Ik vind het maar eeenng!

26-12-2010 22:28 2006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok dus ik met mijn grote mond over liefdes en dat soort gedoe, niet aan mij besteed enzo.

Nou ik geloof dat ik het te pakken heb en niet een beetje ook...en geheel overwacht.

Tijdens een van mijn reisjes in Scandinavie op een feestje leuke jongen ontmoet...leuk mee verteld, leuke spanning, veel gelachen, zó leuk. Totdat ik hoorde dat ie 22 is *slik*...ik ben 29. Maar toch die chemie...zo onweerstaanbaar.

Met zijn leeftijd in mijn achterhoofd heb ik die avond netjes met een knuffel (maar da's best normaal daar) afgesloten. En nu sinds 2 weken thuis, we skypen en msnen ons suf!

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, 31 december ga ik terug, alleen, naar zijn appartement, oud en nieuw vieren. Ik weet nog steeds niet wat me overkomen is maar hij zit in mijn hoofd en wil er ook niet meer uit, en het is wederzijds. Ben ik nu vrijgezel nog, ja toch he? Jeetje over een aantal dagen zie ik 'm weer...help! Weet niet waarom ik dit typ maar ik bedacht me net dat het nog maar een aantal dagen is en ik begin 'm best te knijpen nu

Waaaaar is mijn ratio?!
Lijkt me heel spannend, buiten mama om ben je natuurlijk ook gewoon een vrouw met gevoelens en behoeftes.

Zolang er niemand last van heeft, have fun!

Ps: is zijn broer vrijgezel? Op een ander topic gisteren waren er heel wat vrijgezelle dames die wel enthousiast werden van een blonde knul.
quote:Snyggin schreef op 26 december 2010 @ 23:30:

Haha hij woont eigenlijk met zn broer samen die hij had verteld dat ie dus niet welkom was die dagen. Zegt die broer doodleuk: "breek haar heup niet"

Hahaha

Zweedse humor?

Hoe ziet hij er uit? Als een blonde, Zweedse god?
quote:Snyggin schreef op 26 december 2010 @ 23:30:

... Zegt die broer doodleuk: "breek haar heup niet"

Hahaha

Ehhh..?

Nou ik vond 't wel funny...
Ligt eraan wat ie er precies mee bedoelt Snyg

Misschien veel sneeuw en glad enzo of, tja..
Eerlijk is eerlijk; kan me voorstellen dat het feit dat je een kind van 8 hebt voor een 22-jarige jonge vent te gecompliceerd is. Aan de andere kant: wie weet maakt hem dat niets uit. Ik zou gewoon lekker van het moment genieten en daarna wel zien of het verder iets wordt of niet. Wellicht wil jij uberhaupt niet eens een relatie.
Nou hij is lang...yum... enne donkerblond, snoeiblauwe ogen
quote:Snyggin schreef op 26 december 2010 @ 23:43:

Nou hij is lang...yum... enne donkerblond, snoeiblauwe ogen Klinkt goed.
quote:Snyggin schreef op 26 december 2010 @ 23:43:

Nou hij is lang...yum... enne donkerblond, snoeiblauwe ogen En hij heeft een broer? Mag ik mee?
quote:Klontje schreef op 26 december 2010 @ 23:46:

[...]

En hij heeft een broer? Mag ik mee?

En dan beginnen jullie een woongroep.

En is het héél erg stom als ik smelt als ie zweeds tegen me praat (praat namelijk ook klein beetje zweeds)...en dat vind hij dan weer schattig als ik ook wat brabbel...ok we zijn heel erg he
quote:GeorgieBrown schreef op 26 december 2010 @ 23:49:

[...]

En dan beginnen jullie een woongroep.

[afbeelding]Je moet toch een beetje warm blijven daar.
quote:Klontje schreef op 26 december 2010 @ 23:46:

[...]

En hij heeft een broer? Mag ik mee? Ja hij heeft een broer haha....www.ryanair.com -> stockholm
quote:Snyggin schreef op 26 december 2010 @ 23:50:

En is het héél erg stom als ik smelt als ie zweeds tegen me praat (praat namelijk ook klein beetje zweeds)...en dat vind hij dan weer schattig als ik ook wat brabbel...ok we zijn heel erg he Haha, heel erg lief juist!
quote:Snyggin schreef op 26 december 2010 @ 23:50:

En is het héél erg stom als ik smelt als ie zweeds tegen me praat (praat namelijk ook klein beetje zweeds)...en dat vind hij dan weer schattig als ik ook wat brabbel...ok we zijn heel erg he Nee hoor.
GeorgieBrown...jouw motto...ik vind 'm goehoed...zo voel ik me nu ook dus haha
quote:Klontje schreef op 26 december 2010 @ 23:50:

[...]

Je moet toch een beetje warm blijven daar.

Temperatuur nu: -25

Misschien toch maar lekker sexy thermo-ondergoed meenemen?

Toch maar een leuk setje doen. Hij heeft vast wel een lekker warm dekbed.
Oh hmm een Hästens bed is inderdaad niet te versmaden

Kreeg gisteravond 'n smsje: "All I want for Christmas is you"

*vreugdedansje*

Dat vreugdedansje natuurlijk niet maar dat deed ik wel
Een setje met een bontrandje
quote:Klontje schreef op 27 december 2010 @ 00:00:

Een setje met een bontrandje

Krijgt ie straks ook nog allemaal pluizen in z'n mond, sexy haha...maar niet heus.

Smsje van nu: "Babe, come lie next to me so I can kiss you, look into your eyes and just smile"

Ow, wat leuk Snyggin! You go girl! Wat er ook uit komt, het wordt idd sowieso een ervaring om nooit te vergeten. Mij heeft ooit het genoegen van een (ook stuk jongere) Noor mogen smaken dus denk een béétje te weten waar je het over hebt . Vind je gewoon heel stoer! Ga ervoor, zou ik zeggen! En wat anderen ook zeggen, je bent uiteraard verplicht ons op de hoogte te houden, dat snap je
quote:Snyggin schreef op 27 december 2010 @ 00:03:

[...]

Smsje van nu: "Babe, come lie next to me so I can kiss you, look into your eyes and just smile"

Ga ervoor !!!

Ik heb 't ooit ook gedaan naar de andere kant van de wereld.... Ervaring om nooit te vergeten !! Wat is er nou mooier om je gevoel achterna te gaan en zien waar het je brengt
Oh wat leuk!!

Zo stoer dat je dit gewoon gaat doen!!

Ga dit topic op de voet volgen. You go girl!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven