date met lange man..?!?!?
woensdag 1 december 2010 om 10:40
Hoi,
Heb gister weer eens gedate....het was leuk en gezellig en zeker een klik van beide kanten..
Hebben dit ook gezegd tegen elkaar.....en komt een vervolg date..
Er is alleen 1 dingetje die ik wat minder vindt, hij is erg lang, 2.0 m, ik wilde wel graag een lange man want ik ben 1.80 maar hij is dan wel weer erg lang hahah...
Ik heb soms t idee dat ik altijd wel wat negatiefs zie in een man, de ene keer dit en dan weer dat...
Misschien moet ik wat opzij zetten en er doorheen kijken als t verder wel leuk is...
Groetjes nemo
Heb gister weer eens gedate....het was leuk en gezellig en zeker een klik van beide kanten..
Hebben dit ook gezegd tegen elkaar.....en komt een vervolg date..
Er is alleen 1 dingetje die ik wat minder vindt, hij is erg lang, 2.0 m, ik wilde wel graag een lange man want ik ben 1.80 maar hij is dan wel weer erg lang hahah...
Ik heb soms t idee dat ik altijd wel wat negatiefs zie in een man, de ene keer dit en dan weer dat...
Misschien moet ik wat opzij zetten en er doorheen kijken als t verder wel leuk is...
Groetjes nemo
woensdag 1 december 2010 om 10:54
Onverwerkt verdriet? Minderwaardigsheidscomplex? Ik zou me lekker even op mezelf en mijn kind richten. Pak het probleem aan. (Ja, makkelijk gezegd) Al aan een psycholoog gedacht? Lijkt erg radicaal, maar als dit echt een probleem voor je is, lijkt het mij een goede stap. Helemaal als je zelf niet echt weet waar het nu mis gaat.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
woensdag 1 december 2010 om 10:57
quote:nemo123 schreef op 01 december 2010 @ 10:54:
Heb je ook gelijk in, er is idd steeds wat....
Misschien ben ik er idd nog niet klaar voor...
Maar aan de andere kant als ik dan weer alleen op de bank zit denk ik zou toch leuk zijn als ik weer een leuke man tegenkom, maar dan kom ik iemand tegen en dan is dat t toch weer niet...Dan zit er dus een onvrede in je, waar een relatie niet bij helpt. Probeer uit te zoeken wat dat is. Opleiding? Werk? Gemiste kansen? Stomme jeugd? Vind je jezelf wel leuk? Ik roep maar wat. Ik ben geen therapeut, dus ik heb verder geen advies. Ik wens je wel sterkte toe.
Heb je ook gelijk in, er is idd steeds wat....
Misschien ben ik er idd nog niet klaar voor...
Maar aan de andere kant als ik dan weer alleen op de bank zit denk ik zou toch leuk zijn als ik weer een leuke man tegenkom, maar dan kom ik iemand tegen en dan is dat t toch weer niet...Dan zit er dus een onvrede in je, waar een relatie niet bij helpt. Probeer uit te zoeken wat dat is. Opleiding? Werk? Gemiste kansen? Stomme jeugd? Vind je jezelf wel leuk? Ik roep maar wat. Ik ben geen therapeut, dus ik heb verder geen advies. Ik wens je wel sterkte toe.
woensdag 1 december 2010 om 11:01
woensdag 1 december 2010 om 11:05
woensdag 1 december 2010 om 11:10
Nope. Want stel nou dat je een leuke man tegenkomt en je voelt je hartstikke gelukkig. Dan gaat de relatie uit, om welke reden dan ook.... Zit jij weer op die bank te sippen en iets te missen. Tot de volgende zich aandient.
Vind je dat je een goede opleiding gedaan hebt? Leuk werk hebt? Kun je je kindje bieden wat je wil bieden? Heb je een sociaal leven? Heb je hobbies? Wat kun je nog bereiken? Wat wil je nog bereiken? Allemaal vragen die je echt even na moet lopen. En zo kunnen we er nog duizend bedenken. Zit je in een sleur? Kun je die sleur doorbreken? Feit blijft dat jij dat even moet verzinnen voor jezelf. En nogmaals, ik ben geen therapeut en ik roep maar wat.... maar ik denk wel dat je er meer aan hebt om eerst gelukkig te zijn, zonder relatie.
Vind je dat je een goede opleiding gedaan hebt? Leuk werk hebt? Kun je je kindje bieden wat je wil bieden? Heb je een sociaal leven? Heb je hobbies? Wat kun je nog bereiken? Wat wil je nog bereiken? Allemaal vragen die je echt even na moet lopen. En zo kunnen we er nog duizend bedenken. Zit je in een sleur? Kun je die sleur doorbreken? Feit blijft dat jij dat even moet verzinnen voor jezelf. En nogmaals, ik ben geen therapeut en ik roep maar wat.... maar ik denk wel dat je er meer aan hebt om eerst gelukkig te zijn, zonder relatie.
woensdag 1 december 2010 om 11:18
Ik probeer je overigens geen complex aan te praten hoor. Maar je geeft zelf al aan dat je steeds een excuus verzint, iets mist en dat dat niet opgevuld kan worden door een relatie, of dates. Ik hoop dat je er een beetje uitkomt. Dan ga ik nu de kou trotseren.
woensdag 1 december 2010 om 11:19
woensdag 1 december 2010 om 11:22
Je kunt overal iets negatiefs in ontdekken inderdaad.
Zo wilde ik graag een lange man (tegen de 2 m.). Ik ben zelf 1.74 en mijn broertje is 1.96. Ik vond dat wel een perfecte lengte eigenlijk. Niet dat ik nou op mijn broertje val ofzo... maar die lengte vind ik wel mooi.
Ook wilde ik graag een man die strak in zijn vel zat en geen borsthaar had...
Je raadt het al: Mijn vriend is 1.84 (ofzo... precieze lengte weet ik niet. Weet wel dat ik net zo lang ben als hij als ik niet eens zo heel hoge hakken aan heb), dus eigenlijk te kort.
Mijn vriend heeft een buikje, zit dus niet zo strak in zijn vel als eigenlijk mijn wens was... en men... hij heeft borsthaar (en hoe).
Maar verder is ie lief, kan ik lezen en schrijven met hem, ben ik gewoon gek met hem.
Tja... en als er dan wat dingetjes wat minder zijn... so be it.
Ik ben ook niet het playboymodel dat volgend jaar met de kerst op de cover staat...
Zo wilde ik graag een lange man (tegen de 2 m.). Ik ben zelf 1.74 en mijn broertje is 1.96. Ik vond dat wel een perfecte lengte eigenlijk. Niet dat ik nou op mijn broertje val ofzo... maar die lengte vind ik wel mooi.
Ook wilde ik graag een man die strak in zijn vel zat en geen borsthaar had...
Je raadt het al: Mijn vriend is 1.84 (ofzo... precieze lengte weet ik niet. Weet wel dat ik net zo lang ben als hij als ik niet eens zo heel hoge hakken aan heb), dus eigenlijk te kort.
Mijn vriend heeft een buikje, zit dus niet zo strak in zijn vel als eigenlijk mijn wens was... en men... hij heeft borsthaar (en hoe).
Maar verder is ie lief, kan ik lezen en schrijven met hem, ben ik gewoon gek met hem.
Tja... en als er dan wat dingetjes wat minder zijn... so be it.
Ik ben ook niet het playboymodel dat volgend jaar met de kerst op de cover staat...
woensdag 1 december 2010 om 11:30
quote:hans66 schreef op 01 december 2010 @ 10:45:
Ik had bijna een maffe opmerking geplaatst... iets met een ladder of zo. Een ladder hoeft nou ook weer niet, maar zij op de stoep en hij (wat lager dus) op straat kan voor fijn zoenen handig zijn. Weet ik van mijn 2 meter lange broer.
Ik had bijna een maffe opmerking geplaatst... iets met een ladder of zo. Een ladder hoeft nou ook weer niet, maar zij op de stoep en hij (wat lager dus) op straat kan voor fijn zoenen handig zijn. Weet ik van mijn 2 meter lange broer.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
woensdag 1 december 2010 om 11:37
woensdag 1 december 2010 om 11:49
Waar maak je je druk om zeg.... Ik ben ook erg lang 1.89 en (oei!) mijn man is een cm of 3-4 korter dan ik ben... Moet ik nu maar gelijk gaan scheiden???
Heb ook gedate met nog kortere mannen en veel langere... Als je het gaat zoeken in het uiterlijk, word het nooit wat...
Heb ook gedate met nog kortere mannen en veel langere... Als je het gaat zoeken in het uiterlijk, word het nooit wat...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor