Ga ik bevallen?

13-01-2011 11:14 161 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 38 weken zwanger en gisteren heb ik wat slijm verloren en vanmorgen ook. Verder had ik vannacht wat menstruatie-achtige krampjes. Gaat het dan echt gebeuren of kan het nog gewoon 2 weken (langer wil ik nu echt nog niet aan denken) duren?
Natuurlijk is het spannend en als je echt ongerust bent, dan kun je misschien toch beter even bellen. Misschien stelt de VK je dusdanig gerust dat je zelf ook nog even kunt slapen, zolang je geen weeën hebt!
En ja, ook daar is het kraamverband voor
Ja, dat vind ik echt.
quote:Pucker schreef op 14 januari 2011 @ 01:07:

Gek, dat had ik helemaal niet verwacht. Maar ja het is natuurlijk ook wel spannend!

Natuurlijk en straks is het ook heel fijn om straks dat kleine roze baby-lijfje tegen je aan te voelen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Dat is wel een goede van Flocks; bel even en probeer dan nog wat te slapen je hebt je energie nodig.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 14 januari 2011 @ 01:12:

[...]

Natuurlijk en straks is het ook heel fijn om straks dat kleine roze baby-lijfje tegen je aan te voelen.

*zucht*

Het is dat we er 3 genoeg vinden maar dat moment he..... *smelt*
Ja, dat vind ik echt.
quote:Enn schreef op 14 januari 2011 @ 01:13:

Dat is wel een goede van Flocks bel even en probeer dan nog wat te slapen je hebt je energie nodig.Uiteraard eens
Ja, dat vind ik echt.
Oei wat spannend! Ik zou ook gewoon even bellen, dan heb je iig meer zekerheid. Heel veel succes!
Ik moet echt gaan slapen, maar ik wens je een mooie eerste kennismaking met je kind en ik kom hier komende dagen zeker even kijken wat je er van gemaakt hebt!

Zet hem op wijffie!

Ghè..... wij waren er toch maar mooi bij toen je vliezen braken!

Ik ga naar bed.

Heel veel succes!

Dat je straks maar een gezond mini mensje op je buik hebt liggen!
Ja, dat vind ik echt.
quote:felice71 schreef op 13 januari 2011 @ 12:08:

En de nesteldrang bij mij beperkte zich tot 1 droom waarin ik het gasfornuis schoonmaakte
Ik ga ook slapen maar ik houd dit topic in de gaten hoor!

Probeer iig nog rust te pakken.

Succes en 'zettem' op!
Al gebeld? Want dat moet je natuurlijk gewoon ff doen...

Één ding weet je zeker, binnen 24 u ben jij mama.

Oh, dat had ik net nog niet gelezen! Van die vliezen! Nou, gewoon bellen en succes en zet`m op!
Ik heb gebeld en ze heeft me gerust gesteld. Ik had al een afspraak staan voor morgenochtend en daar moet ik gewoon heen. Als ik geen weeën krijg dan moet ik wrs zaterochtend naar het ziekenhuis. Nu zei ze dat ik moet proberen te slapen en dat ga ik dus ook doen.

Dames heel erg bedankt! Zonder jullie was ik waarschijnlijk niet gaan bellen en was ik niet gerustgesteld! Dus echt heel erg bedankt!
Good luck meisje!
Volgens mij zijn de weeen begonnen. Tenminste dit is wat ik me voorstel van weeen. Het is nog goed te doen. Wel jammer dat ik helemaal niet meer heb geslapen. Vriend ligt wel nog te slapen dus die laat ik lekker nog even liggen.
Heel veel succes met je bevalling, en ik hoop snel te lezen hoe het was, ben benieuwd(heb geen kinderen)
Oh, Pucker wat spannend!

Worden de contracties al wat heviger?
Queen of hearts, ben je nog steeds wakker! Of werk je nachtdiensten ofzo?

Ik heb het idee dat ze nu wat vaker komen en echt lekker voelt het niet nee. Ik ga nu maar eens serieus timen hoe lang er tussen zit.
Kon niet slapen, heel vreemd want mijn bed is me heilig...

Maar eh, over een uurtje zou ik toch echt je moeder wakker bellen hoor :-)

Weten jullie al wat het gaat worden?
Ik vind het best pijn doen.. Hmm ik wilde iedereen zolang mogelijk laten slapen. Als ik m'n moeder bel dan is ze gelijk hyper en kan ze niet meer slapen tot ie veilig en wel op de wereld is! Het is een jongetje! En mijn bed is me ook heilig! Ik zat net al te bedenken dat dit m'n eerste gebroken nacht is van de vele die zullen volgen!
Eén voordeel heb je, je weet nu tenminste dat er op vreemde uren altijd nog meiden online zijn. Dus ook straks, als de nachten ineens wel héél lang zijn!

Oei, een hyper moeder is wellicht niet zo fijn om nu al naast je te hebben zitten. Is zij straks ook bij de bevalling? Vriendje nog steeds in dromenland?
Ik denk wel dat ze tijdens de bevalling rustig blijf hoor. Maar ze zal niet nog even gaan slapen en ik vind het niet nodig dat ze hier nu al gaat zitten. Dan heb ik liever dat ze nog even blijft slapen. Pff ze komen nu wel vaak hoor. Ze duren alleen niet zo lang. Vriend is nog aan het slapen ja. Ik ga maar even de was opvouwen, die stond er nog. En een tas inpakken want dat had ik ook nog niet gedaan.
Wat spannend Pucker!!! Wens je vast heel veel succes en hoop dat het een mooie bevalling wordt.
en dat je straks een prachtig gezond mannetje in je armen mag houden!

Laat je het ons weten?

Er wordt aan je gedacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven