Schoonvader is een hypocriet!
woensdag 22 december 2010 om 21:38
ooo wacht, je zit in Zuid-Amerika. Ja, daar is blowen echt een doodzonde! ik ben daar ook geweest en heb een goeie vriendin die echt spontaan door haar familie verstoten zou worden als die erachter kwamen dat ze dat wel eens doet.
die mensen hebben gewoon hele andere waarden dan jij, punt. en er is niks dat jij kan doen of zeggen om hen er anders over te laten denken. lekker je vriend meenemen naar NL of naar een land verhuizen waar jullie geen last van ze hebben (klinkt voor mij alsof jullie gewoon met te veel mensen op een te klein stukje zitten)
die mensen hebben gewoon hele andere waarden dan jij, punt. en er is niks dat jij kan doen of zeggen om hen er anders over te laten denken. lekker je vriend meenemen naar NL of naar een land verhuizen waar jullie geen last van ze hebben (klinkt voor mij alsof jullie gewoon met te veel mensen op een te klein stukje zitten)
woensdag 22 december 2010 om 22:06
Het is ook nog maar voor even allemaal .. max een jaar anderhalf jaar.. dan beginnen we voor ons zelf. Heerlijk! Hij komt me nu halen. "Zucht" en het is hoogseizoen dus enorme file ! Dat wordt toch wel een uur in die kabine zitten met van alles op ons geweten.. en straks thuis komt het gesprek want zoon heeft vader al gebeld om te praten of het is ongemakkelijk zwijgen of een monoloog.. of een discussie No se! tijd zal het leren chaooo