Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

17-10-2010 22:39 999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vorige topic is vol, dus hier gaan we verder.

Vertel hier wat je van Lush gebruikt en wat je favorieten zijn

Deel 1
quote:Pepernoek schreef op 06 december 2010 @ 16:09:

Wat is jullie favo om oogmake-up te verwijderen?De ultrabland heb ik in de winkel even geprobeerd. Fijn spulletje.
Ik had ook een keer schimmel op iets, maar die vond ik ook niet echt lekker, dus dan maakt het minder uit...

Ik had het idee dat babyface best goed verkocht... Of zou dat niet bepalen waarom ze iets uit de verkoop halen?
quote:elleinspe schreef op 06 december 2010 @ 16:05:

VC, hebbie je pakje al gehaald?Vandaag pakkie gehaald bij DHL en echt, ik voel me een ander mens
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Pepernoek schreef op 06 december 2010 @ 16:09:

Wat is jullie favo om oogmake-up te verwijderen?

Absoluut ultrabland. Het is heel erg wennen in gebruik en vond het ook viezig om een dikke vettige smurrie te gebruiken, maar het resultaat liegt er niet om. sinds ik Ultrabland gebruik heb ik ook een stuk minder puistjes.

Zag op het forum dat de valentijnsprodukten al bekend zijn, joepie!

Er komt een douchegel met het luchtje van HIWTK, ben niet zo van de zoete luchtjes maar deze wil ik proberen.

Ook de magic mushroom komt weer terug, zalig!
VC: wat heb je allemaal besteld? Heb je er nog proefjes bij gekregen?
Een hoop zoete troep Jen Zoals bijvoorbeeld Rockstar, Candy Cane BBS, Creamy Candy BBS, Sweety Pie shower jelly, Snowcake. Verder Mange Too (beetje spijt van, raar geurtje eigenlijk) en Herbalism. En een van mijn favorieten; een pot Sympathy for the Skin; Die heeerlijke verslavende Tic Tacjes geur.
HIWTK douchegel klinkt goed!

Jouw pakketje (eindelijk!) ook VC!!
quote:Janna_ schreef op 07 december 2010 @ 22:04:

HIWTK douchegel klinkt goed!Waar waaar waaaaaaaarrrrrrrr??

Dat is een leuk pakketje geweest VC! Kan me voorstellen dat je er blij mee bent.

HIWTK showergel aka It's Raining Men, is de Valentijns special, denk dat die halverwege januari komt.
Ik wiiiiiiiiiiiiiiiil die douchegel!!!
quote:jennie79 schreef op 07 december 2010 @ 23:44:

HIWTK showergel aka It's Raining Men, is de Valentijns special, denk dat die halverwege januari komt.Maar waar lees jij dat dan Jen? Ik zie het noch in het krantje, noch op de Nederlandse site. Bedoel jij het UK-forum dan?
Het staat ook op het Nl forum, bij nieuwe producten.
Oh, dat klinkt als een fijne douchegel!! Ik ga zeker de site in de gaten houden :D

Ben ook heel benieuwd of ze dit jaar na kerst ook weer een actie hebben!
Idd op het lushforum, en dan bij jouw lushleven, nieuwe producten, pag 149/150

Ik gok er wel op Arwyn, ik ben mijn bestelling al aan het opsparen :-)
Zou dat op de Engelse Lush site aangegeven worden? Ik hoop wel dat ze dat weer doen, maar dat zal wel, toch?!!

It's raining men dus... hmmm... half januari
Hallo, jullie kennen me vast niet. Ik ben door Janna 'doorgestuurd' naar dit topic, omdat ik een vraagje over de Lush-shampoo-bar heb.

Ik heb van Sinterklaas een Jumping Juniper stuk gekregen en mijn haar er al mee gewassen. Heerlijk! Ik wist alleen niet hoe vaak je er over heen moest wrijven met het gevolg dat ik zelf opging in de zeepsopbellen! Zonde!

Hoe moet je die bar gebruiken? Ik streek er steeds met mijn hand over en aaide dat over mijn haren. Misschien iets te vaak?

Ik weet nog heel weinig over Lush hoor!

Alvast bedankt voor een antwoord!
Ik pak de shampoo bar in mijn handen en hou mijn handen en bar even onder het water.

Dan een keer of 3-4 ronddraaien in je handen (alsof je je handen met de zeep wast zeg maar) dan leg je de bar weg, en de bubbels aan je handen smeer je lekker in je haar.

Beetje kneden en wassen en het schuimt overheerlijk.

Ik heb wel kort haar, dus misschien bij lang haar iets meer bubbels creeeren.
Ik maak mijn haar nat, pak de shampoobar en wrijf er 3x mee over m'n haar en dat is genoeg.
quote:Very Cherry schreef op 07 december 2010 @ 20:27:

Een hoop zoete troep Jen Zoals bijvoorbeeld Rockstar, Candy Cane BBS, Creamy Candy BBS, Sweety Pie shower jelly, Snowcake. Verder Mange Too (beetje spijt van, raar geurtje eigenlijk) en Herbalism. En een van mijn favorieten; een pot Sympathy for the Skin; Die heeerlijke verslavende Tic Tacjes geur.

Wat een heerlijk pakje VC, ik ben gek op zoete geurtjes

Als je je gedoucht hebt en daarna de Mange Too als bodylotion hebt gebruikt, dan spuit je een beetje vanilleparfum op en je ruikt heerlijk, die combinatie vind ik geweldig.
HIWTK sg ??

Bedankt voor de tips! Heb kennelijk gewoon veel te veel gebruikt van die shampoo-bar. In het vervolg dus wat zuiniger zijn!
En die HIWTK showergel komt pas half januari... zodat je én eind december én half januari moet bestellen.
Daar hebben ze weer goed over nagedacht bij Lush ;)
Het moet toch niet gekker worden hier! Vanmorgen zegt mijn mannetjesdreutel van net 8: "Ik ga morgen naar die Lush winkel want ik wil van mijn verjaardagsgeld van die bubblegumzeep kopen".
Alhoewel ik zelf het weekend meestal blauw doorbreng, ga ik bij deze ervoor zorgen dat jullie 'm groen zullen ingaan. Van jaloezie

Jullie kennen allemaal het tragische verhaal van mijn verlate pakketje, de hierop volgende mailwisseling met mijn inmiddels Best Friend Jade, en de vliegensvlugge nazending van een nieuw pakket, via DHL.

Wat gebeurde er nu vanochtend? De bel ging. Dat is in huize VC al een rariteit want ik heb sinds 1995 geen bezoek meer gehad.

De postbode, met jawel, een Lush Doos. Krijg ik dus vandaag alsnog, na let wel 4 weken, mijn oorspronkelijke, Vertraagde Doos. Ik, kwijlend van hebzucht, maar eerlijk als ik ben, mijn Best Friend Jade gemaild om haar hierover in te lichten, en braaf te informeren naar de retourzendprocedure. En wat schrijft ze terug; "Woohoo, seems like Santa is early this year, so I would suggest keeping it, there wont be a bill, dont worry. Enjoy!"

Toch een pakket ter waarde van 35 euro. Ik ben dronken van geluk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven