Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
vrijdag 14 december 2007 om 19:10
Hey!
Veel plezier vanavond HM! Ik heb dit jaar geen Sinterklaas gevierd, wat eigenlijk altijd wel erg gezellig is. Misschien volgend jaar maar eens organiseren!
Mijn plannen voor dit weekend: uitrusten/zieken, morgenavond leuk uitje met vrienden/dinnen en daarna de kroeg in. Leuk dus!
Moet mn huisje ook een beetje gaan opruimen. Ik heb het wat laten verslonzen omdat ik me niet optimaal fit voel en dus neregns zin in heb. Maar goed, even een kwartiertje opruimen en mezelf daarna lekker laten verwennen door bezorg-maaltijd! Weet alleen nig niet helemaal waar ik zin in heb...
Veel plezier vanavond HM! Ik heb dit jaar geen Sinterklaas gevierd, wat eigenlijk altijd wel erg gezellig is. Misschien volgend jaar maar eens organiseren!
Mijn plannen voor dit weekend: uitrusten/zieken, morgenavond leuk uitje met vrienden/dinnen en daarna de kroeg in. Leuk dus!
Moet mn huisje ook een beetje gaan opruimen. Ik heb het wat laten verslonzen omdat ik me niet optimaal fit voel en dus neregns zin in heb. Maar goed, even een kwartiertje opruimen en mezelf daarna lekker laten verwennen door bezorg-maaltijd! Weet alleen nig niet helemaal waar ik zin in heb...
vrijdag 14 december 2007 om 19:34
HM .. ik ben ook zon type.. kletst iemands oren van de kop maar als we echt puntje bij paaltje komen dan ehhh klap ik dicht , lul er makkelijk over heen (goooh mooie keuken heb je handig die combimagnetron blablabla)
Snap ook wel dat mannen kunnen denken.. Hardstikke leuk die muis , maarre .......
Meer over mijn gevoelens leren praten dus .. maar ik ben ook t type dat al snel denkt ach wat ik te vertellen heb is niet belangrijk joh.. Hoe een ander zich voelt vind ik veel belangrijker..
Snap ook wel dat mannen kunnen denken.. Hardstikke leuk die muis , maarre .......
Meer over mijn gevoelens leren praten dus .. maar ik ben ook t type dat al snel denkt ach wat ik te vertellen heb is niet belangrijk joh.. Hoe een ander zich voelt vind ik veel belangrijker..
vrijdag 14 december 2007 om 19:49
Nouw .. 3 mannen in t vizier ..
man 1 : jongen die over die geilheid sprak .. heeft zijn excusses aangeboden en gelijk een soort van liefdesverklaring gegeven. Gaat zondag voor paar weken naar t buitenland.. Moek er mee ?
Man 2 : NZV... niets meer gehoord vandaag.. Geen idee wanneer we nou een date hebben..
Man3: oude RP date , stiekum vind ik hem nog steeds leuk , durf t alleen niet te zeggen.. Bovendien zijn onze dates toen gestopt o.a doordat ik een bunker ben/heb... En mijzelf niet erg makkelijk open stel voor iemand..
whaaaa
man 1 : jongen die over die geilheid sprak .. heeft zijn excusses aangeboden en gelijk een soort van liefdesverklaring gegeven. Gaat zondag voor paar weken naar t buitenland.. Moek er mee ?
Man 2 : NZV... niets meer gehoord vandaag.. Geen idee wanneer we nou een date hebben..
Man3: oude RP date , stiekum vind ik hem nog steeds leuk , durf t alleen niet te zeggen.. Bovendien zijn onze dates toen gestopt o.a doordat ik een bunker ben/heb... En mijzelf niet erg makkelijk open stel voor iemand..
whaaaa
vrijdag 14 december 2007 om 20:45
quote:Vleermuis28 schreef op 14 december 2007 @ 19:49:
whaaaa
Nou, man1 vind ik afgevallen hoor. Na gisteravond. Sorry, maar das echt niks.
Man 2 en 3 kun je natuurlijk werk van maken.
Zucht.... 2 mannen.....
*Sun zit weer een hele avond alleen op de bank....*
whaaaa
Nou, man1 vind ik afgevallen hoor. Na gisteravond. Sorry, maar das echt niks.
Man 2 en 3 kun je natuurlijk werk van maken.
Zucht.... 2 mannen.....
vrijdag 14 december 2007 om 21:17
quote:sunshineforever schreef op 14 december 2007 @ 20:45:
Prinses vindt dat Sun 't positiever moet zien! (Prinses namelijk ook alleen op de bank). Alleen op de bank betekent: net zoveel ruimte innemen als je wilt, de zenders op tv die je wilt (of muziekjes of wat dan ook), mogelijkheid tot joggingpak, piek-/pluishaar, makeupgebrek, zonder na te denken over 't imago, en last but not least: eventueel zelf roze dekbed naar bank te verplaatsen
Ik vind man 1 ook afvallen hoor... na dat geilheidsgedoe... tsskk -( . Hij moet wel een heeeeeeeeeellll goede liefdesverklaring hebben afgelegd wil het nog indruk maken.
Pop is grappig haha
Prinses vindt dat Sun 't positiever moet zien! (Prinses namelijk ook alleen op de bank). Alleen op de bank betekent: net zoveel ruimte innemen als je wilt, de zenders op tv die je wilt (of muziekjes of wat dan ook), mogelijkheid tot joggingpak, piek-/pluishaar, makeupgebrek, zonder na te denken over 't imago, en last but not least: eventueel zelf roze dekbed naar bank te verplaatsen
Ik vind man 1 ook afvallen hoor... na dat geilheidsgedoe... tsskk -( . Hij moet wel een heeeeeeeeeellll goede liefdesverklaring hebben afgelegd wil het nog indruk maken.
Pop is grappig haha
Peas on earth!
vrijdag 14 december 2007 om 21:20
vrijdag 14 december 2007 om 21:32
Prinses heeft gelijk voor wat betreft de voordelen van bankhangen. Maar.... grote kans dat Sun nog telefoontje krijgt rond half 12 om dan nog eventjes een borrel te drinken met een paar vriendinnen die nog elders in het land zijn voor verplichtingen. Tot die tijd moet Sun zich dan alleen vermaken en de oogjes beginnen nu al bijna dicht te vallen. Grote kans dat Sun om half twaalf telefoontje krijgt dat vriendinnen dan te moe zijn borrel te drinken. Geen zekerheid dus.
Wel interessant Prinses, je werk. Heb ik ook wel mee te maken gehad in bijbanen, stages etc. En wie weet, in mijn toekomstige baan.
Wel interessant Prinses, je werk. Heb ik ook wel mee te maken gehad in bijbanen, stages etc. En wie weet, in mijn toekomstige baan.
vrijdag 14 december 2007 om 21:36
quote:Vleermuis28 schreef op 14 december 2007 @ 19:49:
whaaaaquote:Vleermuis28 schreef op 14 december 2007 @ 21:33:
En heb zo mezelf geobserveerd en kwam er achter dat ik een ring om mijn middelvinger heb.. Volgens vriendin moet die af als ik ga stappen anders denken mannen dat ik al een relatie heb ???
wat denken jullieIk denk dus dat ring dus geen enkel verschil maakt
whaaaaquote:Vleermuis28 schreef op 14 december 2007 @ 21:33:
En heb zo mezelf geobserveerd en kwam er achter dat ik een ring om mijn middelvinger heb.. Volgens vriendin moet die af als ik ga stappen anders denken mannen dat ik al een relatie heb ???
wat denken jullieIk denk dus dat ring dus geen enkel verschil maakt
Peas on earth!