Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
zoo, jij was er al vroeg bij?
Hiep hiep Hoera voor Mr J!!

Weer een slechte nacht voor J. Mal? JE was er zo vroeg bij.

Maxi net huilend op school achter gelaten
Arme Maxi wat was er dan?

Nee, Mr J heeft lekker geslapen. Ik had zelf een hormonale wakker-lig-nacht-from-hell
Stressed is just desserts spelled backwards
Ah, die zijn ook altijd leuk. Zo'n lekkere piekernacht?

Geen idee, hij wilde niet naar school. Ik denk dat hij ook moe was, hij gaat al 2 avonden pas om 21 uur slapen en is dan voor 7 uur weer wakker.
Oudste nog gefeliciteerd

En Mr J ook alweer een grote vent! Gefeliciteerd!

En dus allemaal alweer leuke feestjes achter de rug, wat ik las kwam in ieder geval geslaagd over.

Hier weer een verjaardagsweekend achter de rug en nu een zieke T op de bank, de hele nacht overgegeven. Hij ligt nu met een soepstengel, kopje thee en dekbed op de bank naar de tv te staren terwijl L hem het leven zuur maakt. Die wil spelen.

Mamax, sneu zeg van Maxi geeft hij dan ook aan waarom hij huilt?
Mamax, staat jullie huis er al? Ben verder niet nieuwsgierig hoor

Juud, haaaai , hoe gaat het de laatste tijd met sjimmie? En wat een hoop kindjes op Sjors zijn verjaardag, wel gezellig zo in de gymzaal.

Bam, Ik ben echt benieuwd naar Juuls feestje, de voorbereidingen zijn volgens mij al leuk bij jullie.

Mal, niet handig zo'n hormonaal nachtje
Nee nog niet, ik denk eind van de week. Foto's en tekst zijn gisteren naar de makelaar gegaan. Arme T.! Hopelijk knapt hij snel weer op!
Hieperdepiep hoera Oudste en Mr. J!!!!!

Fijne verjaardagen zo te lezen, leuk leuk!

Sorry voor de afwezigheid en ook sorry dat ik nog steeds geen kaarten heb gestuurd. Hoofd loopt beetje om (maar verder wel goed hoor). Maak het gauw goed met de verjaarde jobjes!
Mobiel doet ie het wel Bam
Nee , we maken een leuk hoekje in de gymzaal met een zitje en wat praattafels en hapjes en drankjes. En de kinderen zijn idd aan het apekooien dan. Die hadden allemaal rode snoetjes en bezwete koppies

Leuk idee

Mr J gefeliciteerd!!!!
ik ben de lijst met verjaardagen kwijt... stond toch altijd op Hyves??? Maar nu heb nog helemaal geen kaarten gestuurd...

Oudste en J. van harte gefeliciteerd! Fijne dag gehad?

Ja ja geef Hyves maar de schuld
Feestje van J. was leuk. Leuk om Star en haar knappe meiden weer eens irl te zien! Nee Ceetje en Sjors hoeven we nog niet aan elkaar te koppelen, we proberen het later nog wel een keer .

Sjors heeft er al twee tanden uit en er zijn ook al grote mensen voor terug, ook beide tanden doorgeslikt. Ik ken verhalen dat mensen de tanden in de poep gaan terug zoeken, maar daar heb ik me niet aan gewaagd, jij dan Jin?

Zo heel luxe de vakanties geboekt, we gaan gewoon 2x, 1x in mei en 1x in juli, zal op de groep de linkjes wel plaatsen, zo'n heerlijk vooruitzicht!

Kijkt iemand Dexter hier? Wij zijn er helemaal aan verslaafd, erg leuke serie. Het fijne van ze op dvd hebben is dat je er zo een heleboel achterelkaar kunt bekijken .
Ja doe de link even, ga ik eens spieken!
Dat vroeg ik me ook al af ja, of Jin nog naar de tand zou gaan zoeken. Ah, en zie, ik meende me al te herinneren dat er nog een januarikleuter was die al met de tandenfee in de weer was. Stoer hoor.

Gelukkig, ik ben niet de enige die nog geen kaarten heeft gestuurd dus. En ik heb dus ook echt gezocht naar die verjaardagskalender! Vorige jaar kreeg ik nog zo handig elke keer een waarschuwing. Maar dit jaar nerrrrgens te vinden. Dus.
Even mijn agenda lijstje op de krabbels gegooid
Mijn lijstje was al naar star en Mal gegaan

Stelletje sloddervossen
Hiep hiep hoera voor Mr J!

En ik ben dus ook te laat met 2 kaartjes, maar ik had nog wel T. z'n mooie kaart van vorig jaar bewaard. Die had hij van Enka gekregen, waar alle verjaardagen op staan

Ik ben er klaar mee, ben helemaal gaar van werken en vergadering.

Slaap lekker allemaal
Hoera voor Mr. J.!

haha, hier staat ookd e kaart van T. van vorig jaar, daardoor ben ik (redelijk) op tijd overal haha.

Mamax: ah sneu voor Maxi!

Enka: blgh, overgeven niet leuk. Hopelijk knapt hij op!

Volgens jaar feestje in speelzaal van school dus maar. Goed plan!

Losse tanden hier absoluut nog geen sprake van. Dan zijn ze helemaaaal groot!
Zo, dat was wel een aanrader om op zo'n maandag naar de Efteling te gaan. We konden overal zo doorlopen! En mochten ook meerdere keren blijven zitten. Mr J heeft meer dan 10 keer in de Droomvlucht gezeten
Stressed is just desserts spelled backwards
En volgens mij staat je iPhone weer niet goed want had je gister nog gesmst
Goed idee Mal, van die Efteling op maandag!

Vandaag nog jarigen?????

Wat een prutweer zeg Getver, regen regen regen, niets aan. En ik heb geen auto vandaag, dus ik vrees een natte fietstocht als ik L van school moet halen, bummer. Maargoed, we hebben nog 5 uur om het droog te krijgen totdat het 3 uur is

Zo e
Goedemorgen.....

Sja Amalia, ik ben tegenwoordig zo,n 3x per dag zeiknat.....

dus volgens mij heb jij niks te klagen

Ja vandaag nog iemand die jarig is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven