Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, hij had zo in die reclame van "bierrrrrtje??" gekund.
GMTA, Juud!
Amaal, bij de H&M hebben ze nog wel een donkerblauw skipak in maat 98. Kost 19.95. Dit is de link.
Ooo dat, ja, ik zag het in de gauwigheid staan die blog. Vaag. Maar anything goes als excuus voor een reep chocolade toch?
quote:mamax schreef op 02 december 2010 @ 10:04:

Artikel van Elvan denk ik inderdaad Mal. Had kunnen weten dat het door een moeder van een meisje was geschreven Tenenkrommend al die ik-aanbid-mijn-kind-blogs en dan nu dit er weer bij. Ik vind het helemaal niks, maar ik heb ook geen zin om te reageren.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Juud_ schreef op 02 december 2010 @ 09:58:

Thanks Amaal!

Echt belachelijk hoeveel er geboden wordt op skipakken op MP, tweedehands en ze krijgen er meer voor dan ze zelf betaald hebben volgens mij. Ideaal beroep om nu verkoper te zijn van skipakken trouwens.

Dat denk ik ook wel. Voor juul zijn broek kon ik ook goud geld verdienen bwv, maar goed ik maak er gewoon zo liever iemand blij mee.

Ik heb last van ontwijkend gedrag, moet nog wat stomme telefoontjes plegen en het huis opruimen, maar zo geen zin!
quote:mamax schreef op 02 december 2010 @ 10:00:

Via MArktplaats nog wel een paar Amalia.

Hier een donkerblauweDie zou ik dus niet kopen, want zoiets had Juul vorig jaar, en die was 15,- en er wordt nu al 29,- geboden!
Man, ik kan goud geld verdienen als ik het pak van Mr J op MP zet!
GMTA wat is dat Mamax?
ik ben mosterd zie ik

Blokje kaas erbij?
quote:Maleficent schreef op 02 december 2010 @ 09:57:

[...]

Zeker dat artikel van Elvan? Tja, wat je zegt ben je zelf, denk ik dan maar zo Ik vind Elvan sowieso stom.
quote:Maleficent schreef op 02 december 2010 @ 10:19:

Man, ik kan goud geld verdienen als ik het pak van Mr J op MP zet!

hahaha zeker!

wat ben ik blij dat ik die van juul vorig jaar gekocht heb zeg!
quote:Juud_ schreef op 02 december 2010 @ 10:19:

GMTA wat is dat Mamax?Great minds think alike.
Goedemorgen,

Blij dat ik vorige week heel snel belde met iemand, voor 10 euro een ski overal voor L, donkerblauw, nog bijna nieuw. Ik belde en kon hem meteen ophalen. Toen ik hem kwam halen hadden ze alweer 10 euro meer geboden. En die van T moesten we vorig jaar helemaal omrollen, was toen de enige die we nog ergens konden vinden , dus die past nu perfect.
Hel, morgen weer naar huis, lekker!
Ik heb het niet gelezen maar ik vind de strekking al stom als ik het zo lees!

Hier vanmorgen een hele blije T, Sint had in zijn vriendenboekje geschreven, compleet met pasfoto!. Hij zag de chococentjes en de traploper/veer niet eens. Op school ging hij gelijk de hele klas rond om het iedereen te laten zien.
quote:bambino schreef op 02 december 2010 @ 10:20:

[...]

hahaha zeker!

wat ben ik blij dat ik die van juul vorig jaar gekocht heb zeg!

Ik heb die van Mr J er even bij gepakt, maar dat is maat 110-116. Hij is nu iets van 112 cm dus ik denk dat ie nog wel past, pffiieeww, ik hoef niet op jacht. Hij was vorig jaar nog veel te groot, dus zal nu wel precies pas zijn.

Ik zag dat er nog een donkerblauw pak maat 116 op staat, bij de H&M voor 19,95. Voor de snelle koper die er nog 1 moet hebben.
Ik bewaar het pak trouwens voor baby2, knalrood is unisex

Voor 15 euro kan die mooi lang mee.

Haha Enka, mooi op tijd dat pak gehaald, die mensen zullen wel balen dat ze er 10 euro meer hadden kunnen krijgen.
Briljant wel, Sint in vriendenboekje
quote:enka schreef op 02 december 2010 @ 10:22:

Goedemorgen,

Blij dat ik vorige week heel snel belde met iemand, voor 10 euro een ski overal voor L, donkerblauw, nog bijna nieuw. Ik belde en kon hem meteen ophalen. Toen ik hem kwam halen hadden ze alweer 10 euro meer geboden. En die van T moesten we vorig jaar helemaal omrollen, was toen de enige die we nog ergens konden vinden , dus die past nu perfect.heb je nog geluk, dat ze hem aan jou verkoopt en niet aan degene die meer bied. Dat zie je ook vaak!
quote:enka schreef op 02 december 2010 @ 10:24:

Ik heb het niet gelezen maar ik vind de strekking al stom als ik het zo lees!

Hier vanmorgen een hele blije T, Sint had in zijn vriendenboekje geschreven, compleet met pasfoto!. Hij zag de chococentjes en de traploper/veer niet eens. Op school ging hij gelijk de hele klas rond om het iedereen te laten zien.

Hahahahaha dat is een goeie zeg!

die ga ik onthouden!
quote:Maleficent schreef op 02 december 2010 @ 10:25:

[...]

Ik heb die van Mr J er even bij gepakt, maar dat is maat 110-116. Hij is nu iets van 112 cm dus ik denk dat ie nog wel past, pffiieeww, ik hoef niet op jacht. Hij was vorig jaar nog veel te groot, dus zal nu wel precies pas zijn.

Ik zag dat er nog een donkerblauw pak maat 116 op staat, bij de H&M voor 19,95. Voor de snelle koper die er nog 1 moet hebben.Die van juul is 122/128 was 2 maand geleden veeeeeeels te groot, trek hem van de week aan en ik hoefde zijn broek niet meer om te slaan.. Echt dat kind krijgt pokon op school ofzo... Ik kan er niet tegen kopen. 2 maanden geleden alles nieuw gekocht voor van de winter, ik kan weer....
Zo, die maakt een flinke groeispurt dan Bam. Maar hij heeft ook een lange papa he!
Ik wil ook van die oma's die kleren kopen voor hun kleinkind
Juul is ook lang dan, Bam! Maxi zit nu net in maat 110. Mini in 104.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven