Ik vind het maar eeenng!
zondag 26 december 2010 om 22:28
Ok dus ik met mijn grote mond over liefdes en dat soort gedoe, niet aan mij besteed enzo.
Nou ik geloof dat ik het te pakken heb en niet een beetje ook...en geheel overwacht.
Tijdens een van mijn reisjes in Scandinavie op een feestje leuke jongen ontmoet...leuk mee verteld, leuke spanning, veel gelachen, zó leuk. Totdat ik hoorde dat ie 22 is *slik*...ik ben 29. Maar toch die chemie...zo onweerstaanbaar.
Met zijn leeftijd in mijn achterhoofd heb ik die avond netjes met een knuffel (maar da's best normaal daar) afgesloten. En nu sinds 2 weken thuis, we skypen en msnen ons suf!
Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, 31 december ga ik terug, alleen, naar zijn appartement, oud en nieuw vieren. Ik weet nog steeds niet wat me overkomen is maar hij zit in mijn hoofd en wil er ook niet meer uit, en het is wederzijds. Ben ik nu vrijgezel nog, ja toch he? Jeetje over een aantal dagen zie ik 'm weer...help! Weet niet waarom ik dit typ maar ik bedacht me net dat het nog maar een aantal dagen is en ik begin 'm best te knijpen nu
Waaaaar is mijn ratio?!
Nou ik geloof dat ik het te pakken heb en niet een beetje ook...en geheel overwacht.
Tijdens een van mijn reisjes in Scandinavie op een feestje leuke jongen ontmoet...leuk mee verteld, leuke spanning, veel gelachen, zó leuk. Totdat ik hoorde dat ie 22 is *slik*...ik ben 29. Maar toch die chemie...zo onweerstaanbaar.
Met zijn leeftijd in mijn achterhoofd heb ik die avond netjes met een knuffel (maar da's best normaal daar) afgesloten. En nu sinds 2 weken thuis, we skypen en msnen ons suf!
Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, 31 december ga ik terug, alleen, naar zijn appartement, oud en nieuw vieren. Ik weet nog steeds niet wat me overkomen is maar hij zit in mijn hoofd en wil er ook niet meer uit, en het is wederzijds. Ben ik nu vrijgezel nog, ja toch he? Jeetje over een aantal dagen zie ik 'm weer...help! Weet niet waarom ik dit typ maar ik bedacht me net dat het nog maar een aantal dagen is en ik begin 'm best te knijpen nu
Waaaaar is mijn ratio?!
zondag 26 december 2010 om 23:32
zondag 26 december 2010 om 23:33

zondag 26 december 2010 om 23:36
Eerlijk is eerlijk; kan me voorstellen dat het feit dat je een kind van 8 hebt voor een 22-jarige jonge vent te gecompliceerd is. Aan de andere kant: wie weet maakt hem dat niets uit. Ik zou gewoon lekker van het moment genieten en daarna wel zien of het verder iets wordt of niet. Wellicht wil jij uberhaupt niet eens een relatie.

zondag 26 december 2010 om 23:51
quote:Klontje schreef op 26 december 2010 @ 23:46:
[...]
En hij heeft een broer? Mag ik mee? Ja hij heeft een broer haha....www.ryanair.com -> stockholm
[...]
En hij heeft een broer? Mag ik mee? Ja hij heeft een broer haha....www.ryanair.com -> stockholm
zondag 26 december 2010 om 23:51

maandag 27 december 2010 om 00:03
maandag 27 december 2010 om 00:06
Ow, wat leuk Snyggin! You go girl! Wat er ook uit komt, het wordt idd sowieso een ervaring om nooit te vergeten. Mij heeft ooit het genoegen van een (ook stuk jongere) Noor mogen smaken dus denk een béétje te weten waar je het over hebt . Vind je gewoon heel stoer! Ga ervoor, zou ik zeggen! En wat anderen ook zeggen, je bent uiteraard verplicht ons op de hoogte te houden, dat snap je