De Winter Tetteraars

16-01-2011 10:12 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!

Ons 17e deel en het blijft leuk.

We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.

Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.

Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:

En de link naar ons vorige topic
quote:Francisca_ schreef op 18 januari 2011 @ 15:57:

Mja... sommige mensen hebben betere dingen te doen dan tetteren. Kwestie van prioriteiten stellen. Ik zou niet weten wat beter is dan tetteren overigens Goed eten en goede sex
En het vermoeide hoofd dus ook, wijzigen is mobiel wat lastig :p
Rustig aan TH, veilig thuis komen hè! Bleh, moet boodschappen gaan doen, geen zin in.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Stoere mannen hoor, Its! Ga je die vis nu helemaal zelf schoonmaken? *griezelt*

Fran, fijn van de arbo!! Zie je wel, je bent niet gek. Zij wel.

TH, je schooldag is lekker voorbij meid. En je stage hier ook!!! En dan heb je ook nog goede feedback gekregen. He, lekker tijd om daar vanavond even van te genieten.

Oh ja, het keuzemenu is geloof ik:

a) Tetteren, of

b) Goed eten en goede sex.

Slof, prima! Ja, draadloos met usb geloof ik. Uhm, het zit wel met een draad via de usb in de pjoeter. Dus misschien toch niet zo draadloos.

Ik was even bang dat ik te opdringerig werd met dit soort dingen. Ik ben daar vrij makkelijk in, als ik het niet nodig heb en jij wel dan is dat toch geen probleem?

Ha, man doet lekker de boodschappen vandaag. Ik moet nog even doorwerken (heb eindelijk weer eens een productieve dag gehad, hehe) en wil wel kunnen koken als ik thuis kom straks.
Voorzichtig aan TH

Splint, itsman heeft ze schoongemaakt. Borrie doet het wel zelf
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik ben weer veilig thuis en ga eerst eens eten en een tukkie doen . Hoofd zit vol watten nu .

Eet smakelijk allemaal en verse vis klinkt goed Its, zeker als ze al schoon gemaakt zijn .
quote:Splinter02 schreef op 18 januari 2011 @ 16:53:

Slof, prima! Ja, draadloos met usb geloof ik. Uhm, het zit wel met een draad via de usb in de pjoeter. Dus misschien toch niet zo draadloos.

Ik was even bang dat ik te opdringerig werd met dit soort dingen. Ik ben daar vrij makkelijk in, als ik het niet nodig heb en jij wel dan is dat toch geen probleem?

USB met draad ? Misschien een foto van stick met draad deze kant op mailen, voordat het hele ding verscheept wordt ? Ik heb er weinig verstand van hoor. Ik heb 4 USB openingen, 2 boven elkaar en nog maar 1 leeg. Maar toen Sloffriend terugging naar de UK heeft hij een extern USB geval achtergelaten. Verder heb ik een opening voor een kabel en nog 1 onbekend gat ( ).

Heeft jouw man er misschien iets meer verstand van?

En Splinter, ik vind het niet opdringerig maar juist haske lief. Ik heb er alleen moeite mee om dingen zomaar aan te nemen, vooral dit soort grote dingen en eigenlijk wil ik dat niet voor niets doen. Olijf is toen ook al zo lief geweest met die telefoon, waarmee ik trouwens nog altijd erg blij ben i.v.m. het bij jullie bekende gebrek aan iets .
quote:Slofje schreef op 18 januari 2011 @ 21:23:

[...]

USB met draad ? Misschien een foto van stick met draad deze kant op mailen, voordat het hele ding verscheept wordt ? Ik heb er weinig verstand van hoor. Ik heb 4 USB openingen, 2 boven elkaar en nog maar 1 leeg. Maar toen Sloffriend terugging naar de UK heeft hij een extern USB geval achtergelaten. Verder heb ik een opening voor een kabel en nog 1 onbekend gat ( ).

Haha, als je nou niet weet dat je het over een pjoeter hebt, leest dit wel heul raar.

Ik zal zo een foto neerzetten. De scanner zit via een kabel met usb aansluiting aan de pjoeter vast. Geen stroomdraad, want dat haalt ie uit de pjoeter.

quote:Slofje schreef op 18 januari 2011 @ 21:23:

En Splinter, ik vind het niet opdringerig maar juist haske lief. Ik heb er alleen moeite mee om dingen zomaar aan te nemen, vooral dit soort grote dingen en eigenlijk wil ik dat niet voor niets doen. Olijf is toen ook al zo lief geweest met die telefoon, waarmee ik trouwens nog altijd erg blij ben i.v.m. het bij jullie bekende gebrek aan iets .Ik heb misschien makkelijk praten, maar ik zou er mooi geen moeite mee hebben als ik jou was. Jouw gebrek aan iets (laten we het op de scanner houden) en mijn overschot, simpel toch? Juist veel leuker als iemand er nog plezier van heeft.
quote:Olijfje_ schreef op 18 januari 2011 @ 15:24:

Waar zijn de evt. nieuwe Tetteraars van laatst? Nouschi en Hazzie toch? Hebben we ze zo afgeschrikt?

Hazzi is na haar laatste post hier niet meer op het forum geweest. Loep loep. Of misschien is ze nog aan het bijlezen.

Hazzi, je hoeft echt niet óveral op te reageren hoor.
Hellleeeeuuwwww!!!!

Vandaag is m'n schoonpaps a.k.a. meneer Veenstra jarig. Altijd goed voor 'n middagje/avondje ergeren/hikken van 't lachen/steken onder water pareren. Ben blij dat 't weer achter de rug is voor 'n jaar

Bieb: nog succes gehad bij de UZB's? Kun je daar eigenlijk zonder afspraak binnen huppelen of sta je dan met dezelfde vaart weer buiten? ('t Gaat steeds beter met me en ik wil/moet/ga ooit weer aan de slag en 't kriebelt....)

Tonks: is je heesheid weer wat beter? Lief van Kaatje dat ze sorry zei

Fran: 10 punten voor de arbo dus en ook 10 punten voor jou!! Goed bezig!!!

Ratteke: gelukt met Medusa vandaag? Nageltjes weer netjes gemanicuurd?

Itsme: sauna, lekker!! Wil ik ook weer, gauw maar eens plannen weer.

Links de laptop, rechts de scanner. De kabel zit vast aan de scanner en kan aangesloten worden op de usb poort.

Snap je?
quote:itsme26 schreef op 18 januari 2011 @ 17:00:

Voorzichtig aan TH

Splint, itsman heeft ze schoongemaakt. Borrie doet het wel zelf

Gehehe omdat mijnes alleen het grove werk doet

Nee hoor, soms doet hij het wel eens..

Mijn vissert had er 2 gevangen, en weggegeven Dus ik hoefde niks te fileren of schoon te maken..

Sorry dat ik even weinig reageer, ik ben een zeef momenteel en erg moe..

Vrijdag theorie-examen en ik probeer me daar even op te concentreren..

Vriend is vandaag naar Servië vertrokken met t vliegtuig, maar hij is donderdagavond laat alweer thuis dus ik heb hier het rijk alleen

Tonks wat vreselijk gaaf dat je je aan het oriënteren bent om logopedie te gaan doen!

Logopedie was ook de studie die ik dolgraag had willen volgen, ik ben toen helaas niet door de keuring gekomen vanwege mijn stembanden (onder andere snel hees) wist ik veel je hoort niks aan mij, bij voorlichtingsdagen werd er ook niks gezegd, kwam toen echt zo onverwachts... Ben toen naar de KNO art geweest, die heeft met een cameratje gekeken, had nog geen poliepen maar wel irritatie en oedeem dus beter geen sprekend beroep kiezen.. ben toen eigenwijs ook nog die zomer naar een logopediste gegaan om mijn stem goed te leren gebruiken en daarna nog een test gedaan op een andere school, maar daar hoefde ik niet eens te gaan zitten na het voorstellen.. pfff vond het zò erg!
Vroon, gefeliciteerd met Meneer Veenstra!

En thanks voor je vragen, ik had nog helemaal niet op de anderen gereageerd geloof ik.....

Lijkt me een heel fijn gevoel trouwens, als je merkt dat je weer iets wilt gaan doen. Dat je eindelijk weer kriebels krijgt en je klachten hebt overwonnen. Goed joh!
quote:Splinter02 schreef op 18 januari 2011 @ 21:32:

[...]

[...]

Juist veel leuker als iemand er nog plezier van heeft.Nou pas maar op wat je zegt, want dan ga ik jullie natuurlijk doodvervelen met foto's van mijn ouwe poezels en tig foto's van een jonge Teun ( ), Slofje, Flip enzovoorts en misschien ook nog wel jeugdfoto's van Slofje's vrouwtje
Hey Vroon Gefeliciteerd met Mr. Veenstra!

Frans, fijn joh dat de Arbo achter je staat.. voor de hele situatie..
Jeetje Borrie, ik wist helemaal niet dat je geen logopedist kunt worden als je een hese stem hebt. Je moet toch juist aan anderen kunnen vertellen hoe ze goed moeten praten?

Lukt het met je theorie leren?

En wat moet vriend in Servië?

*lijkt me zo fijn als man eens een paar dagen weg is... maar dat klinkt zo onaardig *
Slof, leuk juist!

En ook fijn dat je al je oude foto's dan ook digitaal hebt
Nou Slof, ik denk dat wij dat heeeeeeel vervelend vinden ja.
quote:Splinter02 schreef op 18 januari 2011 @ 21:44:

[afbeelding]

Links de laptop, rechts de scanner. De kabel zit vast aan de scanner en kan aangesloten worden op de usb poort.

Snap je?

Ooooh zo?! Ja, nu snap ik het. Foto is toch een beetje duidelijker dan jouw uitleg

Goh, dus dat ding links is de laptop?

Zonder gekheid, dat zou hier zo te zien wel passen en zoals ik al zei gebruik ik Windows XP.

Haha, dat wordt foto's scannen, als ik ooit een beetje tijd heb .

Echt super Splinter!
Nooit zo bij stilgestaan, die eisen voor logopedie.... Wel logisch als je er over nadenkt, dat wel.

Ik lig wel in een deuk trouwens om de scanner-laptop-sketch die hier wordt opgevoerd
Borrie: lukt het een beetje met leren? Hoe laat moeten onze duimen aan of moeten we maar alvast langzaam beginnen om warm te lopen?

Borrieknorrie, ik verbaas mij steeds over hoe breed jouw interesses eigenlijk zijn Doe je beetje lief voor jezelf? Ik ga voor je duimen vrijdag.

Splint, stel het hem eens voor

Slofje, leuk juist! Maar niet in 1x een overdosis, graag uitgesmeerd
Nee theorie lukt niet, ik zit ernstig te Soggen.. dus ik ga zo maar naar bed met een "goed" boek

"helaas" staan de oefenexamens tuuk op de laptop en daar is teveel afleiding.. bijzonder hoe zelfs was vouwen leuk word als je theorie moet leren pfff zal zò blij zijn als ik hier vanaf ben

Vriend moet iets doen met een schermpje in een fabriek en een laptop.. Zo kort is wel ff lekker rustig idd hoor! Maar soms moet ie wel es 2 weken en dan in de zomer kan ik geen kant op, dan vind ik het wel es lastig.. maar ach 't hoort er hier bij.

En ik had toen ook geen idee, van dat logopedie.. en ik moet ook zeggen; ik vind mijn eigen stem vreselijk klinken, maar niet op zo'n manier dat ik hees ben ofzo.. Dat kwam toen ook wel even hèèl erg onverwacht ja..
Yanno-update: hij slaapt, eet, speelt, gaat naar de bak en loopt voor m'n voeten. Primadeluxe dus

Maar gottegot wat is 'ie onhandig... Hij is vandaag bijna van de trap gevallen, hing echt met z'n nageltjes aan de vloerbedekking op de bovenste tree...

Ik kan 't natuurlijk ook vooruitgang noemen he? Dat hij "bijna" van de trap is gevallen i.p.v. "echt".

Verder mag hij graag op die bovenste tree gaan liggen slapen. Handig, met een zwarte kat in een donker trappenhuis.

Z'n vacht en uitstraling worden met de dag beter. Hij is meer op z'n gemak, vertrouwt ons blindelings en eet goed.
*pruillip*

wat wasser mis met mijn uitleg?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven