Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Oh. Vleer, how cute!! how úbercute!!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 18 december 2007 @ 17:42:

Voor het verder opleuken van het lijstje heeft prinses iets meer gegevens van Xan nodig Ik kom daar op terug ....ergggg weinig tijd momenteel...
Even serieus , zat net op de plee en dacht aan t volgende...

Ik heb vaak het gevoel dat een man iets zegt dat het verbaal wel goed overkomt, maar gevoelsmatig twijfel ik er dan aan

("Hij zegt dat hij het meent, maar ik heb mijn twijfels erover, maar waarom weet ik niet").

En vraag mij serieus af wat ik daar mee moet ... hoe laat ik die *twijfel* verdwijnen ? Hoe leer ik oprecht te geloven wat hij zegt zonder die gedachte.. *Jaja zal wel*
Vertrouwen.... das de enige optie volgens mij. Je moet ervaren dat je uitspraken van Mannen (of wie dan ook) kunt vertrouwen (doordat man doet wat ie zegt, dat ie laat MERKEN dat ie het meent in plaats van alleen zeggen, etc).

En dat... heeft tijd nodig...

Xan nodigt toch niet stiekum PP uit he (dat ie daarom nu hele huis moet opruimen)...
Peas on earth!
jemig de pemig, niet bij te houden hier............

Vleer, zie dat je met veel vragen worstelt. Goed dat je er mee bezig bent.

Pas leerde ik een mooie zin hier op het forum, "een mens lijdt het meest door het lijden wat hij vreest.....". Door dingen waarin we in het verleden gekwetst zijn, zijn we bang om het opnieuw mee te maken, daarom wordt het steeds lastiger om ergens blanco in te stappen, idd te vertrouwen op een ander, dat hij meent wat hij zegt, dat hij er voor je is, maarja, garanties...die heb je nooit...was het maar waar

Hug !
Goeiesaaaavons allegaar

Ik ben niet bijgelezen, dus val even binnen.

Xan, droptwist onvindbaar tot nu toe. T wordt nu wel mysterieus hoor.

Prinses; ik heb vannacht om, ik geloof 2.10 uur, op ned 2 (of 1, of 3) Asmali Konak gekeken. Hoera!! Wist jij dat, dat dat 's nachts uitgezonden wordt?? Ik baalde destijds, toen ze ermee stopten, op zondagmiddag cok ama cok yazik.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Tnx Miran en Prinses

Maar kan je het laten weten aan de man in kwestie dat je moeite hebt met het vertrouwen van (zijn) woorden. Kan je verlangen/verwachten/vragen aan een man dat ie niet alleen de woorden gebruikt maar ook het laat merken aan me ?

Oftewel kan ik een man zeggen dat ik bevestiging zoek/wil van het laten merken aan me ?
O, enneh, Xan, volgens mij heb je een aanbidster hier op het topic Of heb je poep in je ogen?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Vleer, tuurlijk kan dat. En als hij je leuk genoeg vindt dan doet hij dat dan ook....maar het is wel lastig, want je geeft je zwakheid toe en dat is nou juist zo moeilijk, want maakt kwetsbaar. Heb het zelf ook hoor.....

VC, yep duidelijk flirtgedrag hier...wie weet een opvolgster van Ing...

En vindt het niet zo raar, Xan handhaaft zich goed en leuk in dit kippenhok! :-)
quote:Vleermuis28 schreef op 18 december 2007 @ 18:22:

Zag hele leuke katjes hier

Leukkkk schattiggggja heel liefff !
Miran ik snap het.. denk ook dat t bv te maken heeft met lichaamstaal.. Iemand zegt bv iets via de telefoon , msn , mail of iemand zegt iets met een arm om je heen .. Ik zal dus bv wanneer iemand iets zegt met een arm om mij heen minder twijfelen over zijn woorden , dan wanneer hij het via telefoon doet.
Miranda baalt want leuke RP smst en msnt nog steeds leuk maar heeft nog steeds geen nieuwe date voorgesteld, snik....
Miranda = ongeduldig,,,,
En de man in kwestie heb ik gezegd dat ik geen woorden maar daden wil. (kortom het merken dat zijn woorden gemeend zijn)

De man in kwestie reageerde daarop met : Ja dat weet ik dat je dat wil, om er vervolgens achteraan te zeggen dat ik rustig aan moet doen.
quote:Miranda01 schreef op 18 december 2007 @ 19:25:

Miranda = ongeduldig,,,,

Vleer = ook ongeduldig

Maar Miran je kan RP man toch een subtiele hint geven .. vragen of hij weet of een bepaald tentje in de stad ook lekkere koffie of wijn heeft
Vleer....je weet toch dat mannen hints niet snappen.........
Das waar Miran.

Nah dan vraag je gewoon of ie zin heeft om morgenavond een wijntje te drinken in ehhh 3sisters aan t rembrandsplein ofzow..

Duidelijk en als ie nee zegt dat ie niet kan of zo .. Tsjah jammer maar dan kan je t aan hem overlaten om je te vragen voor een andere dag
quote:Very Cherry schreef op 18 december 2007 @ 19:17:

O, enneh, Xan, volgens mij heb je een aanbidster hier op het topic Of heb je poep in je ogen?

Pffff! alweer VC??? Jij leest dus tóch alle postings? Hahaha!

Droptwist onvindbaar? Dan raad ik je aan een Shell-tankstaion te zoeken.....vandaag moest ik even tanken op de A50, richting Doetinchem...en daaaar hebben ze Droptwist! (gelijk zakkie meegenomen natuurlijk....Laurier met een vleugje zeezout....hmmm..)

Prinses, Xan mag niet meer schaatsen in verband met knieblessure, ws. overgehouden aan het vele judo beoefenen. Heb geen "echt" kraakbeen meer in knie, is nu kunststof. MINPUNTJE op de lijst....sorry

Forum werkt verslavend, is echt een nadeel. Heb andere dingen te doen....

Prinses, vanavond geen PP of PK op bezoek hoor.....wees gerust
G'avond!

Wat is het weer druk hier... kan jullie echt niet bijhouden hoor! Even snel de laatste pagina's gescand!

Miran, LiefMeisje, is het eens met Vleer...gewoon even een hint bij hem droppen, kijken wat hij dan zegt!

Vleer, zal wel een moeilijk dagje geweest zijn vandaag! Sterkte!

LiefMeisje zit nog steeds zielig in de kou.... vanmiddag verwarmingsmeneer gebeld, maar zei dat hij niet voor volgende week (!!!) kon komen, dus heel zielig gedaan en nu komt hij vrijdag... maar ja nog een paar dagen kou lijden dus ;-(
De twijfel

Het is de twijfel waaraan ik denk

waaraan ik twijfel

twijfelend twijfel ik aan de twijfel die me laat twijfelen

twijfelend twijfel ik of ik wel echt twijfel..
Ik heb genoeg initiatief genomen, hij is nu aan zet....ik moet dealen met m'n ongeduld, dus relaxter zijn en.......man laten jagen, toch ?? haha
quote:Miranda01 schreef op 18 december 2007 @ 19:28:

Vleer....je weet toch dat mannen hints niet snappen.........

IK snap meer dan je denkt

Nu ben ik echt weg.....fijne avond en misschien (als bezoek weg is...) tot straks...
Zit dan ook wel weer wat in Miran!
Droptwist ken ik niet, maar moet ik toch eens proberen geloof ik.

eh, geloof ik.....
Jullie met jullie droptwist

Ik eet zaanse molens met zoethoutsmaak

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven