Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 20 december 2007 @ 18:51:

'k Ga even eten maken, bankhangen, boekje lezen, tv-kijken, nietsdoen, genieten van vakantiegevoel, en nog meer nietsdoen!

(prinses wil op vakantie, want heeft net Djoserreisgids2008 ontvangen )Enne natuurlijk op het forum hangen....nieuwe hobby van je toch?
quote:Xander68 schreef op 20 december 2007 @ 18:52:

Zou Xan mee mogen?

Dat hangt geheel van Xan's vakantievoorkeuren af...

Prinses heeft namelijk geen idee of Xan van luieren, sportiviteit, cultuur, natuur (etcetcetcetc) houdt, dus zal Xan eerst een beeld moeten schetsen van de Vakantie-Xan (hehe... Prinses krijgt associatie met vakantieman vakantiexan... prinses duidelijk te overassociatieverig), en dan kan de Vakantie-Prinses bepalen wat een passende vakantie zou zijn

Mocht Xan houden van een vakantie met iedere dag raften, mountainbiken, bergbeklimmen, jezelf van rotswand afstorten, wildwaterkanoeen, bungeejumpen en nog meer levensbedreigende zaken, gaat Prinses NIET met Xan op vakantie! Prinses wil heus wel bewegen, maar Met Mate
anoniem_59862 wijzigde dit bericht op 20-12-2007 19:02
Reden: Even contra-indicatie voor gezamenlijke vakantie benoemen ;-)
% gewijzigd
Peas on earth!
quote:Xander68 schreef op 20 december 2007 @ 18:55:

Enne natuurlijk op het forum hangen....nieuwe hobby van je toch?Prinses ontkent verslaving nog hardnekkig!
Peas on earth!
Vleer is ff illegaal aan t intersletten op der werruk..

Mensen willen nog niet naar bed , ga ze straks onder dwang er in schoppen ;)

Vleer wil niet zoveel meer over haar MrDate hebben tot dat date is geweest.

Vleer moet leren rustig te blijven , kalm aandoen en vooral geen verwachtingen te hebben. (al vind vleer dat laatste best wel beetje lastig eerlijk gezegd.. Alsof er bij een hond stuk worst wordt voor gehouden en je mag niet happen)

Maar Vleer weet ook dat dat beter is , Mrdate moet zelf achter Vleer aan , Vleer fladdert gewoon door
quote:Vleermuis28 schreef op 20 december 2007 @ 20:51:

Vleer is ff illegaal aan t intersletten op der werruk..

Mensen willen nog niet naar bed , ga ze straks onder dwang er in schoppen ;)

Vleer wil niet zoveel meer over haar MrDate hebben tot dat date is geweest.

Vleer moet leren rustig te blijven , kalm aandoen en vooral geen verwachtingen te hebben. (al vind vleer dat laatste best wel beetje lastig eerlijk gezegd.. Alsof er bij een hond stuk worst wordt voor gehouden en je mag niet happen)

Maar Vleer weet ook dat dat beter is , Mrdate moet zelf achter Vleer aan , Vleer fladdert gewoon door

Foei Vleer! Illegaal internetten op werk, dat doe ik nóóóóiitttt!

Wijze woorden trouwens, die je bovenstaand schreef....je hebt het zelf goed door hoe je nu één en ander aan moet pakken! Ben trots op je!

Verder is het hier megarustig zeg! Laatste post om 20:51.

Alles zit in kannen en kruikjes voor morgen wat betreft bruiloft. Xan gaat een mooie reportage maken, daarna video-editen tot een mooi geheel...bruid en bruidegom zullen blij zijn

Gaan met die....
Wat een rust hier!

Terwijl het bij mij op de compu absoluut geen rust is. Een ex van een jaar geleden heeft mij weer ontdekt en zit nu op msn. Blijkbaar is ie ook eenzaam met kerst of zo. Leuk hoor, maar ik wil Ex en niet ex....
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 20 december 2007 @ 18:58:

[...]

Dat hangt geheel van Xan's vakantievoorkeuren af...

Prinses heeft namelijk geen idee of Xan van luieren, sportiviteit, cultuur, natuur (etcetcetcetc) houdt, dus zal Xan eerst een beeld moeten schetsen van de Vakantie-Xan (hehe... Prinses krijgt associatie met vakantieman vakantiexan... prinses duidelijk te overassociatieverig), en dan kan de Vakantie-Prinses bepalen wat een passende vakantie zou zijn

Mocht Xan houden van een vakantie met iedere dag raften, mountainbiken, bergbeklimmen, jezelf van rotswand afstorten, wildwaterkanoeen, bungeejumpen en nog meer levensbedreigende zaken, gaat Prinses NIET met Xan op vakantie! Prinses wil heus wel bewegen, maar Met Mate

VakantieXan is niet veeleisend hoor. Luiert graag, en wil gewoon genieten en uitrusten in een vakantie. Echter, Xan kan er niet tegen elke dag in het appartement te hangen, en huurt graag een Jeep om rond te scheuren in de omgeving om dingen te bezichtigen.

Xan houd ook van kamperen, maar dat hoeft niet persé. Xan vind het erg romantisch om samen in een tentje te liggen, en dat het buiten hard regent.....druppels kletteren tegen tentdoek....klinkt gezellig. Binnen in de tent is het dan erg gezellig met een wijntje en kaarsje aan

Prinses hoeft niet bang te zijn voor een sportieve vakantie, want daar is vakantieXan niet dol op. Onder vakantie verstaat vakantieXan dat er zo weinig mogelijk inspanning is. (ándere inspanning is natuurlijk van harte welkom )

Conclusie: VakantieXan en Prinses kunnen prima met elkaar op vakantie, en dit item kan ook op het lijstje worden geschreven.
quote:sunshineforever schreef op 20 december 2007 @ 22:33:

Wat een rust hier!

Terwijl het bij mij op de compu absoluut geen rust is. Een ex van een jaar geleden heeft mij weer ontdekt en zit nu op msn. Blijkbaar is ie ook eenzaam met kerst of zo. Leuk hoor, maar ik wil Ex en niet ex....

Hi Sun,

Hoe weet jij dat hij op MSN zit....je hebt hem dus in je lijst staan? En je wilt hem niet.....hmmmm, hoe zit dat dan?

En hoe is jou kerstplanning dit jaar?
Hai (even bijlezen)
Peas on earth!
quote:sunshineforever schreef op 20 december 2007 @ 22:33:

Wat een rust hier!

Terwijl het bij mij op de compu absoluut geen rust is. Een ex van een jaar geleden heeft mij weer ontdekt en zit nu op msn. Blijkbaar is ie ook eenzaam met kerst of zo. Leuk hoor, maar ik wil Ex en niet ex....Maar Sun... waarom zit ie in je msn dan?
Peas on earth!
quote:Xander68 schreef op 20 december 2007 @ 22:40:

[...]

Hi Sun,

Hoe weet jij dat hij op MSN zit....je hebt hem dus in je lijst staan? En je wilt hem niet.....hmmmm, hoe zit dat dan?

En hoe is jou kerstplanning dit jaar?Tsja, hij staat idd nog in mijn lijst, maar was nooit online. Ik was hem dus eigenlijk ook vergeten. En nu, bijna een jaar later, spreekt ie me ineens aan! Had ik echt niet verwacht! Maar het is wel een leuk gesprek hoor. En ik voel absoluut niks meer bij hem. Ik schrok er alleen erg van dat hij ineens in mijn scherm sprong.
Hay! Lees jij maar bij
Hmm... Prinses moet leren niet meteen te reageren, maar eerst even hele verhaal te vertellen, want reactie op Sun = Mosterd (want al gezegd door Xan).

Hmm... misschien te simpel gedacht van mij, maar waarom lees ik steeds verhalen van mensen hier die dan last hebben van exen-die-niet-leuk-genoeg-zijn, dates-die-niet-leuk-genoeg-zijn, PK's-die-niet-leuk-genoeg-zijn, etc...? Waarom staan die dan nog in jullie msn? MSN is zooo'n fantastisch medium: je kunt mensen verwijderen, blokkeren, verwijderen EN blokkeren... und so weiter...
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 20 december 2007 @ 22:56:

[...]

Maar Sun... waarom zit ie in je msn dan?Ehmmm...vroeg ik niet hetzelfde Prinseske....??
Prinses heeft ook Robert ten B. gezien trouwens daarstraks... grmpfff... en kreeg er ook enigszins dipperig gevoel van...

En ja Sun, wat ga jij nou doen met kerst?
Peas on earth!
(prinses reageert zo even op VakantieXan, maar is ondertussen met vriendinnetje aan't msn-en en kan even niet alles tegelijk)
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 20 december 2007 @ 22:59:

Hmm... Prinses moet leren niet meteen te reageren, maar eerst even hele verhaal te vertellen, want reactie op Sun = Mosterd (want al gezegd door Xan).

quote:Xander68 schreef op 20 december 2007 @ 23:00:

Ehmmm...vroeg ik niet hetzelfde Prinseske....?? Prinsesseke had dat al erkend en herkend en allllle eer al aan Xan gelaten voor deze intelligente weldoordachte en intellectuele opmerking
Peas on earth!
Xan wacht geduldig op Prinses...
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 20 december 2007 @ 23:02:

Prinses heeft ook Robert ten B. gezien trouwens daarstraks... grmpfff... en kreeg er ook enigszins dipperig gevoel van...

Tsja, errug he die Robert ten B! Ik heb dat stukje dus al heel vaak gezien en durf bijna de tv niet meer aan te zetten!!! Hij doet gewoon aan singletje pesten!!!

Trouwens, dat blocken, tsja, je hebt een punt. Maar, heb nu met die ex gesproken en denk dat het in dit geval niet meer nodig is. We hebben nu leuk gemsnt en van mijn kant is er geen gevoel meer. Dus ik heb er geen moeite mee. Ik schrok eerst wel heel erg. Maar we wonen erg ver uitelkaar en hebben elkaar heel lang niet gesproken, dus hij kan mij moeilijk ineens "stalken" ofzo. Mocht hij wel te veel toenadering zoeken dan block ik hem meteen.

Met die exdate is het ook geen probleem. En daarbij kan ik het niet maken hem te blocken want ik heb hem toch wel een beetje nodig via de business. We zitten in hetzelfde werkveld en ik moet solliciteren. Hij kan veel voor mij betekenen en het is handig hem in ieder geval als een normaal contact te houden. Met hem problemen krijgen is niet handig voor mijn situatie. Ook heb ik bij hem geen gevoelens meer dus volgens mij kunnen wij ook echt wel leuk contact hebben. Daar ben ik niet meer bang voor. En ik heb met hem nog een paar keer leuk gemsnt en dat ging goed hoor.

Helaas heb ik Ex niet in msn. Dus daar hoeft niemand bang voor te zijn dat daar iets mee gebeurd. Ex heb ik ook niet in Hyves of zo. Ex heb ik overal uit, behalve telefoon. Dus Ex, waar ik heel graag weer wat mee zou willen, is eigenlijk de enige waarmee het contact blijkbaar niet op deze manier zal komen.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 20 december 2007 @ 23:02:

Oeps vergeten te antwoorden:

Eerste kerstdag naar mijn ouders. Tweede kerstdag 's avonds (aan het eind van de dag) met een vriendin afgesproken en samen eten en wat drinken in de stad. Gelukkig toch een beetje invulling van de dagen dus.

En jullie wat is jullie invulling?

Of wordt het een invulling van Xan en Prinses samen??
quote:Xander68 schreef op 20 december 2007 @ 22:38:

VakantieXan is niet veeleisend hoor. Luiert graag, en wil gewoon genieten en uitrusten in een vakantie. Echter, Xan kan er niet tegen elke dag in het appartement te hangen, en huurt graag een Jeep om rond te scheuren in de omgeving om dingen te bezichtigen.

Xan houd ook van kamperen, maar dat hoeft niet persé. Xan vind het erg romantisch om samen in een tentje te liggen, en dat het buiten hard regent.....druppels kletteren tegen tentdoek....klinkt gezellig. Binnen in de tent is het dan erg gezellig met een wijntje en kaarsje aan

Prinses hoeft niet bang te zijn voor een sportieve vakantie, want daar is vakantieXan niet dol op. Onder vakantie verstaat vakantieXan dat er zo weinig mogelijk inspanning is. (ándere inspanning is natuurlijk van harte welkom )

Conclusie: VakantieXan en Prinses kunnen prima met elkaar op vakantie, en dit item kan ook op het lijstje worden geschreven.

Prinses vindt dat VakantieXan een Perfecte Balans heeft tussen NietsDoen en IetsDoen, tussen Luieren en Gematigd Bewegen

Bovendien (en dat mag met stip op lijstje), is Prinses (heel kneuterig en tot verdriet van sommige exvriendjes die niet voor niets ex zijn) DOL op kamperen (met bijbehorende kaarsjes, wijntjes, lekke luchtbedden, dekentjes enzovoorts)!

Uit Xan's ideeen over knussig geluid van regen op tentje maakt Prinses op dat Xan ook niet per se naar landen wil waar het 40 graden is, maar ook landen met een iets fatsoenlijker temperatuur aangename vakantieoorden kan vinden?

Peas on earth!
Xan is even aan het MSNen, en geeft zo een reactie...
quote:sunshineforever schreef op 20 december 2007 @ 23:13:

Met die exdate is het ook geen probleem. En daarbij kan ik het niet maken hem te blocken want ik heb hem toch wel een beetje nodig via de business. We zitten in hetzelfde werkveld en ik moet solliciteren. Hij kan veel voor mij betekenen en het is handig hem in ieder geval als een normaal contact te houden. Met hem problemen krijgen is niet handig voor mijn situatie. Ook heb ik bij hem geen gevoelens meer dus volgens mij kunnen wij ook echt wel leuk contact hebben. Daar ben ik niet meer bang voor. En ik heb met hem nog een paar keer leuk gemsnt en dat ging goed hoor.

Oja, sorry Sun, dat had je al eens gezegd inderdaad (prinses niet zo helder). Dan inderdaad wel handig om gewoon contact te houden, want wie weet wanneer dat linkje nog eens handig is

En Sun dus ook kerstplan naar redelijke tevredenheid?
Peas on earth!
quote:Xander68 schreef op 20 december 2007 @ 23:21:

Xan is even aan het MSNen, en geeft zo een reactie...sgoed
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 20 december 2007 @ 23:23:

En Sun dus ook kerstplan naar redelijke tevredenheid?Kerstplan van Sun is prima hoor! Maareh wat vindt Prinses van het kerstplan van Sun voor Prinses? Is ook een goede manier om uit te proberen of een vakantie in een tentje met kaarsjes zin heeft. Als jullie het de kerstdagen samen vol kunnen houden, dan lukt het een vakantie in een tentje ook toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven