Ik ben zo bang... deel 7
zondag 19 december 2010 om 10:13
Deel 7 alweer.... en het leven blijft een achtbaan.
Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar.
Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.
Van praten over werk tot problemen met kolven, van tumorbevriezen tot hondenfoto's, van kerstballen tot iPhones: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.
Deel 6 staat hier.
Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar.
Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.
Van praten over werk tot problemen met kolven, van tumorbevriezen tot hondenfoto's, van kerstballen tot iPhones: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.
Deel 6 staat hier.
woensdag 5 januari 2011 om 19:40
quote:Zoebie schreef op 05 januari 2011 @ 17:20:
Ik heb met mijn arm in een mitella en met links gezogen. Gaat goed Milaatje.
Wat een brand zeg in Moerdijk. Zelfs de sirenes zijn afgegaan. In een tank van een chemiebedrijf dus niet veel goeds gaat daar de lucht in. Je zal er maar wonen.
Ik heb dus net drie pagina's teruggelezen om te kijken of ik Milaatje gemist had Maar ik denk dat je iemand anders bedoelde, Zoeb?
Phoehee, wat ziélig inderdaad voor je baas
Maar wel lekker rustig voor je!
Wat je vragen betreft: de grond hiernaast is een beetje moeilijk (langggggg verhaal, het staat te koop maar de erfgenamen van wie het is kunnen niet beslissen wanneer, voor hoeveel en aan wie het verkocht moet worden. Broer-en-zusruzie is het, maar dan met de erfenis waar de grond deel van uitmaakt als inzet).
Mocht het niet lukken het te kopen dan gaan we kijken naar andere huizen met minimaal 2500m² grond. dan zouden we dit huis niet verkopen trouwens, het is al helemaal afbetaald dus dat hoeft ook niet.
Ingmagh, ja die spaarlampen, schreeuwend duur hè!
Voor je gerecht: tuurlijk kun je er ander vlees in doen! Alleen wat Gelukkeling zegt, dan moet je wel even uitkijken met veranderende gaartijden. Het ene vlees heeft meer tijd nodig dan het andere.
Wat is het voor gerecht trouwens?
Sjur, een creatieve boerderij is ook echt wat voor mij! Ik kom wel helpen dan
Ik heb met mijn arm in een mitella en met links gezogen. Gaat goed Milaatje.
Wat een brand zeg in Moerdijk. Zelfs de sirenes zijn afgegaan. In een tank van een chemiebedrijf dus niet veel goeds gaat daar de lucht in. Je zal er maar wonen.
Ik heb dus net drie pagina's teruggelezen om te kijken of ik Milaatje gemist had Maar ik denk dat je iemand anders bedoelde, Zoeb?
Phoehee, wat ziélig inderdaad voor je baas
Maar wel lekker rustig voor je!
Wat je vragen betreft: de grond hiernaast is een beetje moeilijk (langggggg verhaal, het staat te koop maar de erfgenamen van wie het is kunnen niet beslissen wanneer, voor hoeveel en aan wie het verkocht moet worden. Broer-en-zusruzie is het, maar dan met de erfenis waar de grond deel van uitmaakt als inzet).
Mocht het niet lukken het te kopen dan gaan we kijken naar andere huizen met minimaal 2500m² grond. dan zouden we dit huis niet verkopen trouwens, het is al helemaal afbetaald dus dat hoeft ook niet.
Ingmagh, ja die spaarlampen, schreeuwend duur hè!
Voor je gerecht: tuurlijk kun je er ander vlees in doen! Alleen wat Gelukkeling zegt, dan moet je wel even uitkijken met veranderende gaartijden. Het ene vlees heeft meer tijd nodig dan het andere.
Wat is het voor gerecht trouwens?
Sjur, een creatieve boerderij is ook echt wat voor mij! Ik kom wel helpen dan
woensdag 5 januari 2011 om 19:52
Indiase lamsstoofschotel maar dan dus met rund. Er gaat een ui in, gember, knoflook, koriander, komijn, kardemom, cayennepeper, tomatenpuree, yoghurt (kan soja zijn) kaneel, slagroom (ook soja) en amandelen. Het lijkt mijn heel erg lekker!
Leuk joh, huizen en land kijken! Heb je in Frankrijk ook een soort funda? Ik kan hele middagen doorbrengen met bij mensen binnen kijken...
Leuk joh, huizen en land kijken! Heb je in Frankrijk ook een soort funda? Ik kan hele middagen doorbrengen met bij mensen binnen kijken...
woensdag 5 januari 2011 om 20:02
woensdag 5 januari 2011 om 20:07
24 euro voor een spaarlamp, das wel een superdeluxe. We nemen ze altijd mee van de ikea. Ik weet niet of stoofschotel met rund even lekker is. Als ik borrie spreek (dat is mijn kookwonder) zal ik het haar eens even vragen
Komt die gifwolk ook mijn kant op, of ontspring ik net te dans. Hoop van niet want ik ben alleen en krijg de roosters niet zo goed dicht (dan moet ik enge dingen doen zoals op verrijdbare keukenblokken staan)
Komt die gifwolk ook mijn kant op, of ontspring ik net te dans. Hoop van niet want ik ben alleen en krijg de roosters niet zo goed dicht (dan moet ik enge dingen doen zoals op verrijdbare keukenblokken staan)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
woensdag 5 januari 2011 om 20:14
Het huis dat onze interesse had dit weekend toen we voor het eerst eens gingen kijken op internet had 3 slaapkamers, 150m² woonoppervlak, een tuin van 5000m² en kostte 138.000 euro
Goedkoop dus, in dit departement!
Ga je 10 km verderop kijken in de Elzas, dan betaal je het dubbele voor veel minder grond.
Ik ga trouwens lekker TV kijken nu, mijn Gilmore Girls eerste seizoen op DVD
Als ik daar iemand nog blij mee kan maken, let me know, dan zet ik Ro aan het branden.
Tot morgen lieve allemaal!
Goedkoop dus, in dit departement!
Ga je 10 km verderop kijken in de Elzas, dan betaal je het dubbele voor veel minder grond.
Ik ga trouwens lekker TV kijken nu, mijn Gilmore Girls eerste seizoen op DVD
Als ik daar iemand nog blij mee kan maken, let me know, dan zet ik Ro aan het branden.
Tot morgen lieve allemaal!
woensdag 5 januari 2011 om 20:37
meisjes,
kom hier ook nog ff langs. Heb een niet zo goede dag vandaag, en als klap op de vuurpijl weer fijn een ontsteking in mijn linkerborst. Gelukkig heb ik geen pijn meer aan mijn kies, daar heb ik bij mijn nieuwe tandarts vandaag meteen een zenuwbehandeling voor gehad.
Voor iedereen die het gebruiken kan een dikke
kom hier ook nog ff langs. Heb een niet zo goede dag vandaag, en als klap op de vuurpijl weer fijn een ontsteking in mijn linkerborst. Gelukkig heb ik geen pijn meer aan mijn kies, daar heb ik bij mijn nieuwe tandarts vandaag meteen een zenuwbehandeling voor gehad.
Voor iedereen die het gebruiken kan een dikke
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
woensdag 5 januari 2011 om 20:45
Ja, we gaan een topic-boerderij maken: its de beestjes, Bo breien en ik het betere schilderwerk... Wie haakt aan met nog leuke activiteiten? Verstandelijk/meervoudig beperkten als doelgroep, ok? En dan op het franse platteland. (voordeel met niet sprekende josti's (no offence, bedoel het hartelijk!) is dat je geen frans hoeft te kunnen. Gebarentaal is universeel en foto's en picto's spreken voor zich )
woensdag 5 januari 2011 om 20:55
O Netje wat balen van die ontsteking, toch vreemd dat dat steeds terugkomt en ook al eentje aan je kies gehad, je hebt vast een flink verlaagde weerstand momenteel, niet gek met alles wat er gebeurd is. Ik stuur je sterktestralen
Hier zijn de huizen vreselijk duur, voor dat geld kun je hier niet terecht, misschien ergens een garage zonder tuin
Ing het gaat wel van jullie gezamenlijke bezit, mijn is dijn en dijn is mijn.
Hier zijn de huizen vreselijk duur, voor dat geld kun je hier niet terecht, misschien ergens een garage zonder tuin
Ing het gaat wel van jullie gezamenlijke bezit, mijn is dijn en dijn is mijn.
woensdag 5 januari 2011 om 21:30
Bo, ik bedoelde toen Milaatjes man zijn pols had gebroken. Wij vroegen ons af of je dan kon stofzuigen. Ja dus. Maar dat was in je vorige topic.
Netje vervelende ontsteking heb je. Hardnekkig ook.
Dus die zorgboerderij komt in Limburg. Daar zijn boerderijen nog betaalbaar. Fijn, mag ik mijn baan vast opzeggen?
Netje vervelende ontsteking heb je. Hardnekkig ook.
Dus die zorgboerderij komt in Limburg. Daar zijn boerderijen nog betaalbaar. Fijn, mag ik mijn baan vast opzeggen?
woensdag 5 januari 2011 om 22:48
woensdag 5 januari 2011 om 22:53
Limburg is ook een beetje buitenland hoor. Ze spreken er onverstaanbaar, er zijn bergen *kuch*, ze leven er bourgondisch en ze spreken over Hollanders
Ik ben flink geschrokken van die brand in Moerdijk... Veel familie van mij woont in die regio. Mijn ouders waren gelukkig net vanmiddag vertrokken voor een paar dagen. Mijn moeder is altijd al bang geweest voor zoiets. Ik hoop van harte dat de gevolgen mee zullen vallen, maar schrik als ik nu al van gezondheidsklachten hoor.
Welterusten!
Ik ben flink geschrokken van die brand in Moerdijk... Veel familie van mij woont in die regio. Mijn ouders waren gelukkig net vanmiddag vertrokken voor een paar dagen. Mijn moeder is altijd al bang geweest voor zoiets. Ik hoop van harte dat de gevolgen mee zullen vallen, maar schrik als ik nu al van gezondheidsklachten hoor.
Welterusten!
Ga in therapie!
woensdag 5 januari 2011 om 23:42
woensdag 5 januari 2011 om 23:51
Schrikken ja
Ik vertrouw het nog niks hoor. Zag op de site van Strijen dat er rook kan vrijkomen bij het leggen van een blusdeken vannacht, dan gaan de sirenes af. Als je last krijgt van je ogen, moet je ze wassen met water, je mond kun je afdekken met een nat washandje. Maar langetermijneffecten zijn niet bekend. Nee, natuurlijk niet. Nu niet...
Ga in therapie!
donderdag 6 januari 2011 om 00:02
Ik vind het ook vreemd dat er nog niks schadelijks is gevonden. Had het er net nog over met Jan. willen ze geen paniek of hoe zit dat? En nu komen er wel opeens meldingen binnen over gezondheidsklachten. Ik weet welke hoek jij bedoeld. Het is een naar idee. Inderdaad en hoe zit het op de lange termijn. Ik weet dat het niet te vergelijken is. Maar toen met Chernobyl zeiden ze ook dat het geen kwaad kon en toen ik dat Nienkes oncoloog vroeg werd hij boos. Achteraf klopte het wel. Er was een wolk over ons land gekomen. Ik weet wel dat dit heel anders is, maar ik moest er wel aan denken.