AH Excellent

18-12-2010 12:50 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond een oud topic uit 2008 over dit onderwerp, maar ik open even een nieuwe.

Wat kopen jullie voor producten van AH Excellent? Nog iets aan te bevelen of af te raden? Ik ben op kerstavond en 1e kerstdag alleen en ik wil wel wat lekkers eten, maar ga niet uren in de keuken staan voor mezelf.
Waarom dan persé AH Excellent? Ten eerste zijn er ook andere supermarkten met leuke speciale december-producten, ten tweede kun je ook buiten de excellent-producten om heel lekker eten zonder uren in de keuken te staan. Kwestie van vantevoren even een leuk recept uitzoeken en nu al de eerste boodschappen inslaan!
Ik heb hier alleen een AH en een C1000. Die producten van AH excellent zien er wel lekker uit.
Ik koop de melkchocolade met luxe notenmelange van Excellent. Mén, wat is dat lekkere chocola.

En een soort bonbon met hazelnootcreme er in. Ook zalig.

Verder niks, te duur en vaak net niet lekker genoeg.
Met excellent heb ik toch wel vaak het gevoel genept te worden. Andere (excellent) verpakking om bestaand product, andere prijs (1,5* zo hoog) erop, en voila... kassa!
Nou, die C1000 doet het anders ook niet slecht hoor: http://flipflashpages.uniflip.com/2/25389/78137/pub/

Verder is het lastig om aan te geven wat lekker is en wat niet. Ik ga bijvoorbeeld ernstig over mijn nek van blauwschimmelkazen maar de AH-Excellent heeft nu bijzondere botertjes in een trio-verpakking met o.m. dus die blauwschimmel-handel. Mmm, lekker... .

Heb wél net voor de wilde horden uit een roompaté met cranberry gescoord, en een kuipje gezouten roomboter. Verder valt het assortiment vooralsnog in de winkel tegen. (Plus dat ik niet een euro meer ga betalen voor wasabi-nootjes omdat ze nou toevallig nu rood en groen en in kerstboom vorm zijn )

En lekker eten op Kerstavond en 1e Kerstdag in je eentje? Vaak gedaan: lekker zuurkool of boerenkool of mijn favoriete Pasta Putanesca, en vooral lekker toetje en voor 's avonds veel snaaizooi en een borrel
hoe toevallig de reclame rechts ???!!!
quote:Tia Dalma schreef op 18 december 2010 @ 13:17:

En lekker eten op Kerstavond en 1e Kerstdag in je eentje? Vaak gedaan: lekker zuurkool of boerenkool of mijn favoriete Pasta Putanesca, en vooral lekker toetje en voor 's avonds veel snaaizooi en een borrel Ach ik kan ook heel erg genieten van een patatje van de snackbar op kerstavond hoor (als hij open is).
Ik weet niet of je in een stad zit of een dorp, maar ga eens kijken bij buitenlandse supers of winkeltjes. Wij hebben hier een Italiaanse supermarkt, waar je, zeker voor de kerst, heerlijke zaken kunt halen en die hoef je alleen op te warmen in de oven of magnetron.Veel lekkerder dan die eeuwige Nederlandse supermarktsmaken en je hoeft ook niet uren de keuken in.
Je kunt bij de visboer ook 'n goede zeetong halen en jezelf 'ns verwennen met 'n kwalitatief heerlijke vis. Bakje krieltjes erbij bakken en eventueel nog 'n beetje sla en je hebt 'n heerlijk maal. Eventueel nog 'n toetje. Vorig jaar had Excellent heerlijke frambozentoetjes kan ik me nog herinneren.
Heb net de zoete aardappel schotel gehaald! De had AH vorig jaar ook en is heerlijk
Ik heb toevallig gisteren ah excellent satesaus met uitjes gehaald omdat ik me liet overhalen door het bordje wat erbij stond en de flitsende verpakking. Er bleek 3% ui in te zitten die ik nergens geproefd heb. Dus ik zeg, maak zelf wat lekkers en laat die excellent lekker links liggen!
Ik heb gisteren bij onze Ah de excellent boters geproefd(3 bakjes samen geloof ik 3,99) die met blue cheese was flauw en die met geitenkaas was wel ok maar die met truffel vond ik zelfs erg vies.

Nou had ik dat toch niet gekocht want zelf maken is net zo makkelijk...

Als je alleen eet zou ik gewoon een lekker soepje maken en er bij allemaal lekkere toastjes of stokbrood en tapasachtige hapjes en voor de buis op eten.
Als ik niet aan de lijn ben, dan vind ik het heerlijk om met kerstavond een kerstbrood aan te snijden, dik roomboter er op en poedersuiker en daarbij 'n fles gluhwein. En voor de hartige trek stokbrood met camembert en chips. Heerlijk!
De witte kerstklokjes met karamelvulling Mjam!
quote:Ratteke schreef op 18 december 2010 @ 13:13:

Ik koop de melkchocolade met luxe notenmelange van Excellent. Mén, wat is dat lekkere chocola.

Jaá, heerlijk spul hè? Ik koop alle drie de varianten: Puur, melk en wit!
Tja, bij een aflevering van Kassa van vorig jaar maakten ze zo ongeveer de kachel aan met al die zogenaamde luxe producten van de verschillende supermarkten.

Ik denk dat het een kwestie van proberen is, welke dingen je echt lekker vindt.
quote:Ikbenanoniem schreef op 18 december 2010 @ 15:12:

Tja, bij een aflevering van Kassa van vorig jaar maakten ze zo ongeveer de kachel aan met al die zogenaamde luxe producten van de verschillende supermarkten.

Ik denk dat het een kwestie van proberen is, welke dingen je echt lekker vindt.Ja, waren ze een tijdje geleden ook mee bezig. Heb zelf wel eens een paar producten van excellent geprobeerd, van mij hoeft het niet. Het enige dat er echt lekker uit ziet , is de verpakking.
Twee jaar geleden heb ik na kerst een hele hoop glazen met tiramisu ingeslagen, ook van excellent. Was super lekker en toen maar 50 cent. Heb de glazen nog steeds.
quote:Ishetdanechtzomoeilijk schreef op 18 december 2010 @ 15:24:

Was super lekker en toen maar 50 cent. Heb de glazen nog steeds. Ik heb die glazen ook nog steeds
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik heb een poos de Excellent Goulashsoep erg lekker gevonden. Er zit ook een hoop vlees in. Maar tegenwoordig vind ik hun "gewone" bliksoep (dus het gewone AH merk) ook erg goed. Bijvoorbeeld de Extra Gevulde Bruine Bonensoep is heel goed gemaakt en kost maar een schijntje.
Ik ben iemand die alles wil proeven, en als het feestelijk uitziet, nog beter. Ik heb veel van di escellent gekocht. Als ik weer excellent zou kopen, zou iets zijn in een mooi glas. Dat is de enige goeie va excellent. De inhoud hoef je niet te proeven; gewoon gelijk de prullenbak in.
Ik zou eten kopen en proeven een leuke hobby vinden, als je maar niet zoveel tegen heug en meug moest opeten omdat het gewoon niet lekker is. Ik heb grote moeite met het weggooien van voedsel dus ik zit er dagen tegenop te kanen.
als iets tegenvalt gooi ik 't gelijk de kliko in, kan me met mijn figuur geen niet goddelijk smakende calorieen veroorloven
Ik heb er ook altijd de pest over in maar als het echt niet lukt moet het weg. Het leven is veel tekort om je zelf te pesten. Zo heb ik binnen een week een hele doos BizBiz rundvleeskroketten én een hele doos BizBiz goulashkroketten (urgh) door de wc getrokken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven