Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
Stoeltie! Mijn grote voorbeeld!
Alle reacties Link kopieren
Tadaaa!

Ik ben er wel hoor, moest stom genoeg zelfs gister aan je denken toen ik (we:)) door het bos liepen, of ik je daar niet zomaar tegen kon komen met man 1

En neem mij nou niet als voorbeeld, vind jij hem nou gewoon ergens rond de 30 dates, nu ofzo..
Wat grappig! Ik had overigens gisteren het idee dat half Nederland het een prima dag vond voor het opzoeken van bos, duin en strand... Als je twee druk in gesprek zijnde, hand in hand lopende of zoenende mensen hebt gezien, dan waren wij het vast

En nee, ik moet er niet aan denken dat ik nog eens een stuk of 45 mannen zou moeten afwerken voordat ik mijn mr Right tegenkom. Ik zou het geloof ik helemaal niet erg vinden als er na Man 1 geen nieuwe internetdates meer kwamen...

We shall see... keep you posted!
@melanthe, thanks! hoop dat 2011 jou ook brengt wat je zoekt

@rasa, ga morgen wat met 'm drinken, over 24 uur weet ik dus meer, haha. Verwacht er niets van, meer van 'hup, weer in dat zadel pingpong' maar wie weet... Zal jullie op de hoogte houden!
Aha, nu dus! Ben benieuwd... Alleen al het feit dat je weer on the roll bent is al goed! En lage verwachtingen zijn (bijna) altijd goed.
Nou, ben er al weer, al een tijdje, want... hij is niet op komen dagen! Nou ja, zeg! Is jullie dat ooit overkomen? Spreek normaal ook niet zo snel af met iemand, weet nu gelijk weer waarom, haha! Maar vreemd genoeg doet het me niet zo heel veel: his loss, not mine . Maar vind het wel slap van 'm hoor: start nu net dus de compu op, heeft hij me uit z'n contactenlijstje verwijderd. Kan 'm dus niet eens vragen waarom 'ie zich als zo'n slappe zak gedragen heeft. Mannen...
Jeetje Pingpong, bummer! His loss natuurlijk, maar flauw en onbeschoft! Maar voor jezelf heb je de eerste stap genomen, doorpakken maar, op naar de volgende!

Hier gaat het goed, heb hem nog even een stevige hint gesmst en daar hapte hij op. We hebben nu zaterdag afgesproken bij hem thuis. Pff het gaat wel erg goed, 3 afspraakjes, vind hem leuk, hij lijkt ook geinteresseerd en vandaag begint het me ineens een beetje te benauwen. Merk bij mezelf dat ik opeens denk dat hij toch niet zo leuk is, terwijl ik van de week nog de kriebels in mn buik voelde. blabla. SCHOP ONDER MIJN KONT!
Hey eefjuh, omdat je er om vraagt: *schop onder je kont*

Lekker op je af laten komen en niet teveel denken, maar gewoon voelen! Hartstikke leuk toch, hoe het tot nu toe gaat?

Ik heb gelukkig m'n oud en nieuw ervaring nog om bij weg te zwijmelen, vandaag daardoor eigenlijk alweer vergeten
@eefjuh, heel herkenbaar! Ik begon Man 1 geloof ik pas echt leuk te vinden toen hij aangaf dat hij nog helemaal niet zeker weet of hij wel een relatie met me wil. Inderdaad, wat Pingpong zegt (en wat ik mezelf ook steeds vertel), niet denken maar voelen!

@Pingpong, sjees... echt geen stijl zeg! Dat heb ik in die meer dan 30 dates nog nooit meegemaakt... Eerst dacht ik nog even dat dat vast een vergissing moet zijn geweest, maar dat hij je vervolgens ook nog uit zijn contactenlijstje heeft gehaald zegt genoeg... Of zou het nog zo kunnen zijn dat jullie elkaar niet gezien hebben en hij nu denkt dat jij hem hebt laten zitten? Hmm, je hebt geloof ik aardig wat credits nodig om daar achter te komen he?
Pingpong, wat een ongelooflijke sukkel zeg!
@Eefjuh, eens met Rasa en Pingpong (al mag ik hun advies zelf ook wel ter harte nemen, want ik zit ook van alles te bedenken waarom het met mijn date niks kan worden...)

Gaat hij zaterdag voor je koken?
@Pingpong Nou, wat ERG zeg, wat een waardeloze vent. Ik vind het knap van je hoe je hiermee omgaat.

Zal ik ook eens een update geven van mijn blind-date/allereerste-internetdate/man-in-de-sneeuw? De afgelopen 2 weken waren een soort soap, sinds gisteravond staan we weer op goede voet. En beginnen nog maar eens opnieuw. Hij is zo in alles het tegenovergestelde van mij. Stort zich er enthousiast in en ik sta de hele tijd op de rem. Heb al heel vaak gezegd 'Doe nou es rustig aan', maar hij kan dat niet. Vanmorgen al weer 2 mailtjes in m'n mailbox. Nou ja, ik moet 'm z'n gang maar laten gaan. Ook wel leuk natuurlijk, dat enthousiasme. En dat hij mij zo leuk vindt . Ik ga nu maar es proberen om er gewoon in mee te gaan. Maar, o, dat VIND ik eng......
Rasa, klinkt alsmaar leuker .

Marianneb, is ook eng maar vaak komen dan wel de antwoorden, met op de rem stel je alleen maar uit.

PIngpong, inderdaad sukkel pff
Wel grappig, lijkt net alsof @Melanthe, @BMarianne, @eefjuh en ik allemaal in dezelfde fase zitten! Spanning, kriebels en 1000 onzekerheden... En nu ook gewoon genieten dames!

Ik ga vrijdag met Man 1 naar de bioscoop. We zitten nu per sms te overleggen bij welke film we het liefst willen zoenen in het donker...

Hier nog zo één hoor! :-) Zoals eerder al geschreven: ik heb een heel leuk contact, en dat wordt steeds leuker. Heb even gedacht dat het weer een afknapper was toen ik even niks hoorde, maar dat was niet zo. Toch blijft het idd spannend. Ik merk dat het rustig aan opbouwen toch wel erg prettig aanvoelt. Die stormachtige romances lopen zo vaak helaas op helemaal niks uit en op een gegeven moment heb je daar gewoon geen zin meer in.

@BMarianne: kan mij zó goed voorstellen dat je de rem erop zet! Wij leeftijdgenoten weten hoe die hard-van-stapel-lopers ineens ook weer als een blad aan de boom kunnen omdraaien als "de buit" binnen is.. En dan zitten wij met de gesmolten harten, snik.

Maar zoals iedereen zegt: GENIET van de leuke tijd. Die kan niemand ons afnemen!
Hee karima, je hebt hier weleens eerder meegeschreven toch? Wat is jouw verhaal? Ook een downloadman? En ook in het datingstadium dus? Leuk zeg!
Ja, ook een downloadman. Allebei de nodige ervaringen opgedaan met relaties en allebei voorzichtig. Het is okay zoals het is en ik denk er verder maar niet teveel over na, hoewel dat soms niet altijd even goed lukt. Want uiteindelijk willen we toch allemaal die "ene" nog eens vinden. Soms voor de 1e en soms voor de x-de keer.

Ik heb wel gemerkt de afgelopen jaren dat de leuke mannen in mijn leeftijdscategorie (50 tot 60 zoiets) als zij geen weduwnaar zijn meestal niet voor niets alleen zijn en ook heel erg gewend zijn aan het single zijn. Ze denken dan al snel dat een relatie uiteindelijk vooral "lastig" is

Er zijn alleen genoeg vrouwen (zie hier op dit forum!) die net zo goed geen behoefte (meer) hebben aan samenwonen, trouwen enz. maar gewoon een leuke (vaste) vriend willen om de leuke en soms minder leuke zaken in het leven te delen.
quote:Rasa schreef op 05 januari 2011 @ 18:03:

Wel grappig, lijkt net alsof @Melanthe, @BMarianne, @eefjuh en ik allemaal in dezelfde fase zitten! Spanning, kriebels en 1000 onzekerheden... En nu ook gewoon genieten dames!

Ik ga vrijdag met Man 1 naar de bioscoop. We zitten nu per sms te overleggen bij welke film we het liefst willen zoenen in het donker...

haha, ik ga vrijdag ook met dateman naar de bioscoop. Al geloof ik niet dat er meteen in het donker gezoend gaat worden Hebben jullie al een film gekozen?
Yep, het gaat waarschijnlijk The Social Network worden. Heb ik nog steeds niet gezien en Man 1 blijkbaar ook niet. Vooraf hapje eten, na afloop mee naar huis. Mooi programma

En ik hoop dat er bij jou ook gezoend wordt in het donker!

@karima sjees, ik heb met Man 1 nu ook al last van 'issues' en wij zijn beiden tegen de 40. Kan me inderdaad voorstellen dat het er niet makkelijker op wordt. Van de andere kant helpt levenservaring en zelfkennis natuurlijk ook wel weer. Hoe zit dat bij jou? Zou jij uiteindelijk wel (weer) willen samenwonen met een man? En hoe lang ken jij je downloadman?
Ik ken 'm enkele maanden. Echt samenwonen denk ik niet, maar wel latten. M'n eigen huis opgeven zal ik niet zo snel doen, dan moet er wel iets héél bijzonders gebeuren.

Je gaat vast een hele leuke avond hebben vrijdag, Rasa! 't Programma ziet er idd goed uit!
@Karima Mooi dat het toch nog weer goedgekomen is met je downloadman! En ik ga er idd van genieten! Eigenlijk is het allemaal ook ontzettend leuk! En verder zien we wel....

@Poezelig Dank je wel voor je wijze woorden!

Ik heb vrijdag ook een afspraakje, ga wat met hem drinken. Ik zal aan jullie denken, Rasa en Melanthe . Nog meer mensen met een date a.s. vrijdag? Eefjuh?
Hey meiden, thanks voor jullie hart onder de riem! En Rasa, dat kost idd behoorlijk wat credits en sta er nog maar kort op en heb die dus nog niet (en om die nou aan zo iemand te besteden...). Voor de rest erg leuk om te lezen dat jullie allemaal wel de goede kant op gaan, komt voor mij ook vanzelf
quote:Melanthe schreef op 05 januari 2011 @ 09:02:

@Eefjuh, eens met Rasa en Pingpong (al mag ik hun advies zelf ook wel ter harte nemen, want ik zit ook van alles te bedenken waarom het met mijn date niks kan worden...)

Gaat hij zaterdag voor je koken?

Haha erg he! Mijn vorige internetdates zijn nooit 'zo ver' gekomen, dus waarschijnlijk zijn mijn twijfels een manier om mezelf vast in te dekken mocht het toch niets worden. Ofzo.

Ik weet het ook niet, het wordt vast leuk want dat was het vorige keren ook!

Of hij gaat koken weet ik niet, ga iig wel naar zijn huis dus ik mag hopen dat hij wat op tafel zet ;)

@rasa, inderdaad grappig dat er 3 in dezelfde 'fase' zitten, jij loopt wel voorop hoor! Gaat echt lekker bij jou, woont hij ook een beetje in de buurt?
@eefjuh Het is ruim 20 minuten fietsen naar het huis van Man 1, dus qua afstand mag ik niet klagen.

Morgen date nummer 7. Qua aantal dates lig ik misschien voor op jullie, maar ook hier nog weinig zekerheden hoor. Bij mij is ook nog nooit een internetdate zo ver gekomen (not even close), dus ik vind het allemaal nog steeds maar gek en spannend. Wel weer zin om hem te zien!
Hallo Dames,

ik lees alweer een aantal weekjes mee en dacht van laat ik ook hier gezellig meechatten :-)

Pingpong: heb even gemist welke DS je die losert ontmoet had, maar echt zo lomp dat hij niet even de moeite neemt om af te bellen en dan je ook blokkeren, pfftttt echt!

Karima: je hebt ook gelijk, al dat snelle kan wellicht niet goed zijn, maar nogmaals it goes as it goes... en als jij snel fijn vind dan is dat prima en als je langzaam fijn vind dan lekker rustig aan doen en zien hoe het gaat...

Bm: oooo spannend dus een fijne date vrijdag?

Rasa: ooo gezellig naar de film dus morgen, lekker tegen elkaar aanplakken in het donker, leuk hoor.... heb de film zelf nog niet gezien, schijnt wel erg goed te zijn... maar je doet ook lekker rustig aan...

Ik had eerst contact met 2 mannen via Knuz, nr. 1 heb ik 1x gezien en das alweer bijna 5 weken terug, sindsdien heeft hij het zoooooooooooooooooooo druk dat hij steeds mailde dat hij me nog zou contacten wanneer hij wellicht tijd zou hebben, dus die heb ik inmiddels verwijderd uit mn msn....nr. 2 heb ik 2x gezien, erg aardige leuke verlegen man die rustig aan wil kijken... niet gezoend, wel elke dag op msn kletsen..... weet niet zo goed wat ik ermee aan moet...

Ondertussen heb ik ook contact met nr. 3 en dat klikt ook heel erg, we hebben bij elkaar in dezelfde straat gewoond, dus erg grappig...en belt hij me zowat elke avond. Morgenavond hebben we onze eerste date.. en vind het knetterspannend! ik moet alleen gaan bedenken wat we gaan doen, hij werkt tot ongeveer half 9 en komt mij dan thuis ophalen....

iemand ideeen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven