Ik ben zo bang... deel 7

19-12-2010 10:13 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 7 alweer.... en het leven blijft een achtbaan.

Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar.

Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.

Van praten over werk tot problemen met kolven, van tumorbevriezen tot hondenfoto's, van kerstballen tot iPhones: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.

Deel 6 staat hier.
Bo, wat fijn dat je er weer bent en dat alles goed is gegaan. Nu thuis bijkomen van alle gebeurtenissen. Ik toast vanavond in ieder geval op je!
Lieve Bo, wat een opluchting. Dit is weer lekker achter de rug. Nu nog even goed uitrusten en ik hoop dat je kunt genieten van de feestdagen.

Ik wens je alvast een fijne kerst en ik zal morgen een kushandje naar je blazen als ik naar het noorden rij.

Pak van mijn hart!

(Ik ben er vanavond weer)
Ohhh Rubis wat een schattig plaatje.

't Is precies Joe en Saar. Geweldig.
Wauw! Wat een goed nieuws! Ik sta hier gewoon een rondedansje te doen!

Djiezus, wat ben ik blij!
Heerlijk dat je er weer bent, dat alles goed is gegaan behalve het slapen jammer genoeg.

Hoe reageerden de hondjes? die waren ook blij zeker!

Rust maar lekker uit in je eigen bedje, heeft Ro weer vrij genomen om je te halen?
Jammer van het niet kunnen slapen, maar dat haal je wel weer in. Wat fijn dat het zo goed is gegaan?

(Its, gooi ff foto op twitter, ben wel benieuwd)
Fijn dat je er weer bent, en dat alles, op het slapen na, goed is gegaan. Vanavond weer lekker in je eigen bed.
De hondjes waren een beetje beduusd, maar nu zijn ze weer als vanouds druk.

Ben echt blij weer thuis te zijn; Ro is boodschappen doen en ik zit lekker op bed met het EEEpc'tje.

Heerlijk.
Fijn te horen dat alles goed is gegaan Bo. Jammer van die rare vrouw op je kamer, maar vanavond is het gewoon home, sweet home.
Ha lekker druk die hondjes. Ze hebben je dus gemist. Heerlijk thuiskomen is dat hé Bo.

Ik neem tenminste aan dat Ro niet kwispelt.

Is Joe ook zo'n enorme knuffel aan het worden? Die Saar komt gewoon met haar kop op je schoot liggen en kijkt je dan smachtend aan om even een knuffel. Dan smelt ik helemaal.
Heb je pijn gehad?

Arme Ro, boodschappen doen is niet zijn hobby he, ach....hij is vast allang blij dat hij je weer veilig thuis heeft, lijkt mij.

Dus de hondjes waren beduusd , rare beesten, ze hadden je omver moeten springen, het zijn nog echt kinderen, die jongens haha
Ik heb nog steeds pijn, Gelukkeling.

Maar ik slik heftige pijnstilling nu, dat helpt wel alhoewel ik er nogal suf van ben.

Zoeb, Sam is degene die knuffels komt vragen :-)

Met z'n grote hondekop op mijn knie, echt schattig. Joe ligt aan mijn voeten.
Wat een hoop verschillende emoties in dit topic nu zo achter elkaar.....

Netje, meisje, je bent zo lief en wat sterk dat je komt posten. Je kunt je Henk bezoeken, een schrale troost, heel schraal maar je kunt met de honden naar hem toe, ik vind het fijn voor jou dat je daar nu troost uit put.

Lieverd ik denk aan je......

Bolief, goed nieuws van de operatie! Wel vreselijk dat het zo gruwelijk in het ziekenhuis was. Het is nooit leuk maar je kunt het zó niet treffen met de medepatiënten, verschrikkelijk.

Blij dat je weer terug bent en blij dat je weer post, ik was echt met je bezig.

Zoeb, knoeperdje, wat leuk dat je oma wordt! Gefeliciteerd meid, poeh, wat spannend he?

Echt te gek nieuws voor jullie dit!
Een lekkere foute glitterplaat voor tegen de pijn.

Sterks lieve Bo.

Ha Leo de Peo. Hoe is het met jou.

Ik moest vandaag nog aan jou topic denken. Dat je ook oma werd.

Nor hoe is nu het met jou? Gaat het weer een beetje of heb je erg veel last van de kou?
Bo lieverd, heb je pijn aan de wond of is het toch inwendige pijn. Als er iets bij je botten is weggehaald dan zal dat best pijnlijk zijn.
Wat zegt de dokter Bo, gaat de pijn nog weg en hoe lang denken ze dat dat gaat duren? Ben je nog erg beroerd geweest van die hormoonprikken in het ziekenhuis?

Leo hoe gaat het nu met jou? hoe ga jij kerstmis vieren?

Phoehee ik hoor steeds geruchten over de tour, ga je nog meedoen als hij volgende week gereden wordt?
Hé Gelukkeling, vanmorgen zeiden ze nog op tv dat de tocht er voorlopig nog niet in zit omdat er teveel sneeuw is gevallen.

Nog 50 minuten en dan heb ik vijf dagen vrij.

Lekker.....
Oh en Jan komt me ophalen want we gaan een nieuwe laptop kopen. De oude is nu echt op.
Het is wel een beetje raar dat je op neurologie bent gelegd, je zou toch denken dat dit geen neurologische ingreep was, maar een oncologische. Komt dat omdat er geen bedden op een andere plekken waren, of deden ze dat omdat de ingreep ook op je rug zaten? Wel ontzettend verrot dat er een spelbreker was. Mijn broer heeft drie weken op neuro-chirurgie gelegen en heeft daar geen last gehad (geloof dat de afdeling interne een stuk minder gezellig was).

Hopelijk (goed hè ) gaat de pijn wel snel voorbij, dat is niet iets waar je de komende dagen op zit te wachten. Heb ik er overheen gelezen, maar is er een verwachting gegeven over hoe lang je er last van kunt houden?

Oh, mijn vriend komt binnen met de aardappels, ik kan aan de gang, we eten boerenkool met worst. Jammie! Ondanks het ziek zijn geen probleem met het binnenhouden van eten
Heeeeeeeeeey Ing, wij ook! lekker hoor boerenkool met worst.......

gelukkig geen last van je maag, eet ze strakjes!

Ach natuurlijk ''de tocht'' ik was een beetje in het warretje
Benk weer!

Bo ik ben echt blij dat je erweer bent. Ik maak me toch zorgen ondanks het geen bericht goed bericht pricipe. Ik denk dan 'als het echt slecht is heeft Ro wel wat beters te doen'. Maar ik mag niet zo doemdenken en het was niet nodig ook.

Hoe lang verwachten de arts napijn? Ben blij dat de operatie geslaagd is, heel blij. En zelfs Joe is vloerkleed geworden?

Zoebie hieperdepiep het is officieel, Zoeb wordt oma!!! Juli dan toch?

Ingmagh al weer een beetje beter?

Morgen kerstavond, de tijd gaat snel. Ik ben lekker een weekje vrij, heerlijk. Even weg van werk, ook fijn.
Ik heb mijn zooi al opgeruimd en ben bijna weg. Zoef zoef.

Jan staat al buiten. De laptop halen en dan terug naar mijn werk om de auto op te halen.

Tot straks thuis. Ik moet er nog wel heen glibberen.
Succes met de laptop Zoeb!

Ben je ziek, Ing? Ik vergeet alles heel snel momenteel, sorry, ik heb dat niet onthouden merk ik!

Goed voor je laten zorgen hè :-) Doe ik ook!

De napijn kan tot twee weken duren, maar meestal duurt het 5-7 dagen.

Ik voel alleen mijn heup en daar is het ook dik, dus het zal de reactie van het lichaam wel zijn.

Ik lag op neurologie omdat in hetzelfde gebouw ook de scanners staan. Het was dus 'handig' qua vervoer (geen ambulance nodig) en het was de enige zekere plek.

Mijn kamergenote was echt erg ziek, de hele dag door medicatie, ze bewoog raar en "bevroor" soms midden in een beweging, ze trilde en had spasmes, ze schreeuwde en huilde en was obsessief bezig met 'opruimen' en 'schoonmaken' (terwijl ze half bloot in een ziekenhuisnachthemd door de kamer liep).

Erg hoor, zulke aandoeningen... ik had ondanks de overlast (want echt, het was alsof ik met een hyperactieve klimaap in een hok zat) echt medelijden. Ergens in haar zat toch een mens verstopt, een vrouw met een verleden en kinderen en een leven achter zich.

Zo te eindigen is echt een hel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven