Uitgerekend augustus 2011

06-12-2010 14:40 1184 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,

Gisteren kwam ik erachter dat ik zwanger ben! Het is mijn tweede zwangerschap, maar mijn eerste kindje. Ik wil nog niet aan de grote klok hangen dat ik zwanger ben (alleen wederzijdse ouders weten het), vandaar dat ik dit topic open (anders kan ik m'n mond niet houden...)!

Zijn er nog meer meiden die net als ik in augustus 2011 zijn uitgerekend? Kom dan hier gezellig kletsen!!!

NicknameLeeftijdKind.UitgerekendWat wordt het?BijzonderhedenLoessm2714/8jongen-bluebird3019/8--Sakenigiri34110/8Meisjenekplooimeting 4/2 (uitslag 8/2)gerlanda?217/8-wendy8228117/8meisje-clarabella29117/8meisjeecho 7/2battleangel7631120/8Jongennekploometing 10/2Poeszie30121/8-helly32222/8-jill8525122/8meisje18-2 echoAssie7832123/8meisjeecho 7-2Drenthegirl27123/8meisje-biancapink23124/8meisje-lou7634224/8echo 19/1marije8129124/88-2 echobabydolly23126/8meisjeecho 28/1an8624126/8-fachat32327/8jongen-stephanietjeG?27/8echo 3-2passiebloem27129/8-leeuw1035330/8echo 8/2
dank u sinterklaasje
Blij dat jij dat cadeau hebt gekregen, en niet ik!

Gefeliciteerd hoor! Er komen vast nog meer zwangere dames zich melden, veel plezier met elkaar!
Je wilt je ei kwijt? Juist niet toch?
Augustus kindjes zijn zo leuk!

*oh wat is hij al groo-oot*

gefeliciteerd en hoop op veel mede zwangeren, geen hittegolf in juli en gezonde baby's!
Oh god nee, geen hittegolf ajb... Kan al zo slecht tegen warmte!!! (Enne, ben het helemaal eens met de leuke augustus-kindjes... Ben er zelf eentje )
Gefeliciteerd Battle Angel.

Ik hoorde vrijdag dat ik voor de eerste keer tante word in augustus, telt dat ook?

Ben er zo ontzettend blij mee!!!
Ik ben ook een augustuskindje en ook uit 76 Ik neem aan jij ook battleangel?

Gefeliciteerd joh!
Hallo!

Ik ben er ook net achter dat ik zwanger ben!!! Het is ons eerste kindje en we zijn helemaal blij en gelukkig!!!

Een verlaat Sinterklaas cadeautje... hahaha!

Ik denk dat ik op 8 augustus uitgerekend ben.

Nog meer happy ladies hier?
Gefeliciteerd!!

Ik weet sinds afgelopen vrijdag dat ik zwanger ben. Echt een verrassing, ik had niet verwacht dat 't zo snel zou gaan.

Ook bij ons is het 't eerste kindje en ik vind het superspannend allemaal. Ik ben omstreeks 14 augustus uitgerekend.

1976 is trouwens ook mijn geboortejaar
Hoi meiden,

Gezellig dat jullie reageren!!!

@Siss: is ook spannend toch, dus blijf lekker kletsen!

Mijn geboortejaar is niet 76, maar 79. Die 76 staat voor het huisnummer dat ik destijds had, haha. Ik snap de verwarring . Ikzelf ben 16 augustus uitgerekend, ook voor mij een verrassing! Had namelijk een test gedaan om zwangerschap uit te sluiten, maar dat pakte dus even anders uit... Wel is het kindje superwelkom, alleen hebben we dus een eerdere, minder goede ervaring. Dat maakt het wel heel spannend....

@DeWareJacoba: wanneer ben jij uitgerekend en is dit je eerste kindje (misschien kan ik een tabelletje maken of zo)?

@sakenigiri: wat een aparte naam!!! Hoe kom je daarop?

@partygirl: wanneer heb jij getest???

Hopelijk komen er nog meer meiden bij!!

Groetjes!!
Hey ladies,

Ik heb vandaag getest!

Ik vind het Superspannend!

Voel me eigenlijk niet echt zwanger... Heb wel last van gevoelige borsten, maar meer niet. Houden zo!

Wanneer hebben jullie getest?
Het blijft leuk om een augustus topic te zien Gefeliciteerd dames!

Mijn zoon is nu 17 maanden en wordt in augustus 2 jaar...

Ik wens jullie heel veel geluk en een goede zwangerschap!
Dank je Lalie!

@battleangel76

Aha , je bent een stuk jonger .

Sakenigiri is een heerlijk stuk sushi met zalm.

Moet ik de komende tijd helaas laten staan.

Maar goed, ik weet waarvoor ik het doe.

Ik voel me ook niet zo zwanger op dit moment. Wel een beetje opgeblazen maar verder nergens last van.
Hihi, ik ben niet zwanger. Als ik er aan denk lijkt het me wel super hoor. Ik heb alleen gezegd dat ik zelf een augustuskindje ben.
Een meelezer hier!

Afgelopen donderdag getest en 8 augustus uitgerekend!

Yes, yes, yes! Hoopte er al zo op!

Liefs, Sha (ps: bouwjaar '79)
Zo, ik heb de slaap ook uit. Viel niet mee om wakker te worden vanochtend.. Ik ben zo ontzettend moe! Kan me dat nog herinneren van de vorige zwangerschap; helaas hield dat bij mij niet op na 12 weken... We zullen zien hoe het nu gaat. Verder heb ik eigenlijk geen klachten!

Heeft iemand het al aan familie of vrienden verteld? Wij hebben het alleen nog aan wederzijdse ouders verteld.

@DWJ: oeps, ff verkeerd gelezen.... Foutje

@Sakenigiri: volgens mij ken ik die sushi wel... erg lekker! En ja, ik ben idd een paar jaar jonger dan de rest. Ook wel eens leuk om ergens de jonkie te zijn, haha.

@Sha: welkom en gezellig dat je erbij bent!!!

@Lalie: er gaat toch niets boven een augustuskindje ;)

Groetjes!

(Sha_la, was jij niet van het vanwenstotkind topic een aantal jaar terug? Gaaf joh dat je zwanger bent, gefeliciteerd!!)
Hoi,

ik lees nu dit topic pas, maar kan mezelf er wel bij aansluiten.

Ben op 1 augustus uitgerekend. Dit is mijn eerste zwangerschap.

Ik ben zo blij!
@bluebird, gefeliciteerd en welkom!!!
Lunaster, dat was ik niet! Ik weet dat hier nog een Shala rondforumt, dus misschien was zij dat? Ik ben normaal niet heel erg babypijler-minded, maar heb in Juli wel een topic geopend met betrekking tot een kinderwens ( een mooie herstdag deel V inmiddels al) en dat is een heel leuk clubje geworden. Er gaat best veel tijd in forummen zitten, dus zal ik hier waarschijnlijk niet heel actief gaan zijn, maar ik hou jullie wel in de gaten!!

Gefeliciteerd meiden, gaaf dat het dan eindelijk zover is! En wat is het toch romantisch en geweldig, met al die sneeuw, de naderende kerstdagen en alle gezelligheid!!!!! Enneh... op slippers en in zomerjurk de laatste maanden in ! Hoera!
BattleAngel, jonkie? Join the club, bouwjaar 79! Ik ben nog net 31 bij mijn eerste!
Ok Sha_la!

Leuk, ik ga eens op dat topic kijken.
@Sha: ik ben ook nog net 31 wanneer het kindje er is (vooropgesteld dat het idd rond de 16e wordt geboren). Wanneer ben jij jarig? Ik 22/8!
In oktober pas!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven