens gedate....het was leuk en gezellig en zeker een klik van beide kanten..

Hebben dit ook gezegd tegen elkaar.....en komt een vervolg date..

Er is alleen 1 dingetje die ik wat minder vindt, hij is erg lang, 2.0 m, ik wilde wel graag een lange man want ik ben 1.80 maar hij is dan wel weer erg lang hahah...

Ik heb soms t idee dat ik altijd wel wat negatiefs zie in een man, de ene keer dit en dan weer dat...

Misschien moet ik wat opzij zetten en er doorheen kijken als t verder wel leuk is...

Groetjes nemo
Jeetje zeg...ik ben 1.56 en iedere man is dus minstens 20 cm groter dan ik (nou ja de mijne 15, maar goed....).

Stel je niet aan en geniet van je date.
Ik weet niet zo goed waarom je het een probleem vindt, zeker als je zelf vrij lang bent is het lengteverschil toch niet zo groot?

Ik ben maar een klein "meisje" en mijn vriend is ook vrij lang (tegen de 1.95) dus wij schelen denk ik wel 30 cm. Is absoluut geen issue bij ons.
Fijn een lange man! Mijn vriend is 2 meter en een beetje, heerlijk.

Ik zie het probleem niet zo, jij bent 1.80.

Bij ons is het verschil veel groter ik ben namelijk maar 1.60
Fijn toch, kan je nog hakken dragen zonder boven hem uit te komen...(niet dat dat erg zou zijn hoor)

Ik ben 1.60m, mijn man 1.87m. Dat scheelt dus ook best veel. Hakken dragen kan ik jammer genoeg niet.
Waar praten we over. Een lengte verschil van maar liefst 20 hele centimeters! Er zijn zoveel vrouwen van wie de man 20 cm langer is en nog wel meer ook.

Echt als je hier al een probleem van maakt dan denk ik serieus dat je nooit aan de man komt.
Ik had bijna een maffe opmerking geplaatst... iets met een ladder of zo.
World of Warcraft: Legion
Pfff.....waar maak je je druk om. Gewoon van genieten.

Heb zelf ooit gedate met een man van 2.10 en ben zelf net iets langer dan 1.75 Was niks mis mee.
Ik vind het ook heerlijk. Ben zelf 1,78 en vriend is 1.97. Beetje vergelijkbaar dus. Je kunt hakken aantrekken wat je wilt, maar hij blijft langer. En je kunt zo heerlijk in hem verdwijnen.

Gewoon leuk dus.

Ik denk dat je zoekt naar excuses. Bindingsangst?
Waarom zie jij altijd iets negatiefs in een man? Zit er iets in jou, waardoor je eigenlijk niet echt op zoek bent naar een relatie?
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
misschien moet je je eigen raad gewoon even opvolgen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
ik ben ook 1.79 en mijn man is 1.97, ongeveer hetzelfde verschil.

Ik vind het heerlijk zo'n lange vent, kan me bij hem verstoppen! Maar als hij 20 cm kleiner was geweest dan had ik net zoveel van hem gehouden.

Als die 20 cm echt het probleem is dan vind je hem denk ik gewoon niet leuk genoeg...
anoniem_62235 wijzigde dit bericht op 01-12-2010 10:47
Reden: oeps foutje
% gewijzigd
Lijkt me ook heerlijk. Ik ben 1m82 en draag ook graag hakken. Vind het niks om boven hem uit te torenen. Dan liever wat langer (2 meter is ook prima) dan even lang of kleiner.

Zou er als ik jou was dus geen probleem van maken. Leuke mannen zijn zeldzaam tegenwoordig!
Ik ben ook blij met mijn lange man! Scheelt ook maar 20 centimeter, maar ook met hakken aan blijft hij langer. Heerlijk! Zoals Gekie zegt: zo verdwijnen in zijn armen . En: ik ken een koppel waarvan de vrouw zo'n 1.50 is en de man langer dan 2 meter. Dat gaat voor hun prima, ik vind het juist heel leuk om te zien.
Dit noem ik dus zeuren om het zeuren.

Het is nooit goed...dan zijn ze te klein...dan te dik dan te mager dan weer te lang.
Denk ook wel dat jullie gelijk hebben en ik mezelf daar niet zo druk om moet maken.....

Weet niet wat dat is dat ik altijd een excuus zoek....terwijl ik t aan de andere kant ook heel leuk en spannend vind dat daten maar er "mankeert" altijd wel weer wat aan in mijn ogen..

Misschien toch een stukje bindingsangst ofzo....terwijl ik wel weer heel graag fijn samen met iemand zou willen zijn....

Maar toch is er iets in mij dat t steeds tegenwerkt.....tegenstrijdig ppfff.......
Ik heb onder je loepje gekeken. Je andere excuses waren onder anderen, "woont te ver weg, heeft net als ik te veel meegemaakt, is niet zo aanrakerig...." Ik denk dat de lengte helemaal niet boeiend is, maar dat je ergens niet klaar bent voor een relatie. En dat je daarom altijd wel iets negatiefs ziet in een man. Wanneer je dat probleem hebt aangepakt, kun je weer genieten van je dates. Ik heb nu niet echt het idee dat je het echt leuk vindt. Moet je er wel achter zien te komen, wat nou het probleem is.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
schuif maar door naar mij, als dit het enige negatieve is......

Echt waar maak je je druk om??

Misschien eens na gaan denken over het waarom altijd een negatief iets zoeken?

Want geloof me die is er ALTIJD.
Vraag je nou echt aan ons of je verder moet gaan met daten wegens 20 cm lengteverschil? De vraag stellen is hem beantwoorden!
Mijn man is 18cm langer dan ik. En ik vind het eigenlijk vrij weinig... hiervoor heb ik mannen gehad die rond de 1.95 waren en dat scheelt dan zomaar 35 a 40 cm!
niet zo lopen muggenziften asjeblieft zeg , ik ben 168 en mijn man is 2 meter als dat een reden was geweest had ik nu de man van mijn leven laten lopen!
Kennelijk is dit niet de man voor jou, anders had je deze vraag niet gesteld.
Als je zelf voor 'n vrouw zo vreselijk lang bent is het juist toch goed dat je 'n man vindt die 20 cm langer is?

Ik wil met mijn 1.65 juist graag mannen van rond de 1.85. Vind dat 'n perfect verschil in lengte.
Heb je ook gelijk in, er is idd steeds wat....

Misschien ben ik er idd nog niet klaar voor...

Maar aan de andere kant als ik dan weer alleen op de bank zit denk ik zou toch leuk zijn als ik weer een leuke man tegenkom, maar dan kom ik iemand tegen en dan is dat t toch weer niet...
quote:peecee schreef op 01 december 2010 @ 10:50:

Dit noem ik dus zeuren om het zeuren.

Het is nooit goed...dan zijn ze te klein...dan te dik dan te mager dan weer te lang.

Mee eens

Behoorlijk oppervlakkig ook

Als to nu 1m55 was geweest, had ik me nog iets kunnen voorstellen, maar ze is zelf ook lang
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven