minnaar deel 13
zondag 26 september 2010 om 21:24
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
donderdag 23 december 2010 om 10:48
ik ben getrouwd, en heb kids. En heb een sv, minnaar.
Ik vind het minnaar. Hij is ook getrouwd met kids.
ja, wij zien elkaar veel.
En mailen elke dag, de hele dag. Als je het begin van dit topic leest zie je hoe gek het was. Zelfs in onze vakantie's! Nu is dat minder. Maar ik weet dat kerstdag een dag als alle andere zal zijn. En mailen (geilen) we rustig door.
Het kan nu wel voor komen dat er een dagje zonder mail voorbij gaat!
Ik heb ook nu weinig tijd voor forum:( tot later! Lees zeker mee.
Ik vind het minnaar. Hij is ook getrouwd met kids.
ja, wij zien elkaar veel.
En mailen elke dag, de hele dag. Als je het begin van dit topic leest zie je hoe gek het was. Zelfs in onze vakantie's! Nu is dat minder. Maar ik weet dat kerstdag een dag als alle andere zal zijn. En mailen (geilen) we rustig door.
Het kan nu wel voor komen dat er een dagje zonder mail voorbij gaat!
Ik heb ook nu weinig tijd voor forum:( tot later! Lees zeker mee.

donderdag 23 december 2010 om 11:01
quote:slang schreef op 23 december 2010 @ 09:31:
Denken jullie weleens aan "haar"?
.
Ik denk heel vaak aan "haar", voel me niet echt schuldig maar probeer me wel eens in haar schoenen te plaatsen... wat zou ik me kut voelen als het allemaal uitkomt! Natuurlijk is dat een hypocriete gedachte, ik werk er net zo hard aan mee... alleen draag ik de eind verantwoording niet.
Ik wil trouwens absoluut geen kadootjes van mijn minnaar.. no way. Hij hoeft niet met bloemen aan te komen, dat krijg ik écht niet rond in mijn hoofd, een speeltje waar hij ook profijt van heeft, een massage olie, prima maar daar houdt het mee op.
Denken jullie weleens aan "haar"?
.
Ik denk heel vaak aan "haar", voel me niet echt schuldig maar probeer me wel eens in haar schoenen te plaatsen... wat zou ik me kut voelen als het allemaal uitkomt! Natuurlijk is dat een hypocriete gedachte, ik werk er net zo hard aan mee... alleen draag ik de eind verantwoording niet.
Ik wil trouwens absoluut geen kadootjes van mijn minnaar.. no way. Hij hoeft niet met bloemen aan te komen, dat krijg ik écht niet rond in mijn hoofd, een speeltje waar hij ook profijt van heeft, een massage olie, prima maar daar houdt het mee op.

donderdag 23 december 2010 om 11:13
donderdag 23 december 2010 om 11:15
Ja klopt helemaal... Ik zeg ook wel eens hij (of zij) die zonder zonden is, werpe de eerste steen (die uitspraak heb ik trouwens niet zelf verzonnen hoor, maar gejat ergens uit een boek )
Ik weet dat het niet goed is, maar dat zijn zoveel dingen niet.. Ik geniet nog elk moment ongelooflijk van hem, en ben blij dat ik hem zo af en toe even mag "lenen"
Ik weet dat het niet goed is, maar dat zijn zoveel dingen niet.. Ik geniet nog elk moment ongelooflijk van hem, en ben blij dat ik hem zo af en toe even mag "lenen"
donderdag 23 december 2010 om 11:59
Hallo lieverds,
Ik lees eea wel bij, maar heb weinig tijd om te reageren. Moet nu kerstinkopen doen enzo.
Maar ik wil iedereen die dat even extra nodig heeft (oa Itsyou, Angel, Bkster en Crea) een hart onder de riem steken. Ik denk aan jullie en wens jullie relaxte en fijne kerstdagen toe, genieten van wat er wel is en gebeurt, laat komen wat komt en zet hem op, maak er wat van voor jezelf, meiden!
En verder iedereen van dit topic, incl de stille meelezers en oude bekenden die nu wel (HvJ,JJ enz) of even niet meeschrijven (Stew, MissT, Toytje en anderen) natuurlijk ook fijne kerst toegewenst!
@Roossie, Yahoo en Lisannez: ik denk daarbij ook speciaal aan jullie!
Ik lees eea wel bij, maar heb weinig tijd om te reageren. Moet nu kerstinkopen doen enzo.
Maar ik wil iedereen die dat even extra nodig heeft (oa Itsyou, Angel, Bkster en Crea) een hart onder de riem steken. Ik denk aan jullie en wens jullie relaxte en fijne kerstdagen toe, genieten van wat er wel is en gebeurt, laat komen wat komt en zet hem op, maak er wat van voor jezelf, meiden!
En verder iedereen van dit topic, incl de stille meelezers en oude bekenden die nu wel (HvJ,JJ enz) of even niet meeschrijven (Stew, MissT, Toytje en anderen) natuurlijk ook fijne kerst toegewenst!
@Roossie, Yahoo en Lisannez: ik denk daarbij ook speciaal aan jullie!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
donderdag 23 december 2010 om 12:14
@Mela: ik seks niet eens zonder dat ik dat erbij voel. Of het nu chemie/geilheid is of wat dan ook aan "ietsje meer", als dat ontbreekt, dan no way.. deels kan je die geilheid zelf opwekken (jij op zo'n avond, door verwachtingen en het voornemen te genieten en leuk te hebben), maar voor een groot deel moet het er gewoon zijn, die chemie. Dat is er niet zomaar voor iedereen die (ook) zin heeft en openstaat voor seks. Met volslagen vreemden moet het er juist vooral spontaan "zijn" of niet, is er die gelegenheid en tijd niet om andere aspecten te ontdekken, dan oppervlakkige inhoud en veel buitenkant/gedrag/manier van doen.
En dat iets heb je nu eenmaal niet met iedereen, ook niet met uiterlijk aantrekkelijke mannen en ook niet als karakter enzo ook nog okee is. Die chemie is iets speciaals, dat kan je niet ontleden of in onderdelen aangeven, wat dat nu bij de een wel en de ander niet is. Bij de meeste mensen heb je dat niet, een enkeling wel. En die zou dan toevallig in die club zijn op die avond als jij er ook bent?
Ik vind het niet meer dan logisch, hoor. In zo'n club beperk je je tot wat er aanwezig is en dat hoeft nou net niet jouw smaak/chemie te zijn. Minnaar is pure chemie + intussen dat stofje ja, na heerlijke seks en je eigen opwinding die intussen als een Pavlov al ontstaat als je hem ziet/voelt/ruikt. Daar ligt een lading hot seks op bij voorbaat intussen.. en dat bepaalt je verwachting/opwinding vooraf al, omdat je dit weet en talloze keren bevestigd hebt gehad.
Met melaman weet je wat je kan verwachten, hoe fijn ook, dat is toch minder onvoorspelbaar, minder schaars, minder hoogbeladen verwachting dan met minnaar. Juist het niet vanzelfsprekende en schaarse momenten met minnaar maken dat het zo lang spannend kan blijven. En hot seks vraagt nu eenmaal om die spanning.
Daar kan een nr 1 echt niks aan veranderen, want je kent elkaar eigenlijk intiem te goed. Tenzij er heel nieuwe konijnen uit de hoed komen, maakt het vanzelfsprekende en altijd beschikbare (het kan morgen ook, of volgende week) het altijd minder spannend.. dat gaat gewoon niet samen, het is denk ik iets zo tegenstrijdigs, wat we zouden willen (dat dat net zo spannend was en bleef). Dat verlangen (om je zo ongewoon geil levendig te voelen) kan je frustreren (almaar willen en gebeurt niet) of aanvaarden (dat het prettig ipv supergeil is) of buiten de deur beleven nu en dan. Meer smaken zijn er volgens mij niet.
En dat iets heb je nu eenmaal niet met iedereen, ook niet met uiterlijk aantrekkelijke mannen en ook niet als karakter enzo ook nog okee is. Die chemie is iets speciaals, dat kan je niet ontleden of in onderdelen aangeven, wat dat nu bij de een wel en de ander niet is. Bij de meeste mensen heb je dat niet, een enkeling wel. En die zou dan toevallig in die club zijn op die avond als jij er ook bent?
Ik vind het niet meer dan logisch, hoor. In zo'n club beperk je je tot wat er aanwezig is en dat hoeft nou net niet jouw smaak/chemie te zijn. Minnaar is pure chemie + intussen dat stofje ja, na heerlijke seks en je eigen opwinding die intussen als een Pavlov al ontstaat als je hem ziet/voelt/ruikt. Daar ligt een lading hot seks op bij voorbaat intussen.. en dat bepaalt je verwachting/opwinding vooraf al, omdat je dit weet en talloze keren bevestigd hebt gehad.
Met melaman weet je wat je kan verwachten, hoe fijn ook, dat is toch minder onvoorspelbaar, minder schaars, minder hoogbeladen verwachting dan met minnaar. Juist het niet vanzelfsprekende en schaarse momenten met minnaar maken dat het zo lang spannend kan blijven. En hot seks vraagt nu eenmaal om die spanning.
Daar kan een nr 1 echt niks aan veranderen, want je kent elkaar eigenlijk intiem te goed. Tenzij er heel nieuwe konijnen uit de hoed komen, maakt het vanzelfsprekende en altijd beschikbare (het kan morgen ook, of volgende week) het altijd minder spannend.. dat gaat gewoon niet samen, het is denk ik iets zo tegenstrijdigs, wat we zouden willen (dat dat net zo spannend was en bleef). Dat verlangen (om je zo ongewoon geil levendig te voelen) kan je frustreren (almaar willen en gebeurt niet) of aanvaarden (dat het prettig ipv supergeil is) of buiten de deur beleven nu en dan. Meer smaken zijn er volgens mij niet.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
donderdag 23 december 2010 om 13:08
donderdag 23 december 2010 om 13:10
donderdag 23 december 2010 om 17:22
Ben het eens met de dames dat juist het stiekeme plannen en het verheugen op, en dus ook de teleurstelling bij het niet doorgaan van je date met sv, dat bouwt die spanning op..
merk wel dat ik bij hem net wat beter mijn best doe..sexy lingerie aan.. jas erover en dan voor zijn hotelkamer staan..
heerlijk.. dan denk ik wel eens, waarom doe ik dat bij nr. 1 niet maar stap ik lekker in mijn fleecepyama naast hem in bed...
Daarom is ongecompliceerd neuken zo heerlijk, ik ken minder remmingen en onzekerheden..
Nu wordt SV wel speciaal en hij heeft gevraagd of het misschien ooit zo zal zijn, dat we een stel zullen worden. (in mijn relatie spelen wat andere zaken momenteel waardoor één en ander op losse schroeven staat) maar is het niet zo dat als een sv een nr 1 wordt, dan ook de spanning verdwijnt en juist die aantrekkingskracht? waardoor je weer op zoek gaat naar een SV en zo is het cirkeltje weer rond?
en om ff in te springen op het 'haar' die andere vrouw verhaal.. denk daar niet te veel over na.. we zullen gewoon moeten zorgen dat zijn en mijn thuissituatie er nooit achterkomt.. en opbiechten vind ik zoiets egoïstisch..daar wordt niemand beter van..
merk wel dat ik bij hem net wat beter mijn best doe..sexy lingerie aan.. jas erover en dan voor zijn hotelkamer staan..
heerlijk.. dan denk ik wel eens, waarom doe ik dat bij nr. 1 niet maar stap ik lekker in mijn fleecepyama naast hem in bed...
Daarom is ongecompliceerd neuken zo heerlijk, ik ken minder remmingen en onzekerheden..
Nu wordt SV wel speciaal en hij heeft gevraagd of het misschien ooit zo zal zijn, dat we een stel zullen worden. (in mijn relatie spelen wat andere zaken momenteel waardoor één en ander op losse schroeven staat) maar is het niet zo dat als een sv een nr 1 wordt, dan ook de spanning verdwijnt en juist die aantrekkingskracht? waardoor je weer op zoek gaat naar een SV en zo is het cirkeltje weer rond?
en om ff in te springen op het 'haar' die andere vrouw verhaal.. denk daar niet te veel over na.. we zullen gewoon moeten zorgen dat zijn en mijn thuissituatie er nooit achterkomt.. en opbiechten vind ik zoiets egoïstisch..daar wordt niemand beter van..
donderdag 23 december 2010 om 19:35
Een paar jaar geleden is mijn man vreemd geweest.
Maar zijn geweten speelde op.
En na 1x bij haar te zijn geweest, had hij alles opgebiecht.
Ik was totaal kapot... Mijn wereld stortte in, vooral omdat hij zei dat hij het nooit gedaan zou hebben als alles tussen ons goed was.
Ik dacht dat alles wel! goed was!
Maar hij had 2x, in al die jaren een zin laten vallen over zijn ongenoegen.
En die uitspraken had hij gedaan in de periode dat hij met haar smsde.
Wat ik ook had gezegd, hij had het niet gehoord. Was te veel met haar bezig. Het was zo oneerlijk!
Al mijn vertrouwen in alles!, was die avond stuk gemaakt.
In de loop van de tijd ben ik keihard geworden.
Behalve naar mijn kinderen toe.
Ik denk nu wel aan haar... (ik heb nog wel een hart)
Het verliezen van je vertrouwen in je partner, je maatje, je alles, is nooit meer te herstellen.
Stuk.
Ik heb bijna elke week sex met een ander.
En deze stap is niet licht genomen!
Ik heb dit zeker niet gedaan om dat mijn nr1 is vreemd geweest. Als een soort van wraak, helemaal niet. Er speelde andere zaken.
Hoe zou mijn man zich voelen als hij erachter zou komen?
Weet je hoe ik dit goed praat?
Ik hou mezelf voor dat dat nooit zal gebeuren...
Dat ik zo clever ben, om niet gesnapt te worden.
Daar bij bedenk ik dit:
Ik hou niet van die ander, daarom kan het geen kwaad.
Zolang mijn minnaar mij niets doet, (een maatstaf bijvoorbeeld is, zal ik verdriet hebben als ik morgen niet meer zie?) ga ik niet vreemd, het is alleen sex.
En ik kijk in de spiegel en smeer mijn huid in met chanel, speciaal voor mijn minnaar, trek de lingerie aan die ik nooit voor mijn man zou dragen. Zet de radio aan in de auto, nog beter de feel sexy cd, en lach. Want ik heb zo mind blowing sex...
Erg? Neen.
Maar zijn geweten speelde op.
En na 1x bij haar te zijn geweest, had hij alles opgebiecht.
Ik was totaal kapot... Mijn wereld stortte in, vooral omdat hij zei dat hij het nooit gedaan zou hebben als alles tussen ons goed was.
Ik dacht dat alles wel! goed was!
Maar hij had 2x, in al die jaren een zin laten vallen over zijn ongenoegen.
En die uitspraken had hij gedaan in de periode dat hij met haar smsde.
Wat ik ook had gezegd, hij had het niet gehoord. Was te veel met haar bezig. Het was zo oneerlijk!
Al mijn vertrouwen in alles!, was die avond stuk gemaakt.
In de loop van de tijd ben ik keihard geworden.
Behalve naar mijn kinderen toe.
Ik denk nu wel aan haar... (ik heb nog wel een hart)
Het verliezen van je vertrouwen in je partner, je maatje, je alles, is nooit meer te herstellen.
Stuk.
Ik heb bijna elke week sex met een ander.
En deze stap is niet licht genomen!
Ik heb dit zeker niet gedaan om dat mijn nr1 is vreemd geweest. Als een soort van wraak, helemaal niet. Er speelde andere zaken.
Hoe zou mijn man zich voelen als hij erachter zou komen?
Weet je hoe ik dit goed praat?
Ik hou mezelf voor dat dat nooit zal gebeuren...
Dat ik zo clever ben, om niet gesnapt te worden.
Daar bij bedenk ik dit:
Ik hou niet van die ander, daarom kan het geen kwaad.
Zolang mijn minnaar mij niets doet, (een maatstaf bijvoorbeeld is, zal ik verdriet hebben als ik morgen niet meer zie?) ga ik niet vreemd, het is alleen sex.
En ik kijk in de spiegel en smeer mijn huid in met chanel, speciaal voor mijn minnaar, trek de lingerie aan die ik nooit voor mijn man zou dragen. Zet de radio aan in de auto, nog beter de feel sexy cd, en lach. Want ik heb zo mind blowing sex...
Erg? Neen.
vrijdag 24 december 2010 om 09:15
quote:[message=8044060,noline]NetStokstaartje schreef op Nu wordt SV wel speciaal en hij heeft gevraagd of het misschien ooit zo zal zijn, dat we een stel zullen worden. maar is het niet zo dat als een sv een nr 1 wordt, dan ook de spanning verdwijnt en juist die aantrekkingskracht? waardoor je weer op zoek gaat naar een SV en zo is het cirkeltje weer rond?Ik denk dat je gelijk hebt...Het gras bij de buren lijkt altijd groener en na verloop van tijd zal (als je sv je nr1 wordt) ook daar de spanning afnemen..
zondag 26 december 2010 om 07:20
zondag 26 december 2010 om 08:25
zondag 26 december 2010 om 10:09
quote:slang schreef op 26 december 2010 @ 08:25:
@angelaatje,
Ik las een paar posts terug, dat je drukke kerstdagen hebt.
Dat heb ik ook.
En toch denk ik aan sex met hem.
Het zou nu zo'n ontspannende werking hebben.
Jammer dat je nog zo lang moet wachten:(
Gaan jullie weleens naar de film, uit eten, museum o.i.d?
Ja ik denk ook wel aan hem (niet alleen de sex)
Zo heel veel dingen samen doen we niet.. we hebben ook niet een heel weekend samen he.. een keer een hapje eten dan weer wel, sauna ook wel eens
@angelaatje,
Ik las een paar posts terug, dat je drukke kerstdagen hebt.
Dat heb ik ook.
En toch denk ik aan sex met hem.
Het zou nu zo'n ontspannende werking hebben.
Jammer dat je nog zo lang moet wachten:(
Gaan jullie weleens naar de film, uit eten, museum o.i.d?
Ja ik denk ook wel aan hem (niet alleen de sex)
Zo heel veel dingen samen doen we niet.. we hebben ook niet een heel weekend samen he.. een keer een hapje eten dan weer wel, sauna ook wel eens
zondag 26 december 2010 om 13:55
zondag 26 december 2010 om 14:38
Bedoel je mij? Nee, geen grapje.
De eerste steen werpen,
Johannes 8:7 Die van u lieden zonder zonde is, werpe eerst den steen op haar.
Een vrouw wordt beschuldigd van overspel, een feit dat in die tijd met steniging bestraft werd.
Geen van de rechters en omstanders is echter zelf " schoon" genoeg om haar daadwerkelijk te kunnen veroordelen.
De eerste steen werpen,
Johannes 8:7 Die van u lieden zonder zonde is, werpe eerst den steen op haar.
Een vrouw wordt beschuldigd van overspel, een feit dat in die tijd met steniging bestraft werd.
Geen van de rechters en omstanders is echter zelf " schoon" genoeg om haar daadwerkelijk te kunnen veroordelen.