Burnout?

22-08-2010 00:39 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb altijd gedacht hoe kan je nou overspannen raken/burnout raken als je in een winkel werkt.Stress kende ik niet, tuurlijk hard werken en deadlines halen wel, maar dat vond ik heerlijk,maar ook maakte ik me nooit zo druk, wat vandaag niet afkwam kwam morgen wel, maar eigenlijk kwam alles ( meestal) wel vandaag af.

En nu u ben ik op, gewoon helemaal kapot, slaap slecht , kan me niet concentreren en ben gewoon volledig de draad kwijt.

Ik weet nu niet zo goed wat ik hier mee aan moet.

Even een mijn verhaal in het kort, met niet al te veel details ivm herkenning.

werk al ruim 13 jaar bij dezelfde werkgever, prima naar mijn zin, af en toe wel eens minder leuke tijden, maar toch altijd met veel plezier naar het werk gegaan,

Ik ben heel trouw aan mijn werkgever en wil me eigenlijk niet ziek melden, maar hoe hou ik dit vol? ik ga dinsdag weer een gesprek met mijn leidinggevende aanvragen om dit te vertellen. Ik hoop dat we dan samen een oplossing kunnen vinden en daar ga ik eigenlijk van uit.

Verder zit ik een beetje te dubben of ik naar de huisarts moet gaan. Ik weet het antwoord eigenlijk wel, gewoon gaan dus, maar wat ga ik zeggen? ik moet altijd als ik bel voor een afspraak doorgeven wat er aan de hand is, moet ik dan gewoon zeggen dat ik denk dat ik ee burnout heb? ik ben altijd bang dat mensen dan denken, oh daar heb je er weer een die al weet wat ze heeft.

Sorry dat het misschien een warrig en lang verhaal is, maar ik ben gewoon zo van de kaart ik kan het ook niet helemaal helder deken en formuleren allemaal.

Wie heeft er ook een burnout( gehad) en hoe is het gegaan. En dan bedoel ik voornamelijk hoe is je ziekmelding gegaan en wat heb je gezegd, zowel tegen je leidinggevende als tegen de huisarts?

Als het niet helemaal duidelijk is,laat het maar weten, dan zal ik het proberen duidelijker te maken

groetjes

Ik heb even een deel van mijn post weggehaald, ben bang toch herkend te worden
Baas is deze keer snel. Hij vindt het een goede zaak en gaat kijken wat hij kan doen. Komt waarschijnlijk dus wel goed.
Ik heb niet veel zin om te schrijven vandaag maar wilde toch even laten weten hoe het gister is gegaan. Ook voor Toffe.

De psych ziet ook dat ik niet de juiste symptomen heb voor depressie (ik slaap goed, eet goed, val niet af, geen droge mond) maar dat mijn stemming er wel mee overeenkomt. Dus we gaan een proef doen. Ik ga zes weken ad slikken. als het geen depressie is, dan helpt ad ook niet, als het wel werkt, heb ik een soort verborgen depressie.

Ik heb ze net gehaald, Valdoxan. Ik mag de eerste week niet autorijden en als daarna de bijwerkingen weg zijn (of ik krijg ze uberhaupt niet) dan mag ik wel weer gaan rijden. Ik baal er enorm van, want ik ben nogal auto-afhankelijk. Van en naar het werk wordt een reis die minimaal twee keer zo lang duurt als met de auto, grotere boodschappen worden moeilijker (ik moet dus grote fietstassen), weekend weg volgende week kan niet met de auto (tenminste, tenzij vriendin gaat rijden en dat voelt raar, want ik rij altijd).

Verder moet mijn leverfunctie in de gaten worden gehouden, dus ga vanavond bloedprikken (en dan val ik altijd flauw dus verheug me er niet op). En over een paar weken moet dat weer om te zien of de waarden ervan stijgen.

De psychiater gaf aan dat hij het een goed idee vindt als ik twee keer twee uur ga werken. Ik zie dat ook zitten, beetje rondhangen daar, beetje onder de mensen, beetje wat om handen, maar nu blijkt dat ik volgende week niet kan rijden baal ik wel weer, want wilde het dinsdag gaan proberen. Ik ga het morgen met mijn baas bespreken wat hier nog mee kan. Eigenlijk zou ik wel met de taxi willen omdat ik denk dat de treinreis me teveel energie kost en ik dan al moe op het werk aankom.

Vanochtend heb ik mezelf op een massage getrakteerd en het voelde als de eerste keer sinds vier weken dat ik tijd aan mezelf besteedde in een positieve zin. Pure verwennerij. Volgende week ga ik lekker weer.

En nu maar hopen dat het forum niet stom doet en ik gewoon kan posten. Ik heb problemen met inloggen, zie ook bij de Overig-pijler.
Wat geweldig van je baas, abc.
Ik heb ook aldoor problemen met inloggen en uitloggen. Dacht al dat het aan mij lag, maar is dus weer eens een forum-bug.

Ik hoop voor je dat de ad helpen en dat je geen last krijgt van bijwerkingen. Niet autorijden is een heel lastige 'bijwerking', maar als je je er beter door voelt is het dat misschien wel waard. Ik weet dat ze bij ons op het werk weleens de taxikosten voor iemand vergoed hebben die ivm een gebroken been/pols (gips in ieder geval) niet mocht autorijden. Taxi is goedkoper dan ziektewet. Misschien wil jouw baas ook zoiets doen of willen collega's je een keer brengen en/of halen zodat je niet twee keer met de trein moet.

Een massage klinkt goed. Dat wil ik ook al heel lang een keer doen, maar op de een of andere manier komt het er steeds niet van. Weet hier in de buurt eigenlijk geen goede adressen en om nou ruim een uur te gaan rijden naar de sauna waar ik weleens heen ga waar ze ook lekkere massages geven vind ik ook weer zo iets.

Baas doet zijn best of hij het van het algemene opleidingsbudget kan financieren en mocht dan niet kunnen dan doet hij het van het algemene budget van onze afdeling, maar dan mag de factuur pas volgend jaar komen. Het is al over drie weken volgend jaar, dus daar kan ik wel op wachten. Ben wel heel opgelucht nu. Voor mijn gevoel is het toch weer een stap verder.

Toen die man van dat CSR centrum belde was ik nog in tranen een stuk aan het schrijven met dingen die ik met mijn baas wil bespreken, maar nu heel moeilijk vind op goed te zeggen. Als het me dan volgende week niet lukt om fatsoenlijk uit mijn woorden te komen, geef ik dat stuk gewoon aan mijn baas. Als hij weet wat er in door mijn hoofd gaat dan komt het gesprek wel op gang en komt het wel goed.

Zo is het toch nog een redelijke dag geworden vandaag. Misschien kom ik zo zelfs nog wel even van de bank af om boodschappen te gaan doen, hoeft mijn vriend niet meer langs de supermarkt na zijn werkdag.
Abc: Uit het verhaal van je droom lees ik idd ook wel heel veel frustratie. Het lukt allemaal niet, en ze vragen het onmogelijke van je door je op een fiets te zetten, waar je helemaal niet op kan fietsen. Dan word je boos, en dan lijkt je baas ook nog eens anders dan dat jij hem kent? (andere bril). Zo ken jij hem helemaal niet. Dus ook nog eens heel erg teleurgesteld.

Heb je vanmorgen wel duidelijk naar hem aan kunnen geven dat je teleurgesteld was, dat hij niet eerder gereageerd heeft?

Wat goed dat je zo snel al gebeld bent door het CRS centrum. 2500 euro valt idd mee. Maar als je het zelf moet betalen is het toch ook nog een hoop geld. Dat is dan het voordeel van werken bij een grotere organisatie, dan valt er meestal wel wat te regelen. Als zou het 50/50 zijn.

Als mensen aan mij vragen hoe het gaat, en ik wil er niet over praten, dan zeg ik dat meestal wel eerlijk, en andersom ook.

Word niet altijd in dank afgenomen, maar de mensen die belangrijk voor me zijn snappen het wel.

Het is door de afgelopen jaren zo wie zo wel duidelijk geworden wie mijn vrienden zijn. Ik heb echt wel mensen af zien haken, maar gelukkig ook weer andere terug gekregen.

Toffe: Probeer het positief te blijven zien hoor, al is dat heel erg moeilijk. Begint de kerstversiering al ergens op te lijken?

Als je in zo een stemming bent, kan je je kinderen dan nog om je heen hebben. Ik merk dat ik net als afgelopen zondag, heel erg op mijn dochter loop te vitten, omdat ze bijvoorbeeld een bal niet naar mijn zin in de kerstboom hangt. Ik voel me dan zo waardeloos. Ik merk dan ook wel dat ze echt op haar tenen gaat lopen, ik vind mezelf dan weer een rotmoeder, en dan ga ik nog meer overal over zeiken. Pfff net zo een vicieuze cirkel dan. Later probeer ik het wel uit te praten maar toch.

Lief: Fijn dat het gesprek met de psych goed gegaan is, en dat de kogel door de kerk is dat je met ad begint.

Als jij denkt dat het goed is om weer te gaan werken en de psych staat daar achter zou ik het zeker doen.

Het zorgt er wel voor dat je een ritme krijgt. Maar ik zou absoluut niet met de trein gaan, al die mensen om je heen. Kan je niet aan je baas vragen of die de taxikosten voor zijn rekening neemt?

Ik ben ruim een jaar met de taxi gegaan, en daar is nooit moeilijk over gedaan. Ik voelde me dan wel echt gehandicapt, als de deur voor me werd open gehouden, maar het was wel de beste oplossing.

Lekker dat de massage je zo goed bevallen is. Heb je al een afspraak gemaakt voor volgende week?

Hier ziet mijn huis er weer wel redelijk uit. Maar ben net wezen lopen in de poder met hond, daar was het een vreselijke modderbende. Dus die hond is helemaal zwart. Kennen jullie die reclame van pedigree, dat die hond op dat witte bed gaat liggen? Ik ga zo nog even boodschappen doen, dan springt die hond altijd op de bank, dus dan heb je het plaatje van die reclame. Alleen heb ik gelukkig een zwarte bank. Nou ja, dan heb ik morgen ook weer wat te doen.
Abc: We hadden crosspost! Wat fijn dat je baas al zo snel een toezegging kon doen. Mijn ervaring is dat de factuur meestal aan het eind van de behandeling verstuurd word. Dus dat zou zo wie zo volgend jaar pas zijn.

Helemaal goed dat je dag toch nog een beetje positief is.
Annemie, ik denk dat je wel gelijk hebt over die droom. Ik denk dat er onbewust heel veel frustratie zit. Over mezelf, over collega's, deze week over baas maar ook wel over familie en vrienden.

Ik heb vanmorgen niks tegen mijn baas gezegd over het feit dat hij niet gereageerd had. Was ik niet echt voor in de stemming, kon nu nog maar amper mijn tranen inhouden. Mijn timing om hem te bellen was waarschijnlijk niet helemaal goed, maar ik was zo zat van het op hem wachten dat ik niet langer wou wachten en dus zelf maar gebeld heb.

Goede combinatie, een schone bank en een vieze hond . Jij hebt een grote hond toch? Ik vind die reclame van pedigree wel heel grappig, die hond kijkt zo lekker ondeugend.

Ik zit me nog op te laden om van de bank af te komen en boodschappen te gaan doen. Ik kijk ondertussen naar een of ander kookprogramma en daar maken ze kippensoep. Daar heb ik nu dus ook zin in en ik heb volgens mij wel alles in huis om dat te maken (uit een pakje, maar dat voldoet voor vandaag wel). Mijn vriend zal wel niet zo blij zijn met alleen soep als avondeten, maar als hij iets anders wil, mag hij dat zelf regelen. Ik blijf lekker op de bank de rest van de dag .
gelijk heb je abc! En anders neemt ie er toch een broodje bij? Ik ga zo stamppot andijvie maken. Fijn dat werk waarschijnlijk wil vergoeden! Wanneer kan je starten?

Lief, ik ben heel benieuwd wat de ad met je gaat doen. Hopelijk heb het baat bij, en geen last van bijwerkingen.

Ik heb een mwah dag. Gisteravond was ik weer kotsberoerd. Vandaag moe en huilerig en zeer kort lontje. Lig nu al een paar uur op de bank met mn dekentje en twee poezen tegen me aan.
Lief, vanavond uit eten toch? Veel plezier, eet smakelijk en probeer er van te genieten!
Abc: Ik heb idd een grote hond. Ken je de film Beethoven? Dat is mijn hond. Een sint bernard dus. Ze gedraagd zich ook als een echte beethoven. Als ze los loopt springt ze in iedere sloot die ik tegenkom. En vooral in de zomer is dat leuk. Ik heb plavuizen in de keuken, en dan staat de achterdeur open, maar dan wil ze dus heel snel naar haar voerbak, maar doordat ze nat is word de vloer natuurlijk glad. Dan glijd ze dus op haar buik naar haar voerbak met alle vier de poten languit rond zich heen. Kan je het voorstellen? Dan loop ik wel eens te vloeken op d'r hoor als ik net gedweild heb.

Maar ja ik zou ze niet willen missen, ik heb ze vorig jaar als pup van mijn man gekregen. Dan moest ik er toch uit.

Dus ik heb wel een speciale band met haar. Als we samen door de polder lopen, en de tranen biggelen weer eens over mijn wangen, word er ineens een hele grote kop in mijn hand geduwd, en dan kan ze echt zo naar me kijken, of ze zeggen wil, je hebt mij toch?

Ik zou het toch nog een keer zeggen tegen je baas, als je er misschien wat minder emotie bij voelt. Dan weet hij ook voor een volgede keer wat je van hem verwacht.

Goed van je dat je even aan jezelf denkt, en niet speciaal voor vriend nog naar buiten gaat.
Marriss: Jammer meis, dat het weer niet echt lekker gaat. Je had gisteren ook wel een drukke dag. Dus vandaag maar lekker even onder je denkentje.

Kunnen die poezen van jou ook zo goed je stemming aanvoelen?
Ooh, ik zie het helemaal voor me jouw hond. Geweldig. Ik houd zelf helemaal niet van grote honden, vind ik vaak eng, maar als ik dan jouw verhaal lees waaruit zoveel liefde voor je hond klinkt en zoveel liefde van je hond voor jou dan word ik daar wel week van. De laatste maanden was ik natuurlijk vaak alleen thuis en dan miste ik soms wel een huisdier. Als ik dan bij een vriendin was en haar hondje lekker bij me kwam liggen, dan had ik weleens de neiging om ook een hond te gaan kopen. Maar ja, als ik straks wel weer werk, dan ben ik vier hele dagen van huis en dat wil ik een hond niet aandoen. Lezen jullie dat goed, vier dagen. Volgens mij had ik het al gezegd, maar ik heb besloten dat ik niet meer fulltime wil gaan werken.

Ik ben wel van plan om volgende week tegen baas te zeggen dat ik wel op een reactie gehoopt had en of hij volgende keer wel wil reageren als ik dat zo expliciet vraag. Maar ik weet niet of ik daar volgende week nog aan denk. Zulke dingen vergeet ik altijd als ik dan met hem zit te praten.

Marriss, jammer dat je weer een mindere dag hebt. Toch te veel gedaan gister? Ik denk dat mijn slechte dag vandaag ook wel gedeeltelijk door mijn middagje shoppen van gister kwam.

In principe kan ik beginnen zodra de offerte getekend is, er is geen wachtlijst. Mijn baas krijgt de offerte per mail. Als de factuur aan het eind van het traject komt, kan ik meteen beginnen en anders over vier weken.

Mijn vriend heeft mazzel. Mijn schoonmoeder stond net voor de deur met stamppot. Ze had over en vond dat ik het wel verdiende om een dagje niet te hoeven koken. We hebben straks dus lekker stamppot bruine bonen.
abc wijzigde dit bericht op 09-12-2010 18:27
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
.
Ik denk dat ik vandaag ook wat teveel gedaan heb hoor....vanmorgen best veel in het huishouden gedaan, mn haar geverfd, en daarna met vriend naar de bouwmarkt geweest omdat we een en ander moesten kopen. Toen we weer thuis kwamen had ik hoofdpijn en kon vriend niets meer goed doen, dus toen maar even terug getrokken om ruzie te voorkomen... (ik ben een bitch als ik zo'n bui heb)
kwam je wat leuks vertellen annemie?
Ja, ik had een leuke foto van mijn hond, en die wilde ik als avator gaan gebruiken. Maar hij pakt hem steeds niet. Grrrrr...

Heb ik al zoiets van laa ma zitten!!!!

Gelukkig zijn we allemaal van die bitchen, . Het is wel fijn dat je het nu kan verklaren waar het door komt he? Word er niet minder irritant door, maar je kan voor jezelf kiezen of je het er voorover had ja of nee. Wat voor kleur is je haar geworden? Of word je dan te herkenbaar?

Abc: Wat een mazzel heb jij met je schoonmoeder! Mijn ouders zijn er niet meer, en bij mijn schoonouders zou zoiets echt niet opkomen.

Supergoed van je dat je terug gaat naar vier dagen. Vraag je dan binnen kort ook of je takenpakket terug kan naar vier dagen. Anders ga je het werk van vijf dagen alsnog in die vier proppen.

Hopen dat je baas morgen de offerte gelijk ondertekend, en op de fax gooit. Hoe eerder hoe beter dat je kan beginnen.

Toffe: Is de kamer al klaar?
Annemie, wel even f5en na dat je je avatar hebt gewijzigd he...of heb je dat wel gedaan? Ik forum nu mobiel dus kan het niet zien...

Ja op zich wel fijn dat die buien een oorzaak hebben en ik dus niet echt zo'n rotmens ben...
Ik ben trouwens van roodbruin naar blond gegaan. Hele verandering en even wennen, maar heb deze kleur een paar jaar terug ook gedaan, dus wist dat ik het kon hebben
Goedemorgen allemaal,

nou mn boom staat hoor en ik vind hem mooi. heb paarse ballen erin harstikke leuk.

gister belde de arbo en vertelde me dat ikbijde ardbo arts moest komen wantde artshad contact gehad met mijn psych en wilde dat ik kwam. zou eigenlijk volgende week zijn maar ze belde later weer datdat niet kon en ofik dan morgen kon, vandaag dus. ik hebmaarja gezegt omdat ik ook welkan,maar zo kort dag krijg ik wel de zenuwen van. ben benieuwd wat er gezegt word en wat het plan is.

ik was zo in de stress in een dat ik mn ramen ben gaan zemen,jahoe vezin je het met -10 ofzo haha, binnen en buiten dus he.

vandaag ga ik gewoon beetje rommelen verder.
ik heb mijn email naar baas uitgeprint, daarin staat precies hoe ik me voel en zijn lauwe reactie. als ik het de arbo arts laat lezen weet hij precies hoe ik me voel.

ik weet ook eindelijk hoe ik het kan benoemen, ik voel gewoon heimwee. is iemand van jullie daarmee bekent? ik heb altijd allast van heimwee, vroeger nooit ergens logeren,nu houd ik niet van op vakantie gaan, max een week dan word ik echt ziek van ellende en wil ik naar huis.

voel me een beetje onrustig vandaag, kom dr niet lekker in.

annemie, ik kan dan ook niemand om mij heen verdragen hoor als ik zo bezig ben daarom deed ik het ook toen de kinderen op school waren en man op werk. toen ze thuis kwamen wa de boom af en heb ik niet veel meer gedaan.
Annemie, ik mag van mijn broer (advocaat arbeidsrecht) nog niks tegen mijn baas zeggen over dat ik naar 32 uur wil. Hij zegt dat ik eerst weer volledig moet gaan werken en dan pas moet aangeven dat ik terug wil. Stel dat ik nooit meer terug kan komen op 36 uur en ik zou gedeeltelijk afgekeurd moeten worden dan kan dat beter vanuit 36 uur dan vanuit 32 uur. Ik vind dat wel een heel negatief scenario, maar mijn broer heeft wel eens zoiets gehad en dat de medewerker vrijwillig uren had ingeleverd werd toen tegen hem gebruikt. Ik zeg nu dus nog niks tegen mijn baas.

Er moet bij ons sowieso een andere taakverdeling komen. Collega die net terug is van zwangerschapsverlof gaat nu ook minder werken dus al zijn we straks als team weer compleet, totaal hebben we minder uren en net zoveel werk. en ik denk dat baas nu wel door heeft dat we dit niet nog jaren gaan volhouden met zijn drieën. Baas is trouwens ook op de hoogte van mijn kinderwens en realiseert zich vast wel dat ik dan sowieso minder ga werken en ivm mijn nieren tijdens zwangerschap ook al wel langer uitgeschakeld zal zijn dan alleen tijdens verlof.

Ik had net nog weer een mail ove die offerte voor extra gegevens, dus ik denk niet dat baas vandaag de offerte al heeft. Ik kon wel meteen beginnen, de factuurdatum staat los van de intakedatum.

Mijn schoonouders zijn schatten. Mijn schoonmoeder is af en toe iets te druk en regelig voor me, maar ik laat het nu maar gewoon over me heen komen. Als ze hier is en ze ziet een wasmand schone ongevouwen was staan, dan mag ze die van mij gaan opvouwen als zij dat leuk vindt. Als mijn schoonvader hier iets aan het klussen is en zij wil dan mijn ramen lappen en gordijnen wassen dan laat ik haar lekker haar gang gaan. Het is haar keuze en het scheelt mij werk.

Toffe, succes bij de bedrijfsarts. Het is kort dag, maar het voordeel daarvan is dat je je er ook maar kort druk over kan maken. Een paarse boom is mooi, fijn dat je er tevreden mee bent.

Terugtrekken om bitchy gedrag te voorkomen is heel verstandig Marriss. Te veel doen als je al zo moe bent, is dan weer iets minder verstandig. Gewaagde overgang met je haarkleur. Dat is dus echt iets was ik niet durf. Ik heb al jaren hetzelfde kapsel en heb mijn haar nog nooit gekleurd ofzo.

Ik heb vannacht weer heel bizar gedroomd, deze keer niet over het werk, maar met allerlei familieleden. Er was een feestje, ik was aan het motorrijden met een rokje en topje aan (ik heb niet eens een motorrijbewijs), er werd geschoten, er gingen mensen dood en stonden later zo weer op. Heel vaag allemaal. Dat opstaan na doodgeschoten te zijn kan nog wel van een film komen de we gisteravond gezien hebben, daarin werden vampiers doorgeschoten, maar die zijn al dood dus staan na een schot zo weer op. Verder kan ik het niet verklaren.

Ik heb vandaag helemaal niks. Mijn vriend heeft gisteravond toch nog boodschappen gedaan (hij had geen zin in de stamppot van zijn moeder, hij vindt die van mij lekkerder ) en hij heeft ook meteen iets voor vandaag meegenomen.
Succes toffe, inderdaad kort dag. Aan de andere kant, nu heb je ook minder tijd om te stressen voor dat gesprek. Fijn dat paars mooi is, ik ga m dit weekend optuigen. Heb je er ook zilver bij of alleen paars?

Ik zit ook te dubben over minder gaan werken, ik kan ook thuiswerken, dat is wel fijn. ik werk nu 36 u waarvan 4 u thuis. Maar ik vind het zo vervelend dat mn salaris zo daalt als ik minder ga werken....

Mijn vader is hier nu in huis bezig met klusjes, dus ben zelf ook maar wat aan het aanrommelen, lui op de bank liggen voelt dan ook wat raar. Vanavond gaan we alsnog sinterklaas vieren (ging vorige week niet door) en nu heb ik weer met mn stomme hoofd beloofd dat ik wel even een taart ga bakken... Op zich vind ik bakken wel leuk, maar nu moet ik naar de winkel voor de ingredienten.... Heb geen auto dus moet op fiets en het is hier spekglad.
Je salaris zal inderdaad dalen als je minder gaat werken. Maar als je een kind krijgt zul je waarschijnlijk ook minder gaan werken en je vriend misschien ook wel. Als je je beter voelt door minder te werken dan denk ik dat je het gemis aan salaris daarmee wel compenseert. Maar goed dat is mijn idee. Ik kan niet in jouw portomonee kijken. Ik heb de mazzel dat vriend en ik beide een goed salaris hebben en we een deel van mijn salaris dus wel kunnen missen.

Ik werk nu op papier ook 36 uur, maar ik werk 40 uur en zo bouw ik elk jaar 26 extra verlofdagen op. Praktisch iedereen bij ons die fulltime werkt doet dat zo. Een enkeling werkt 4*9, dat zou voor mij ook nog een optie zijn, maar dagen van 9 uur zijn wel erg lang.

Veel plezier vanavond met sinterklaas. En succes met je taart, doe voorzichtig op de fiets, het is echt nog verraderlijk glad op sommige plekken.
Ik heb ook besloten om minder te gaan werken en dus ook een functie terug ga doen.

dit ga ik ook nog niet zeggen tegen baas. misschien wel tegen ba? zouden jullie dat zeggen of gaat hem dat niets aan?

en inderdaad minder tijd om me druk te maken haha maar ondanks dat ik er niet echt tegen op zie ben ik toch best nerveus hoor
Toffe, had je mijn post over de ad gelezen? Wie weet heb je er wat aan.

Hierbij een update. Gisteravond heb ik heel lang met die pil in mijn handen gestaan. Twijfelend. Ik had zo'n goeie dag gister (zal je net zien) en vanwege die bijsluiter, en dat ik niet mag rijden, had ik echt het gevoel dat ik aan het begin van het einde begon. Heb er een tijdje met Liefman over gesproken en de tranen zaten in mijn ogen. Op basis daarvan heb ik besloten dat het zo ook niet meer gaat, ook al had ik een goede dag. En ik heb 'm geslikt.

Nou, heeeeeeerlijk geslapen, nergens last van vandaag! Ik bedoel, voel me best OK. Het zal wel placebo zijn want het kan niet dat het nu al zo merkbaar is, maar ik ben toch ook wel blij dat ik me goed voel en niet van die enge destructieve gedachten krijg en misselijkheid en hoofdpijn (niet erger dan anders tenminste).

Wel jammer dat ik naar mijn werk moest. Treinreis heen en terug is erg vermoeiend en het gesprek bracht veel irritatie bij me naar boven, die ik niet heb gespuid (goed he) maar die ik terug in de trein wel heel erg heb opgestapeld. Dus ik heb het zojuist maar even opgeschreven, en ik hoop dat ik het daarmee kan parkeren. Dat soort dingen moeten later worden besproken, nu nog niet, want dan ga ik huilen en tieren en schreeuwen denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven