hotel met 5 persoonskamer

14-12-2010 12:13 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Heeft iemand DE tip voor een 4 sterren hotel/aparthotel met kamer voor 2 volwassenen en 3 kinderen in Spanje? Maakt niet zoveel uit waar in Spanje, als het maar aan de kust ligt.

Het liefst dus een 2 of 3 kamerappartement maar wel de service van een hotel.
Kun je niet gewoon 'n dubbele hotelkamer boeken met 'n tussendeur? Dan heb je 1 kamer voor jou en je partner en 1 kinderkamer.
Hoi JL, ik herken het probleem helemaal. In Spanje kun je dit nagenoeg vergeten ben ik bang.

Dan is de oplossing van Nien een beter idee.

Ik had de folder van Solmar in de bus en daar stonden wel leuke hotels in.
Ja, we gaan kijken of we dat kunnen vinden.

Danku voor de tip!
Wij zijn in 2008 naar Marbella geweest, we waren toen nog met z'n 4en, maar volgens mij was de kamer die wij toen hadden ook voor 5 personen geschikt. Het was meer een appartement, met een woonkamer, keukentje, 2 slaapkamers, 2 badkamers en een groot dakterras (met jacuzzi).Het hotel was prima, goede restaurants, google op "Guadalpin Marbella".

Maar aangezien ik niet dol ben op Spanje/Marbella, zou ik niet snel terug gaan, maar dat heeft niets met het hotel te maken.
TO, als je googelt op aparthotel spanje 2 slaapkamers dan krijg je zo een aantal hits.
Vrienden van mij die 2 kinderen hebben boeken vaak 2 kamers met tussendeur.

Probleem opgelost.
Bij Vaya kun je aangeven dat je een familiekamer zoekt of dat alle personen op dezelfde kamer slapen.

Ze hebben bijvoorbeeld een aparthotel op Gran Canaria.

Bij Jiba kun je ook familiekamers boeken. Bijvoorbeeld in Santa Susanna.
Ik zou gewoon gaan voor een appartement 2 of 3-kamer appartement. Je kan er vaak genoeg eten bijboeken, tot en met all inclusive.

Het is niet waar dat dit in Spanje niet kan, ik boek het regelmatig. Denk aan Mallorca, Menorca en de Canarische Eilanden.
Bedankt voor de tips! Heb al een aantal mooie appartementen gevonden.
waar je ook naar kunt vragen (via mail) is of ze connected rooms hebben. Dat zijn 2 apparte kamers met een deur ertussen. Als je die openlaat heb je dus 1 kamer..

Fijne vakantie!
Viva hotels heeft hotelkamers en appartementen op Mallorca en Menorca. Er zijn vast wel meer aanbieders.
montemar reizen en dan Hotel Maritim in Sta Susanna !!! Superhotel, animatie, superkamers, heerlijk eten

De luxekamers aan de voorzijde (met mega balkon) hebben ze met 2 aparte slaapkamers, een klein keukentje.... en je kunt ook hp/vp bijboeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven