date met lange man..?!?!?
woensdag 1 december 2010 om 10:40
Hoi,
Heb gister weer eens gedate....het was leuk en gezellig en zeker een klik van beide kanten..
Hebben dit ook gezegd tegen elkaar.....en komt een vervolg date..
Er is alleen 1 dingetje die ik wat minder vindt, hij is erg lang, 2.0 m, ik wilde wel graag een lange man want ik ben 1.80 maar hij is dan wel weer erg lang hahah...
Ik heb soms t idee dat ik altijd wel wat negatiefs zie in een man, de ene keer dit en dan weer dat...
Misschien moet ik wat opzij zetten en er doorheen kijken als t verder wel leuk is...
Groetjes nemo
Heb gister weer eens gedate....het was leuk en gezellig en zeker een klik van beide kanten..
Hebben dit ook gezegd tegen elkaar.....en komt een vervolg date..
Er is alleen 1 dingetje die ik wat minder vindt, hij is erg lang, 2.0 m, ik wilde wel graag een lange man want ik ben 1.80 maar hij is dan wel weer erg lang hahah...
Ik heb soms t idee dat ik altijd wel wat negatiefs zie in een man, de ene keer dit en dan weer dat...
Misschien moet ik wat opzij zetten en er doorheen kijken als t verder wel leuk is...
Groetjes nemo
woensdag 1 december 2010 om 10:43
woensdag 1 december 2010 om 10:44
woensdag 1 december 2010 om 10:45
woensdag 1 december 2010 om 10:46
ik ben ook 1.79 en mijn man is 1.97, ongeveer hetzelfde verschil.
Ik vind het heerlijk zo'n lange vent, kan me bij hem verstoppen! Maar als hij 20 cm kleiner was geweest dan had ik net zoveel van hem gehouden.
Als die 20 cm echt het probleem is dan vind je hem denk ik gewoon niet leuk genoeg...
Ik vind het heerlijk zo'n lange vent, kan me bij hem verstoppen! Maar als hij 20 cm kleiner was geweest dan had ik net zoveel van hem gehouden.
Als die 20 cm echt het probleem is dan vind je hem denk ik gewoon niet leuk genoeg...
anoniem_62235 wijzigde dit bericht op 01-12-2010 10:47
Reden: oeps foutje
Reden: oeps foutje
% gewijzigd
woensdag 1 december 2010 om 10:49
woensdag 1 december 2010 om 10:50
Ik ben ook blij met mijn lange man! Scheelt ook maar 20 centimeter, maar ook met hakken aan blijft hij langer. Heerlijk! Zoals Gekie zegt: zo verdwijnen in zijn armen . En: ik ken een koppel waarvan de vrouw zo'n 1.50 is en de man langer dan 2 meter. Dat gaat voor hun prima, ik vind het juist heel leuk om te zien.
woensdag 1 december 2010 om 10:51
Denk ook wel dat jullie gelijk hebben en ik mezelf daar niet zo druk om moet maken.....
Weet niet wat dat is dat ik altijd een excuus zoek....terwijl ik t aan de andere kant ook heel leuk en spannend vind dat daten maar er "mankeert" altijd wel weer wat aan in mijn ogen..
Misschien toch een stukje bindingsangst ofzo....terwijl ik wel weer heel graag fijn samen met iemand zou willen zijn....
Maar toch is er iets in mij dat t steeds tegenwerkt.....tegenstrijdig ppfff.......
Weet niet wat dat is dat ik altijd een excuus zoek....terwijl ik t aan de andere kant ook heel leuk en spannend vind dat daten maar er "mankeert" altijd wel weer wat aan in mijn ogen..
Misschien toch een stukje bindingsangst ofzo....terwijl ik wel weer heel graag fijn samen met iemand zou willen zijn....
Maar toch is er iets in mij dat t steeds tegenwerkt.....tegenstrijdig ppfff.......
woensdag 1 december 2010 om 10:51
Ik heb onder je loepje gekeken. Je andere excuses waren onder anderen, "woont te ver weg, heeft net als ik te veel meegemaakt, is niet zo aanrakerig...." Ik denk dat de lengte helemaal niet boeiend is, maar dat je ergens niet klaar bent voor een relatie. En dat je daarom altijd wel iets negatiefs ziet in een man. Wanneer je dat probleem hebt aangepakt, kun je weer genieten van je dates. Ik heb nu niet echt het idee dat je het echt leuk vindt. Moet je er wel achter zien te komen, wat nou het probleem is.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
woensdag 1 december 2010 om 10:54
woensdag 1 december 2010 om 10:54
quote:peecee schreef op 01 december 2010 @ 10:50:
Dit noem ik dus zeuren om het zeuren.
Het is nooit goed...dan zijn ze te klein...dan te dik dan te mager dan weer te lang.
Mee eens
Behoorlijk oppervlakkig ook
Als to nu 1m55 was geweest, had ik me nog iets kunnen voorstellen, maar ze is zelf ook lang
Dit noem ik dus zeuren om het zeuren.
Het is nooit goed...dan zijn ze te klein...dan te dik dan te mager dan weer te lang.
Mee eens
Behoorlijk oppervlakkig ook
Als to nu 1m55 was geweest, had ik me nog iets kunnen voorstellen, maar ze is zelf ook lang
Frankly my dear, I don"t give a damn