Good luck!
dinsdag 18 januari 2011 om 10:14
dinsdag 18 januari 2011 om 10:28
dinsdag 18 januari 2011 om 12:33
Leuk toch al die kindergedachten waar we heen moeten. Hier moeten we naar Italie en naar Legoland (die kaarten zijn al binnen, samen met het huisje besteld )Oh ja en meneer wil vliegen met het vliegtuig. Maakt niet uit waarheen.
Naatie gefeliciteerd, al verwend door je mannen vanmorgen?
Amalia, is het al droog?
T is alweer opgeknapt en hij wilde naar school. Hij zei vanmorgen dat de lichamen goed gevochten hadden tegen de stoute beest bacteriën. In dat boekje over het lichaam staan namelijk witte bloedlichaampjes in gevecht met boze bacillen, hadden we net gehad
Naatie gefeliciteerd, al verwend door je mannen vanmorgen?
Amalia, is het al droog?
T is alweer opgeknapt en hij wilde naar school. Hij zei vanmorgen dat de lichamen goed gevochten hadden tegen de stoute beest bacteriën. In dat boekje over het lichaam staan namelijk witte bloedlichaampjes in gevecht met boze bacillen, hadden we net gehad
dinsdag 18 januari 2011 om 14:40
quote:bambino schreef op 18 januari 2011 @ 14:22:
Wat heb je heeft mr J getrakteerd?Ik moest het allemaal vandaag nog regelen dus ik had mini-donuts gehaald en daar met een parapluutje een verse framboos en verse ananas op geprikt. Zag er heel feestelijk uit, lang leve Albert Heijn! En nog een zakje gemaakt met kleine lekkernijtjes en een bellenblaas en die wilden de kindjes meteen allemaal gebruiken, dus toen ik weg ging gingen ze daarna meteen buiten spelen met de bellenblaas.
Wat heb je heeft mr J getrakteerd?Ik moest het allemaal vandaag nog regelen dus ik had mini-donuts gehaald en daar met een parapluutje een verse framboos en verse ananas op geprikt. Zag er heel feestelijk uit, lang leve Albert Heijn! En nog een zakje gemaakt met kleine lekkernijtjes en een bellenblaas en die wilden de kindjes meteen allemaal gebruiken, dus toen ik weg ging gingen ze daarna meteen buiten spelen met de bellenblaas.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 18 januari 2011 om 20:20
Gefeliciteerd Naatie!!! Ben je verwend?
Mal: klinkt als leuke traktatie!
vakantie. Wij gaan waarschijnlijk iets heeeeel spannends doen namelijk met de kinderen naar de Eiffel. Believe me, dat is echt enorm spannend. Geloof niet dat onze kinderen al in het buitenland zijn geweest, of uberhaupt ooit zo lang in de auto hebben gezeten. En dan daar in caravan... (Die mijn schoonouders willen neerzetten...) Dus idee voor leuke camping is welkom!
(Maar jee, Legoland is ook leuk!!!!)
Mal: klinkt als leuke traktatie!
vakantie. Wij gaan waarschijnlijk iets heeeeel spannends doen namelijk met de kinderen naar de Eiffel. Believe me, dat is echt enorm spannend. Geloof niet dat onze kinderen al in het buitenland zijn geweest, of uberhaupt ooit zo lang in de auto hebben gezeten. En dan daar in caravan... (Die mijn schoonouders willen neerzetten...) Dus idee voor leuke camping is welkom!
(Maar jee, Legoland is ook leuk!!!!)
dinsdag 18 januari 2011 om 20:30
Gefeliciteerd Naatie!
Bridge, spannend voor het eerst naar het buitenland met kids! Cochem is leuk in de Eiffel, maar daar zat ik in een huisje, ken daar geen campings. Wij weten nog niet of we gaan. Als we wel gaan, gaan we kort dus zat ik aan de Bodensee te denken. Maar een dagje rijden en een subtropisch klimaat.
Bridge, spannend voor het eerst naar het buitenland met kids! Cochem is leuk in de Eiffel, maar daar zat ik in een huisje, ken daar geen campings. Wij weten nog niet of we gaan. Als we wel gaan, gaan we kort dus zat ik aan de Bodensee te denken. Maar een dagje rijden en een subtropisch klimaat.
dinsdag 18 januari 2011 om 20:53
Ze zijn bij Ceetje op school nu bezig met gedichten, ze vindt deze zo leuk, klassieker
De blauwbilgorgel
Ik ben de blauwbilgorgel,
Mijn vader was een porgel,
Mijn moeder was een porulan,
Daar komen vreemde kind’ren van.
Raban ! Raban ! Raban !
Ik ben een blauwbilgorgel
Ik lust alleen maar korgel,
Behalve als de nachtuil krijst,
Dan eet ik riep en rimmelrijst.
Rabijst ! Rabijst ! Rabijst !
Ik ben een blauwbilgorgel,