Uitgerekend augustus 2011

06-12-2010 14:40 1184 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,

Gisteren kwam ik erachter dat ik zwanger ben! Het is mijn tweede zwangerschap, maar mijn eerste kindje. Ik wil nog niet aan de grote klok hangen dat ik zwanger ben (alleen wederzijdse ouders weten het), vandaar dat ik dit topic open (anders kan ik m'n mond niet houden...)!

Zijn er nog meer meiden die net als ik in augustus 2011 zijn uitgerekend? Kom dan hier gezellig kletsen!!!

NicknameLeeftijdKind.UitgerekendWat wordt het?BijzonderhedenLoessm2714/8jongen-bluebird3019/8--Sakenigiri34110/8Meisjenekplooimeting 4/2 (uitslag 8/2)gerlanda?217/8-wendy8228117/8meisje-clarabella29117/8meisjeecho 7/2battleangel7631120/8Jongennekploometing 10/2Poeszie30121/8-helly32222/8-jill8525122/8meisje18-2 echoAssie7832123/8meisjeecho 7-2Drenthegirl27123/8meisje-biancapink23124/8meisje-lou7634224/8echo 19/1marije8129124/88-2 echobabydolly23126/8meisjeecho 28/1an8624126/8-fachat32327/8jongen-stephanietjeG?27/8echo 3-2passiebloem27129/8-leeuw1035330/8echo 8/2
:( ooh verdorie,ik word net wakker,weer zo'n groot slijmerig stolsel en weer helderrood (vers) bloedverlies.

Het ziekenhuis zei dat ik gelijk moest bellen,dat heb ik gedaan en nu zit ik te wachten tot ze me terugbellen.

Begin nu wel nerveus te worden,ik heb niks gedaan de laatste dagen.

Oké..niet gelegen,maar wel gewoon gezeten en niks getilt ofzo..
--dubbel--
Shit, Wendy!
oei wendy. sterkte ermee.....

gefeliciteerd marije met jullie zoon!
Marije, gefeliciteerd met je zoon! Fijn dat het goed gaat, hoe gaat het met jou?

Wendy: dat klinkt niet zo best zeg, vervelend! Ik duim voor je en wens je sterkte!

Nieuw topic met nieuwe tabel zou leuk zijn, zeker om straks alle geboorten in te vermelden. Ik wil wel iets doen, maar weet echt niet hoe ik zo'n tabel in de OP geplakt krijg..... Dus als iemand dat kan en ook wijzigingen kan aanbrengen, dan wil ik wel ondersteunen door te bedenken wat we er in zouden kunnen zetten.
Marije: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

Pff, dat is wel een heel raar idee dat jij al bevallen bent terwijl je 2 dagen na mij uitgerekend bent. Ik zal voor je duimen dat alles goed blijft gaan en dat je je kleine kereltje maar snel mee naar huis kan nemen.

Aan allen: Uhm, et wordt nu echt tijd voor een nieuw topiv met tabel.

Ik zal een nieuwe openen. Miss handig om met z'n allen te brainstormen wat we er in willen.
oke, het nieuwe topic:

Augustus 2011 deel 2, onze zomerbaby's komen eraan!
@ wendy: sterkte. ik hoop dat het weer met een sisser afloopt. hou je ons op de hoogte?

@ helly: onze Viva naam, uitgerekende datum, geb datum, jongen/meisje naam, hoeveelste kind of zo?

WAT EEN HITTE! Dit trek ik echt niet. Gelukkig koelt het morgen af. Hopelijk ná ons strandfeest van het werk....
Warrrmmmm dikke voeten benauwd chagerijnig maar toch blij dat de zon schijn

Leukk een nieuw topic :-) ik zit eigenlijk alleen mobiel dus ben blij dat helly het doet haha

Ppff jeej nu al een kleine "augustus" geboren ... Gefeliciteerd !!!!

Hopelijk gaat alles goed ....

Wat naar dat er al een paar bloedverlies hebben zeg :-S

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven