Ik ben zo bang... deel 7
zondag 19 december 2010 om 10:13
Deel 7 alweer.... en het leven blijft een achtbaan.
Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar.
Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.
Van praten over werk tot problemen met kolven, van tumorbevriezen tot hondenfoto's, van kerstballen tot iPhones: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.
Deel 6 staat hier.
Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar.
Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.
Van praten over werk tot problemen met kolven, van tumorbevriezen tot hondenfoto's, van kerstballen tot iPhones: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.
Deel 6 staat hier.
maandag 27 december 2010 om 21:14
Gelukkeling, ik heb rijst met kipfilet met een oosters tintje gemaakt en het was heerlijk!
Iets te gepeperd naar Ro's smaak, maar ik heb genoten.
Wat gaat dat leuk worden morgen, ik weet het zeker!
Ik steek om half één een kaarsje aan voor jullie, dan ben ik er ook een beetje bij
En ééntje voor Gelukkeling en Norre en alle anderen die er niét bij kunnen zijn
Luonto, dat worden dan al met al toch weer twee dagen ziekenhuis de komende tijd. Net als je denkt er een beetje vanaf te zijn... pfff, het houdt niet op hè.
Ingmagh, klinkt mooi, je kleuren. Wel een voor-en-na-fotoserie maken hoor
Ik ga zo met een boek naar bed, ik heb dikke klieren in mijn hals en ben rillerig. Volgens Ro heerst de griep hier dus ik probeer het met twee kruiken en tien liter thee te ontwijken, maar ik voel me niet goed.
Terwijl ik zo lekker begon vanochtend! Nou ja, het zal de verminderde weerstand wel zijn.
Ladies, lekker slapen en als ik morgen te laat opsta: goede reis!!!
Iets te gepeperd naar Ro's smaak, maar ik heb genoten.
Wat gaat dat leuk worden morgen, ik weet het zeker!
Ik steek om half één een kaarsje aan voor jullie, dan ben ik er ook een beetje bij
En ééntje voor Gelukkeling en Norre en alle anderen die er niét bij kunnen zijn
Luonto, dat worden dan al met al toch weer twee dagen ziekenhuis de komende tijd. Net als je denkt er een beetje vanaf te zijn... pfff, het houdt niet op hè.
Ingmagh, klinkt mooi, je kleuren. Wel een voor-en-na-fotoserie maken hoor
Ik ga zo met een boek naar bed, ik heb dikke klieren in mijn hals en ben rillerig. Volgens Ro heerst de griep hier dus ik probeer het met twee kruiken en tien liter thee te ontwijken, maar ik voel me niet goed.
Terwijl ik zo lekker begon vanochtend! Nou ja, het zal de verminderde weerstand wel zijn.
Ladies, lekker slapen en als ik morgen te laat opsta: goede reis!!!
maandag 27 december 2010 om 21:29
O meiden, de voorpret spettert van mn mobiel af! Volgende keer haak ik graag aan, sterker nog, zou ik het leuk vinden om op het strand te meeten. Moet het eerst wat beter weer worden, maar ik zie dat wel zitten. Hebben we het ergens in het voorjaar nog over, ok?
Maar eerst hebben jullie morgen een meet. Heeeeeeeeeeel veel plezier met zn allen, fijn dat Bo er via skype ook bij kan zijn!
(gaat weer verder met the bucket list kijken...)
Maar eerst hebben jullie morgen een meet. Heeeeeeeeeeel veel plezier met zn allen, fijn dat Bo er via skype ook bij kan zijn!
(gaat weer verder met the bucket list kijken...)
maandag 27 december 2010 om 21:56
Of heb je stiekem weer teveel gedaan Bo? Dat kan ook natuurlijk.
Lekker in bed met een jerrycan thee.
't Is niet te hopen dat je de griep krijgt nu.
Wat leuk die kaarsjes. Hier branden ze ook.
Luont, Ing, Its en Phoehee jullie hebben mail.
Ik ben aan de was gegaan. Dat had ik met de kerst niet gedaan en nu word ik daar voor gestraft.
Er ligt een hele berg.
Nor gaaf je kaart, Dank je wel hè.
Ik spoed mij weer naar zolder.
Lekker in bed met een jerrycan thee.
't Is niet te hopen dat je de griep krijgt nu.
Wat leuk die kaarsjes. Hier branden ze ook.
Luont, Ing, Its en Phoehee jullie hebben mail.
Ik ben aan de was gegaan. Dat had ik met de kerst niet gedaan en nu word ik daar voor gestraft.
Er ligt een hele berg.
Nor gaaf je kaart, Dank je wel hè.
Ik spoed mij weer naar zolder.
maandag 27 december 2010 om 22:40
Mooie film he Sjur, ik heb ervan genoten. Twee kanjers in de hoofdrollen en ik maar denken in het begin; waar ken ik die assistent nou ook weer van? is het Jack uit Wil and Grace!
Lieve meiden heel veel plezier morgen, volgende keer ben ik er bij !
Bo ik hoop dat je griepje overwaait, blijf maar even lekker warm in je bedje. Heb je nog wel genoeg leeswerk? Er is weer een hele doos naar je onderweg.....
Welterusten!
Lieve meiden heel veel plezier morgen, volgende keer ben ik er bij !
Bo ik hoop dat je griepje overwaait, blijf maar even lekker warm in je bedje. Heb je nog wel genoeg leeswerk? Er is weer een hele doos naar je onderweg.....
Welterusten!
dinsdag 28 december 2010 om 00:07
Hoi meiden!
Ik ben vanavond weggeweest, naar Henk zijn beste vriend en naar zijn broer en schoonzus. Was fijn, we hebben leuke herinneringen opgehaald en toch gelachen. Vooral om alle dingen die Henk overkwam, want hij had altijd pech.
Bo: geen lompe vraag, hoor! De eerste nacht heb ik erg veel last gehad van het beeld wat ik niet meer van mijn netvlies kreeg. Toen was ik nog erg boos op hem. Toen ik hem de volgende dag zag liggen was dat meteen weg. Je zag dat hij eindelijk rust had gevonden. Zijn moeder voelde precies het zelfde en we huilden allebei meteen een stuk minder.
Ben er nu wel weer helemaal mee bezig, zijn moeder ook. Vooral hoe wanhopig hij heeft moeten zijn en de vraag hoe hij het dan precies gedaan heeft. Ik heb gelukkig geen last van het feit dat het in ons huis is gebeurd, maar laat tegenwoordig wel een lampje aan in de huiskamer als ik naar bed ga. Voelt prettiger.
Ik schrijf nog wel boodschappen voor hem op in de hoop dat hij het ziet. We hebben in het toilet een memobord hangen waarop we regelmatig 'liefdesverklaringen' op zetten. Dat blijf ik dus doen.
Ik ben vanavond weggeweest, naar Henk zijn beste vriend en naar zijn broer en schoonzus. Was fijn, we hebben leuke herinneringen opgehaald en toch gelachen. Vooral om alle dingen die Henk overkwam, want hij had altijd pech.
Bo: geen lompe vraag, hoor! De eerste nacht heb ik erg veel last gehad van het beeld wat ik niet meer van mijn netvlies kreeg. Toen was ik nog erg boos op hem. Toen ik hem de volgende dag zag liggen was dat meteen weg. Je zag dat hij eindelijk rust had gevonden. Zijn moeder voelde precies het zelfde en we huilden allebei meteen een stuk minder.
Ben er nu wel weer helemaal mee bezig, zijn moeder ook. Vooral hoe wanhopig hij heeft moeten zijn en de vraag hoe hij het dan precies gedaan heeft. Ik heb gelukkig geen last van het feit dat het in ons huis is gebeurd, maar laat tegenwoordig wel een lampje aan in de huiskamer als ik naar bed ga. Voelt prettiger.
Ik schrijf nog wel boodschappen voor hem op in de hoop dat hij het ziet. We hebben in het toilet een memobord hangen waarop we regelmatig 'liefdesverklaringen' op zetten. Dat blijf ik dus doen.
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
dinsdag 28 december 2010 om 00:09
dinsdag 28 december 2010 om 04:28
Jeetje netje, wat lijkt je dat verschrikkelijk! Je bent niet alleen je geliefde kwijt, maar je weet ook hoe.., ik hoop dat je het ooit weer los van elkaar kunt zien!
Meiden, ik ben vrijwillig zo vroeg, ga nu op weg naar Schiphol... Om m'n geweten af te kopen voor die verloren sleutel... Tot over een paar uur!
Meiden, ik ben vrijwillig zo vroeg, ga nu op weg naar Schiphol... Om m'n geweten af te kopen voor die verloren sleutel... Tot over een paar uur!
dinsdag 28 december 2010 om 07:20
ik ben onvrijwillig zo vroeg.... Heb niet geslapen vanacht. Heb mijn Hyves maar weer eens voorzien van nieuwe foto's en de muziek van de begrafenis erop gezet. Waar je niet allemaal mee bezig bent als je niet kan slapen, hé? Heb welgeteld een half uur in bed gelegen en de slaap kwam maar niet, dus dan er maar uit.
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
dinsdag 28 december 2010 om 08:34
Ah ook fijn Phoehee. Ik heb het gelezen.
Ing wat was je absurd vroeg. Je geweten sussen hè, jaja.
Tot straks allemaal.
Netje wat fijn dat je doorgaat met liefdesverklaringen op te schrijven. Erg af en toe hè, dat slechte slapen. Wat vreselijk moet dat zijn om je geliefde te vinden. En hoe tegenstrijdig misschien, maar wel goed dat het in jullie huis was. Je moet er niet aan denken dat het ergens is waar je het niet weet.
Ing wat was je absurd vroeg. Je geweten sussen hè, jaja.
Tot straks allemaal.
Netje wat fijn dat je doorgaat met liefdesverklaringen op te schrijven. Erg af en toe hè, dat slechte slapen. Wat vreselijk moet dat zijn om je geliefde te vinden. En hoe tegenstrijdig misschien, maar wel goed dat het in jullie huis was. Je moet er niet aan denken dat het ergens is waar je het niet weet.
dinsdag 28 december 2010 om 09:15
Goedemorgen allemaal,
ik zit met korstige ogen een een hoofd vol snot, dus de griep is nog niet echt weg
Dan maar weer verder met het regime van relaxen en veel thee drinken.
Netje, die boodschappen op het bord schrijven, kan me voorstellen dat dat goed voelt. En slapen... dat komt wel weer. Als het niet lukt, dan lukt het niet. In deze rare, nare tijden heeft je lichaam blijkbaar zijn eigen manier om met het verdriet om te gaan.
Doe je rustig aan vandaag?
Gelukkeling, wat leuk!!! Ik lees me suf de laatste tijd, ben weer aan het herlezen (sommige boeken voor de tiende keer
) dus heerlijk als er iets nieuws komt.
Voor alle meeters: goede reis! (en Ingmagh, wat was jij vroeg vanochtend?! Gaat alles goed?)
Norre, hoe gaat het in huize griepestein? Ik hoop echt dat iedereen langzaam weer de goede kant opgaat, jij voorop!
Vanavond kerstmenu, begreep ik? Wat gaat het worden?
Sjur, meeten op het strand lijkt me inderdaad heerlijk!
Phoehee, heb je een gezellige avond gehad?
ik zit met korstige ogen een een hoofd vol snot, dus de griep is nog niet echt weg
Dan maar weer verder met het regime van relaxen en veel thee drinken.
Netje, die boodschappen op het bord schrijven, kan me voorstellen dat dat goed voelt. En slapen... dat komt wel weer. Als het niet lukt, dan lukt het niet. In deze rare, nare tijden heeft je lichaam blijkbaar zijn eigen manier om met het verdriet om te gaan.
Doe je rustig aan vandaag?
Gelukkeling, wat leuk!!! Ik lees me suf de laatste tijd, ben weer aan het herlezen (sommige boeken voor de tiende keer
Voor alle meeters: goede reis! (en Ingmagh, wat was jij vroeg vanochtend?! Gaat alles goed?)
Norre, hoe gaat het in huize griepestein? Ik hoop echt dat iedereen langzaam weer de goede kant opgaat, jij voorop!
Vanavond kerstmenu, begreep ik? Wat gaat het worden?
Sjur, meeten op het strand lijkt me inderdaad heerlijk!
Phoehee, heb je een gezellige avond gehad?
dinsdag 28 december 2010 om 09:43
Ik ook toen ik mijn tanden stond te poetsen. Dan was ik ook altijd een uur van tevoren klaar en stond ik voor de deur te wachten springen tot het tijd was om naar school te gaan
En ieder jaar bij terugkomst kropen we met zijn allen onder de banken, zodat de ouders zich af zouden vragen waar we waren . Dat zal ik in de trein niet doen
En ieder jaar bij terugkomst kropen we met zijn allen onder de banken, zodat de ouders zich af zouden vragen waar we waren . Dat zal ik in de trein niet doen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan