Eindelijk, eindelijk, eindelijk ben ik oma. Jippie

24-12-2010 21:44 216 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er zo lang op moeten wachten. Maar nu is het eindelijk zover.

Ik had nooit gedacht dat ik het zo leuk zou vinden. Ik ben gewoon uitzinnig van vreugde en ik loop de hele dag met een big smile.

Jippieajeeeeee ik word oma.
Die wieg...Tranen in mijn ogen. Heel, heel, heel veel geluk toegewenst in het oma-schap (ehm, zeg je dat zo)

Gefeliciteerd!
Daffodil, mijn zoon die pappa wordt is al 35. Dus lang kon het niet meer duren.

Ze zijn heel erg blij met de wieg.
Gefeliciteerd !!!!!
Wat een mooie wieg!

Dat er nu maar veel Zoebie-kleinkinderen er in mogen slapen
Stressed is just desserts spelled backwards
Gefeliciteerd en wat een lief wiegje!

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Gefeliciteerd Zoebie! Niets leuker dan zo'n enthousiaste oma!

Ik vond het heerlijk dat mijn schoonouders zo enthousiast waren toen wij het vertelden, de hele zwangerschap enthousiast waren en nu trots en verliefd zijn haha.

Zelfs mijn zwager, 'n beetje 'n stoere, zei van de week dat hij verliefd op z'n nichtje is!

Leuk wiegje trouwens! Muffin ligt ook in de familiewieg van M..
Gefeliciteerd!
quote:Maleficent schreef op 26 december 2010 @ 23:02:

Wat een mooie wieg!

Dat er nu maar veel Zoebie-kleinkinderen er in mogen slapen

Mijn zoon wil het weer graag de familiewieg maken. Dus ik denk dat het wel gaat lukken Male. Hij zei wel tegen zijn andere broers dat zij nu moesten wachten met het volgende kleinkind, tot zijn kind eruit is gegroeid.

Ik geniet van alles en vind het helemaal te gek.

Morgen ga ik de wieg halen.
Word helemaal plaatsvervangend blij, wat klink je heerlijk enthousiast. Gefeliciteerd!
Oh Zoebie, gefeliciteerd!! Het is ook zo verschrikkelijk leuk! Onze ouders zijn 5 oktober ook voor het eerst opa's en oma's geworden en genieten zich suf. En andersom is niets fijner dan dit kunnen delen met in het bijzonder mijn moeder. Geniet er maar heerlijk van, het is zo mooi.
Van harte Zoebie, oma worden... Ik ben héél blij voor je, je klinkt zo enthousiast! Geniet van de komende maanden en van de geboorte en alles wat daarna komt!
gefelicteerd !!!

ik ben niet zo heel lang op het forum en mega-aktief maar kan in dit topic wel lezen dat het meer dan welkom is !

het meeleven van de zwangerschap is al een vreugde

wat een prachtige wieg , je kleinkind zal er heerlijk in slapen !

ik ben sinds 3 januari oma en het is leuk
Zoeb!! Oma zijn is leuk! Oma zijn is zooooo leuk! Volgens mij zijn wij straks de enige twee oma's op dit forum. Gaan we een topic openen over oma's op het VF

Ik geniet dagelijks van onze Boev. Nou ja....dat is algemeen bekend geloof ik!
Ik had de vorige reactie iets beter moeten lezen! Drie oma's dus
Vier dus, Hier nog een oma, en kreeg gisteren te horen van mijn dochter dat ikweer oma ga worden.

Ben helemaal blij . Zoebie van Harte gefeleciteerd!!
Wat leuk Zoebie! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!
Vanmorgen om 5.47 ben ik de troste Oma geworden van een ontzetten lief, mooi schattig, prachtig wondertje! Haar naam is Esmeé, ze weegt 3050 gram en is helemaal gezond!

Zo bijzonder, ik ben gewoon moeder van een moeder...!

Wat is dit speciaal!

Zo, dat wilde ik even delen haha, ik kan het wel van de daken schreeuwen, ben nog steeds helemaal hieperdepiep!
Zoebie, geweldig!! Gefeliciteerd!

En jij ook Candy, wow!
Ahhh Candy gefeliciteerd. Wat fijn dat je niet langer hebt hoeven te wachten.

Ik snap dat je helemaal hieperdepiep bent. Zooo leuk.

Geniet, maar dat lukt wel zo te lezen.
Candy1966 ...gefeliciteerd met je kleindochter !!! heerlijk zo'n klein wonder in je armen te houden !
Van Harte Zoeb en Candy, leuk joh oma worden.

Wij hebben net deze kerst verteld dat er een kindje op komst is en het zijn geweldige dagen geweest. Zowel voor mijn schoonouders die er al een trits hebben als mijn ouders die nu voor het eerst opa en oma worden. Ze zijn allemaal reuzeblij voor ons. Geniet van elkaar en wat leuk van de wieg! (Ik heb van mijn moeder begrepen dat het ledikantje waar zowel mijn moeder als ik in hebben gelegen bij hen op zolder staat!)

Gefeliciteerd lieve Zoebie, wat leuk!!
En dan donder je van je roze wolk af heel diep een dal in.

Mijn beste vriendin heeft borstkanker. Ben er kapot van.
Och jee wat verschrikkelijk Zoebie
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik was hier aan het lezen omdat de sfeer op dit topic zo fijn is. En dan dit..... zoebie,ik vind het heel erg naar voor je. Ik hoop dat er nog opties zijn voor je vriendin,heel veel sterkte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven