Good luck!
zondag 16 januari 2011 om 15:08
zondag 16 januari 2011 om 18:37
Wij zijn nu ook weer thuis met een heel moe maar blij kind met alle speelgoed aan het spelen!
Leuk dat jullie er waren Star! Mijn vriendin met die paarse kleding was helemaal verliefd op Ceetje zei ze
En ook leuk Juud! Sjors en Sjimmie hadden helemaal rode wangen van het spelen
Leuk dat jullie er waren Star! Mijn vriendin met die paarse kleding was helemaal verliefd op Ceetje zei ze
En ook leuk Juud! Sjors en Sjimmie hadden helemaal rode wangen van het spelen
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 16 januari 2011 om 20:29
Jinny's Oudste:
En ik schaam me diep,maar heb het kaartje hier nog liggen. Gaat nog wel op de post hoor.
En die van Mr J gaat dus ook te laat komen. Sorry
Ik ben even druk, morgen werken en vergadering, dinsdag werken en s avonds wat verjaardagsvisite, dus woensdag haal ik het in! Beloofd
En nu roept manlief of ik nu eens eindelijk de film kom kijken.
Fijne avond allemaal.
En ik schaam me diep,maar heb het kaartje hier nog liggen. Gaat nog wel op de post hoor.
En die van Mr J gaat dus ook te laat komen. Sorry
Ik ben even druk, morgen werken en vergadering, dinsdag werken en s avonds wat verjaardagsvisite, dus woensdag haal ik het in! Beloofd
En nu roept manlief of ik nu eens eindelijk de film kom kijken.
Fijne avond allemaal.
zondag 16 januari 2011 om 21:53
zondag 16 januari 2011 om 22:15
Nog net op tijd om Jinny's Oudste te feliciteren. Gefeliciteerd!!
Mr J ook een leuk feestje gehad lees ik, fijn! En Oudst gewoon als eerste aan het wisselen Ik vond onze tandarts nog zo enthousiast toen hij uitgebreid ging voelen bij Maxi.
Jin, ik weet niet of je hier nog leest, zet nog even wat voor je op de groep bij het rooster.
Mr J ook een leuk feestje gehad lees ik, fijn! En Oudst gewoon als eerste aan het wisselen Ik vond onze tandarts nog zo enthousiast toen hij uitgebreid ging voelen bij Maxi.
Jin, ik weet niet of je hier nog leest, zet nog even wat voor je op de groep bij het rooster.
maandag 17 januari 2011 om 05:53
quote:bambino schreef op 16 januari 2011 @ 21:53:
Mal: Fijn dat het feest geslaagd is.
Maare hoe gaat dat nu in die gymzaal? Kinderen spelen lekker in de gymzaal en jullie zitten in de kleedkamers te feesten? of hoe moet ik dat voor me zien?Nee , we maken een leuk hoekje in de gymzaal met een zitje en wat praattafels en hapjes en drankjes. En de kinderen zijn idd aan het apekooien dan. Die hadden allemaal rode snoetjes en bezwete koppies.
Mal: Fijn dat het feest geslaagd is.
Maare hoe gaat dat nu in die gymzaal? Kinderen spelen lekker in de gymzaal en jullie zitten in de kleedkamers te feesten? of hoe moet ik dat voor me zien?Nee , we maken een leuk hoekje in de gymzaal met een zitje en wat praattafels en hapjes en drankjes. En de kinderen zijn idd aan het apekooien dan. Die hadden allemaal rode snoetjes en bezwete koppies.
Stressed is just desserts spelled backwards