AH Excellent
zaterdag 18 december 2010 om 12:50
zaterdag 18 december 2010 om 13:07
Waarom dan persé AH Excellent? Ten eerste zijn er ook andere supermarkten met leuke speciale december-producten, ten tweede kun je ook buiten de excellent-producten om heel lekker eten zonder uren in de keuken te staan. Kwestie van vantevoren even een leuk recept uitzoeken en nu al de eerste boodschappen inslaan!
zaterdag 18 december 2010 om 13:17
Nou, die C1000 doet het anders ook niet slecht hoor: http://flipflashpages.uniflip.com/2/25389/78137/pub/
Verder is het lastig om aan te geven wat lekker is en wat niet. Ik ga bijvoorbeeld ernstig over mijn nek van blauwschimmelkazen maar de AH-Excellent heeft nu bijzondere botertjes in een trio-verpakking met o.m. dus die blauwschimmel-handel. Mmm, lekker... .
Heb wél net voor de wilde horden uit een roompaté met cranberry gescoord, en een kuipje gezouten roomboter. Verder valt het assortiment vooralsnog in de winkel tegen. (Plus dat ik niet een euro meer ga betalen voor wasabi-nootjes omdat ze nou toevallig nu rood en groen en in kerstboom vorm zijn )
En lekker eten op Kerstavond en 1e Kerstdag in je eentje? Vaak gedaan: lekker zuurkool of boerenkool of mijn favoriete Pasta Putanesca, en vooral lekker toetje en voor 's avonds veel snaaizooi en een borrel
Verder is het lastig om aan te geven wat lekker is en wat niet. Ik ga bijvoorbeeld ernstig over mijn nek van blauwschimmelkazen maar de AH-Excellent heeft nu bijzondere botertjes in een trio-verpakking met o.m. dus die blauwschimmel-handel. Mmm, lekker... .
Heb wél net voor de wilde horden uit een roompaté met cranberry gescoord, en een kuipje gezouten roomboter. Verder valt het assortiment vooralsnog in de winkel tegen. (Plus dat ik niet een euro meer ga betalen voor wasabi-nootjes omdat ze nou toevallig nu rood en groen en in kerstboom vorm zijn )
En lekker eten op Kerstavond en 1e Kerstdag in je eentje? Vaak gedaan: lekker zuurkool of boerenkool of mijn favoriete Pasta Putanesca, en vooral lekker toetje en voor 's avonds veel snaaizooi en een borrel
zaterdag 18 december 2010 om 13:46
quote:Tia Dalma schreef op 18 december 2010 @ 13:17:
En lekker eten op Kerstavond en 1e Kerstdag in je eentje? Vaak gedaan: lekker zuurkool of boerenkool of mijn favoriete Pasta Putanesca, en vooral lekker toetje en voor 's avonds veel snaaizooi en een borrel Ach ik kan ook heel erg genieten van een patatje van de snackbar op kerstavond hoor (als hij open is).
En lekker eten op Kerstavond en 1e Kerstdag in je eentje? Vaak gedaan: lekker zuurkool of boerenkool of mijn favoriete Pasta Putanesca, en vooral lekker toetje en voor 's avonds veel snaaizooi en een borrel Ach ik kan ook heel erg genieten van een patatje van de snackbar op kerstavond hoor (als hij open is).
zaterdag 18 december 2010 om 13:58
Ik weet niet of je in een stad zit of een dorp, maar ga eens kijken bij buitenlandse supers of winkeltjes. Wij hebben hier een Italiaanse supermarkt, waar je, zeker voor de kerst, heerlijke zaken kunt halen en die hoef je alleen op te warmen in de oven of magnetron.Veel lekkerder dan die eeuwige Nederlandse supermarktsmaken en je hoeft ook niet uren de keuken in.
zaterdag 18 december 2010 om 14:02
zaterdag 18 december 2010 om 14:28
zaterdag 18 december 2010 om 14:32
Ik heb gisteren bij onze Ah de excellent boters geproefd(3 bakjes samen geloof ik 3,99) die met blue cheese was flauw en die met geitenkaas was wel ok maar die met truffel vond ik zelfs erg vies.
Nou had ik dat toch niet gekocht want zelf maken is net zo makkelijk...
Als je alleen eet zou ik gewoon een lekker soepje maken en er bij allemaal lekkere toastjes of stokbrood en tapasachtige hapjes en voor de buis op eten.
Nou had ik dat toch niet gekocht want zelf maken is net zo makkelijk...
Als je alleen eet zou ik gewoon een lekker soepje maken en er bij allemaal lekkere toastjes of stokbrood en tapasachtige hapjes en voor de buis op eten.
zaterdag 18 december 2010 om 15:16
quote:Ikbenanoniem schreef op 18 december 2010 @ 15:12:
Tja, bij een aflevering van Kassa van vorig jaar maakten ze zo ongeveer de kachel aan met al die zogenaamde luxe producten van de verschillende supermarkten.
Ik denk dat het een kwestie van proberen is, welke dingen je echt lekker vindt.Ja, waren ze een tijdje geleden ook mee bezig. Heb zelf wel eens een paar producten van excellent geprobeerd, van mij hoeft het niet. Het enige dat er echt lekker uit ziet , is de verpakking.
Tja, bij een aflevering van Kassa van vorig jaar maakten ze zo ongeveer de kachel aan met al die zogenaamde luxe producten van de verschillende supermarkten.
Ik denk dat het een kwestie van proberen is, welke dingen je echt lekker vindt.Ja, waren ze een tijdje geleden ook mee bezig. Heb zelf wel eens een paar producten van excellent geprobeerd, van mij hoeft het niet. Het enige dat er echt lekker uit ziet , is de verpakking.
zaterdag 18 december 2010 om 15:57
zaterdag 18 december 2010 om 17:03
zaterdag 18 december 2010 om 19:18