Cheers, mate...

16-09-2010 20:59 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren

De bar is gepoetst, de glazen glimmen, en de barkrukken staan klaar. De deur staat open.

Voor de stamgasten en de meelezers.

Voor een mooi verhaal of een luisterend oor.

Voor een kop thee, koffie, glas bier of een karafje wijn. Of iets sterkers.

Voor het hapje bij het drankje.

Voor lief en voor leed.

Voor dansen en stomen.

Voor huilen en heulen.

Voor woede, voor wensen.

Voor grappen en grollen.

Voor de vriendschap.

Voor het delen, het geven en het nemen.

Voor elkaar.

Cheers!
Wat wilde ik nou toch typen?
Eh.,. in theorie weet ik dat toch.. Meave.. ik zit mijn tiepvaut te zoeken, maar kan 'm niet vinden.. zodra ik 'm vind, verander ik 'm

bedankt

dus...

bij inloggen op forum kreeg ik trouwens vandaag het bericht:

inloggen mislukt

u bent ingelogd.
Later is nu
Daar blijf je op hopen, Kjong,

(Toch???)

(note to self; niet zolang je scherm open laten staan....)
mimsey wijzigde dit bericht op 10-12-2010 12:17
Reden: m-m-m-m-mosterd
% gewijzigd
Wat wilde ik nou toch typen?
Volgens mij is in de rest van Ned. de gladheid en sneeuw al aardig verdwenen, maar hier dus echt nog niet, he?!

Jemig man, de bovenste laag van de sneeuw is gisteren ontdooid, en dat bovenstaande water is vannacht bevroren. Allemachtig man, opritten en stoepen zijn hier dus spekkieglad.

Was er even niet op verdacht en ben dus net raak op mijn kont/heup gevallen. Dream; jij moet de aardbeving gevoeld hebben?!

Denk je eventjes een leuke lunchwalk te gaan doen. Potverdorie.

Bloes al een deel III tegengekomen? .
Het gebouw schudde hier even.

Maar dat was de tram die hier vlakbij rijdt, en niet jij Xop.

Is je huis trouwens helemaal af?

Kwistnie dat je stotterde M-mims.

(Ik wel.)
Jep, Opa heeft het deel III gevonden! In een map met administratie, dus jammer genoeg niet in zijn fietstas.8-P

Driem, er zit nix anders op: jij hebt een borrel nodig. Kjong ook, zo te lezen.
Ik niet Xop maar één van jouw collega's belde wel met een strooiverzoek dus of er vielen er meer of jouw val bracht dat teweeg

Goed van deel 3!

en de dokter zeide: we moeten rekenen op een traject van één stap vooruit en twee of drie terug. Langzaam wordt dat beter totdat we ineens merken dat er drie stappen vooruit gaan en slechts één terug. Dit kan lang duren en niemand kan precies voorspellen hoe het zal gaan en wat ze wel niet aankan. Ook zijzelf niet. Waarschijnlijk had ze dit weekend dus teveel gedaan. Wel is het zo dat afspraken afspraken zijn en dat ze gewoon dagelijks naar school moet. Niet hele dagen maar wel uurtjes. Dussssss

Weekend!

Dank voor drank

Later is nu
OMG, jullie zullen een lange adem nodig hebben......pffff, lijkt me ontzettend lastig, want ik kan me voorstellen dat dit energie en geduld vreet..... Hoe staat elvis er in? En hoe reageert LE er op trouwens? Wel heel wonderlijk inderdaad dat zij school ervaart als leuk...

Gekke Xop, ik moest grijzen om jouw suggestie van de aardbeving door jouw derriere, ik zag het ineens zo voor me

Ik heb TREK en ren dus naar het aanrecht om eten te gaan koken, want anders plunder ik de kasten denk ik. Laterrrrrr.
Mijn lievelingscollega is er deze week uitgewerkt...

Er stond een ego (niet van collega) in de weg...

Nou ja. Ik heb werk. En een bonus gehad. Al hou ik het nu maar eens voor gezien hier op het werk en ga (waarschijnlijk als laatste) aanschuiven op Kmanfeessie.

Veel plezier op feessie Kjong!

Le is ene dag lief, andere dag pubert.

Elvis is gefrustreerd en ik eigenlijk ook. Nu door gesprek weer enigszins gekalmeerd, maar wat gewoon gemixte signalen geeft is dat 's weekends álles lijkt te kunnen. Haar bijnaam is nu Kortjakje

Pff. heb net gesport, maar heb deze week amper bewogen, niet naar werk gefietst, niet woensdag gesport, enz. Viel even zwaar nu, maar wel erg nodig.
Later is nu
goed van je dream!!!

Is het een idee om leuke dingen als beloning te gebruiken voor als ze iets heeft gedaan waar ze moeite mee heeft (school!!)? Of is dat te kinderlijk en kan dat echt niet meer? Het lijkt me inderdaad afschuwelijk frustrerend dat ze in het weekend gewoon gezellig doet en doordeweeks niets kan......
Pfffff Dream.... arme Dream...

(En wij maar denken dat kleine kinderen "veel werk" zijn, die pubers, die zijn pas lastig!!)

Na zeer intensieve schooldag 3 van de 5 gedichten af... nu maar eens slapen.
Enneh... Xop... YOU RULE!

Goedemorgen!

Pimpel, veel plezier met Sinterklaasvieren! Zijn de gedichten nog gelukt op dat onmogelijk tijdstip of ben je er vandaag mee bezig?

Ik heb rustig weekend voor de boeg. Elvis is nu boodschappen doen en heeft straks clubkampioenschappen van z'n sport, hij blijft vannacht ook ergens slapen. LE is nu zwemmen en heeft vanavond feestje. LD en ik zijn dus saampjes thuis. Gezellig

Elvis is trouwens ook maandag t/m woensdag weg.

De week erop weer.

Fijn weekend iedereen! En mórgen wordt het mooi (maar koud) weer, heb ik me laten voorspellen.
Later is nu
Gotverdegotvertyfusklotepokkezooi! Mijn moeder belt net op om te vertellen dat mijn achterneefje in het ziekenhuis ligt met een hersentumor. Uit weefselonderzoek moet blijken of het kwaadaardig is of niet.
Madootje

Wat een schrik.

ook voor Meave, natuurlijk
Later is nu
Ik heb het vooral zo verschrikkeling te doen met mijn neef en zijn ex. Je moet er toch werkelijk waar niet aan denken dat je zoiets te horen krijgt.
Djiez...

~duwt kop dieper~
o nee, wat vreselijk!!!!!! Hoe oud is hij? Brrrrr, wat een afschuwelijk nieuws.......
9. Ze hebben hem nog niet helemaal verteld wat er aan de hand is. Hij is van de week opgenomen nadat hij 's nachts enorme hoofdpijn had en warrig was. Hij bleek verhoogde hersendruk te hebben dus hebben ze een drain geplaatst. Op de mri is vervolgens een gezwel gezien. Ze hebben hem nu alleen verteld dat zijn "afvoerputje" verstopt zit en dat hij daarom de drain heeft. Ik neem aan dat ze eerst de uitslag van de biopten willen weten voordat ze hem meer vertellen.
oooooo.Niet dat het erger is als ze ouder of jonger zijn, maar wat vresleijk....echt te oneerlijk voor woorden. Het spookt de hele tijd door mijn hoofd......Heel veel sterkte voor jou en meave..
Wat een rust hier.

De jongens zijn sinds gisterenmiddag uit logeren en Madokus had gisteren een 24-uursdienst. Gek idee om voor het eerst sinds de geboorte van Ludo alleen thuis te zijn 's avonds en 's nachts, maar het slaapt wel lekker rustig
geniet er maar even van dan , ga je nog iets leuks doen?
Chipszit op mijn schoot en zegt, Mam, jij bent de wind en ik ben de regenwolk.

Ik doe Vvvoeoeoeoeoeoe

Zij spuugt recht in mijn gezicht.
GATVER!!!!

IK heb vandaag een boek gelezen. Heksen en Demonen. Morgen deel 2 (en 3 en 4) ophalen van de bieb

LD heeft huiswerk gemaakt en erg veel geschilderd dit weekend. Elvis is net weer terug van 'sporten'.

Nu moe en morgen weer weg..

Dus..

Iedereen druk weekend gehad waardoor het hier zo rustig is?
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven