uitgerekend juni 2011

03-10-2010 20:33 2946 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er nog meer uitgerekend in juni 2011 en heeft er zin om mee te schrijven?

Als alles goed gaat krijgen wij rond 1 juni ons 2e kindje.

NaamLeeftijdUitgerekende datum/geboren opOpmerkingenEn het wordt!!!!!!dolfijntje2814-02-2011 1e kindje Jasmijn*Annali4015-02-2011 4e kindje Abel Valentijn*pluis3329-05-2011 4-3 gyn 2e kindje?dos3303-06-2011 1e kindjemeisjeEllebelle344-6-2011 2e kindje verrassingNakur3007-06-2011 1e kindjejongetjeBokito2812-06-2011 3e kindjeverrassingLuna2712-06-2011 2e kindjejongetjeSaartje3113-06-2011 1e kindje verrassingColtje3114-06-2011 1e kindje verrassingbello 3017-06-2011 1e kindjemeisjeDionne2819-06-2011 1e kindjeverrassingSosofie2819-06-2011 3e kindje VERLOF! jongenFrenkie2324-06-2011 1e kindje verrassingBeatle3125-06-2011 1e kindje jongenRaarmaarwaar3325-6-2011 1e kindjejongetjezespri3126-06-2011 1e kindje 29-3 vkmeisjeBrechtje3327-06-2011 1e kindje meisjeBlaumeertje3203-07-2011 jongen

18-12 de tabel bijgewerkt. Mocht je eruit zijn gehaald en wil je graag terug, druk je gegevens vetgedrukt en je bent zo weer terug.
@nakur, hoe laat heb je de echo? Best spannend he en hoe ging het?
Haloooo allemaal,

Vanmorgen de 20 weken echo gehad en alles was goed! Kindje weegt nu 390 gram en meting hoofd en buik kwam uit op 21+2 en meting been kwam uit op 20+3. Volgens eigen berekening vandaag 20+6. Misschien heeft het kindje korte benen geerfd van de vader want nakurman heeft ook korte benen.

Ondanks dat we het geslacht voor de buitenwereld geheim willen houden wil ik het hier toch graag posten: we krijgen een jongen! Wat een verassing, dacht zelf dat het een meisje was (gevoelsmatig, waarom weet ik niet). Ik merk nu dat ik mezelf weer even opnieuw moet afstemmen op een jongen. Beetje slecht van mezelf, maar zag mezelf al helemaal los gaan met jurkjes enzo... dus moet hier even aan wennen. Hebben hier meer last van gehad?

Dus... van jongetjes kun je ook supermisselijk worden! (Is dat vooroordeel nu voor goed de wereld uit) Het was een bewegelijk jongetje (maar had ik zelf ook al gemerkt haha!) Dat belooft nog wat. Qua naam waren we al uit de meisjesnaam, jongensnaam nog niet dus dat wordt weer opnieuw in discussie. Inspiratie nog steeds welkom!

Placenta ligt aan de voorkant waardoor ik bewegingen vooral laag in mijn buik voel, nou dat klopt ook.

Sosofie, dat heb ik ook wel eens gehad dat je vulling eruit valt, erg vervelend! Zeker omdat je dan weer acuut naar de tandarts moet. Is het bij jou echt een tand? Of een gevulde tand?

Bedankt voor alle meningen oppas/werken. Wij gaan dus beiden 4 dgn werken en voor 3 dagen oppas nodig. Maar goed om te lezen hoe jullie het zien. Heb besloten me er maar niet meer druk om te gaan maken en tzt maar zien hoe ik erin sta of we dan ook beiden 4 dagen willen blijven werken. Man wel, dat weet ik zeker, ik zou wel naar 3 willen maar ja, ik verdien beduidend meer dan man… ach, voor latere zorg. Misschien 4 dgn werken en 1 dag ouderschapsverlof ofzo, want officieel moet ik minimaal 4 dagen werken met mijn functie.

Iieie Bokito, een kever!! Getverdemme! Ik had een keer een hap uit een pruim genomen en keek nog eens naar de pruim en zag toen een halve worm naar buiten bewegen! (Ik heb echt jaren geen pruimen meer gegeten daarna).

En hier ook geen hondenfan, ben meer van de katten maar man is allergisch dus geen beesten in huis.

Annali, ook weer post van jou, gezellig dat je meekletst. Oh, jij ook al tandproblemen. Ik had na kerst al een vulling die er ook uit viel. Hmmm zou het dan toch waar zijn met zwanger en tandproblemen?

Ook fijn te lezen hoe jullie erin staan met jullie kindje. Het klinkt redelijk berustend, alsof jullie het een plekje kunnen geven, hoe de uitslag ook zal zijn. Goed dat jullie besloten hebben over een naam, kan me voorstellen dat je het kindje een naam mee wilt geven. Denk je tzt dat je die wilt gaan delen? Ik hoop zoooo dat alles straks beter gaat (maar ja, wie niet). En idd lekker naar alle afspraken deze week.

Ha, Saartje, zou toch grappig zijn als je Coltje echt gezien hebt! Mooi dat alles goed is en je het hartje weer hebt kunnen horen.
sosofie balen van je kies! Al de tandarts gebeld?

Bokito iek die kever, moet er niet aan denken. Mijn vader heeft ooit in een restaurant een slak uit zijn sla gevist ook zo vies.

anneli wat klinken jullie sterk en als een team. Hoop zo op een goede afloop voor jullie. Fijn dat er de nodige afleiding is deze week.

coltje fijn je goede echo. Ben benieuwd naar het geslacht en knap hoor voor je houden.

Nakur leuk een zoon en een goede echo!

Werken na de geboorte van pluiszoon zijn wij ook beide 4 dagen blijven werken. Maar vond het teveel, vond dat ik zoon te weinig zag en werd daar erg ongelukkig van. Na een half jaar ben ik terug gegaan naar 28 uur week van 3 dagen en een week van 4 dagen. En nu wil ik als de kleine is geboren en ik weer kan werken terug naar 24 uur. Wil aansluitend aan mijn verlof een volle maand ouderschapsverlof opnemen( vond het echt verschrikkelijk om opeens 4 dagen weg te zijn bij mijn kindje van 12 weken en hoop dat het nu wat makkelijker gaat) en de resterende uren gebruiken om 24 uur te werken en tzt terug in contract uren. Moet alleen ouderschapsverlof nog melden op werk maar daar de verhoudingen momenteel niet best liggen wacht ik nog heel even. En wil eigenlijk eind dit jaar gewoon een nieuwe baan en weg bij deze werkgever.

pluiszoon is afgelopen dagen flink ziek geweest.Begon donderdagnacht met een kroepaanval en nu nog alleen maar schoot hangen, heel kortademig, heel veel en naar hoesten, niet eten doordat het zeer doet en dan weer hoesten waardoor hij alles uitspuugt. Ook slapen lukte hem moeilijk, zo zielig. Gaan vanmiddag nog een keer naar de huisarts om te laten kijken.
@Nakur ik wil de naam wel delen met jullie, maar pas na de volgende echo, op de een of andere manier hangt alles daar toch op vast....Hij stond in elk geval al op het eerste lijstje dat ik ooit eens heb doorgegeven aan jullie.

@kies ik kom net terug van de tandarts, het puntje van mijn kies dat los zat is verwijderd, en er is een noodvulling geplaatst op het overblijvende gat. Na de zwangerschap moet de hele kies eigenlijk vervangen worden door een kroon, dat wist ik al een paar jaar, dus nu definitief.

@echo's wat heerlijk dat jullie echo's goed zijn! Zo hoort het ook.

@pluis beterschap met je zoon, wat zielig is dat he als ze alleen nog maar bij mama willen hangen. Ik hoop dat hij snel weer rondrent!
@ervaringen erkennen kind/ geregistreerd partnerschap gezocht: Vriend en ik willen hier volgende week mee aan de slag. Ik meen dat je je kind eerst kan erkennen op het gemeentehuis. Kan wanneer je het kind er kent ook een geregistreerd partnerschap regelen? Zo nee hoe werkt dit dan? Het ouderlijk gezag wordt automatisch verkregen wanneer je een geregistreerd partnerschap bent aan gegaan, toch? Moet je dan verder nog iets regelen? Testament oid?
@saartje, sorry geen idee over erkennen etc. We zijn getrouwd dus ik heb me daar nog niet in verdiept.

Annali, wat knap en leuk dat je weer hier schrijft. Hoe voel je je? Kan je wel een beetje slapen of ga je dan piekeren? Fijn dat je zoveel steun hebt in je omgeving en ook vanuit je nieuwe werkgever.

Pluis, beterschap met je zoontje? Is dat hetzelfde zoontje met de oorontsteking?

Nakur, wat heerlijk dat de echo goed was. Super! En een jongen! Kan me voorstellen dat je dan even behoorlijk moet schakelen.

@werken na verlof: ik neem daarna nog vakantie en ouderschapsverlof op, dus als het goed is hoef ik pas begin januari 2012 weer te gaan werken. Daarna ga ik 24 uur werken (of nog een tijdje 16, maar dat mag waarschijnlijk niet...) Ik vind dat een ieder moet doen waar hij zich zelf goed bij voelt en wat haalbaar is. Ik weet van mezelf dat ik een stresskip ben en ik denk dat die extra paar maandjes na het verlof me goed zullen doen.

Sterkte me de kiezen/ tanden en wondjes van honden!

Ik heb net trouwens in de bieb het boek "begin van een leven" van Lennart Nilsson gehaald. Wat een prachtig boek zeg, echt een aanrader!
En als je geen geregistreerd partnerschap aanvraagt, wat moet je dan regelen? Erkennen van het kind, Gezamenlijk ouderlijk gezag aanvragen, nog meer?
@saartje ik moet momenteel heel veel uitzoeken in verband hiermee: mijn ex heeft tot nu toe de scheiding tegengehouden en daardoor kan mijn vriend de baby nog niet erkennen. Gelukkig begint er nu schot in te komen. (woensdag is de uitspraak en mijn advocaat wil heel snel de ondertekeningen en inschrijving gaan regelen...)

ik heb de brochure voor je vonden in deze link: http://www.xs4all.nl/~advocare/folder102.htm

Als je nog een geregistreerd partnerschap aan wilt gaan moet je dat apart regelen, want daarvoor heb je bepaalde documenten nodig (geboorteuitreksels enzo , net als wanneer je trouwt) en er is een ceremonie en getuigen bij nodig.

Het ouderlijk gezag is wel gelijk geregeld als je geregistreerd partnerschap aan gaat. Als je dat niet doet moet je ondanks erkennen, na de geboorte nog bij de rechtbank een verzoek doen voor gezamelijk gezag. Je bent bij partnerschap ook automatisch elkaars erfgenaam, dus voor testament hoef je niet perse iets te regelen, tenzij je iets specifieks zou willen vastleggen (bv wie er voor je kind moet zorgen als iets met jou gebeurt en hoe je dat financieel wilt regelen)

Ik hoop dat je hier iets aan hebt!
Annali, wat fijn om je berict te lezen! Als jouw zoon Mats moet heten, noem je hem zo, he? Laat je vooral niet tegenhouden door mijn keuze. Als het zo gaat als bij de mannen, wisselt de naam nog wel een paar keer. Of: misschien is het een meisje...

Ik houd het verder kort: vanavond open avond op school, dus ik moet zo weer naar mijn werk.

Verder kregen wij vandaag een bizar bericht. Ons huis staat al twee jaar te koop, er is in tijden niemand geweest. In totaal 4 of 5 kijkers gehad in bijna twee jaar. En nu is er iemand die morgen met spoed wil komen kijken. Jong stel, zwanger. Gaan bij drie huizen in ons dorp kijken.

Duimen jullie mee?

Volgende keer reageer ik weer gezellig!
Saartje, wij doen op 16-2 geregistreerd partnerschap, we zijn nu samenwonend. Wat ik erover weet:

partnerschap is zelfde als huwelijk (dus ook ondertrouw, getuigen nodig), verschillen: erkennen moet apart en rechter hoeft niet tussenbeide als je uit elkaar gaat. Laatste voordeel valt echter wel weg lijkt me als je een kind hebt.

Als je partnerschap hebt, moet je dus alleen nog erkenning regelen en evt huwelijkse voorwaarden als je dat wilt. Testamentair is alles standaard wel geregeld zoals annali al aangeeft, dus als jij overlijdt gaat alles naar je partner en niet naar je kind (dat is zo bij samenwonen).

Wij hebben ondertrouw en erkenning in 1 afspraak gedaan. Ondertrouw moet min 2 wk voor partnerschap (net zoals bij huwelijk). Erkenning stelt niets voor, even document tekenen en klaar. Omdat wij partnerschap op een gratis dag doen (wo om 9 uur) moesten wij in totaal 11 euro betalen voor 2x uittreksel basisadministratie. En we zijn nog kosten voor de notaris kwijt omdat we huwelijkse voorwaarden willen.

O ja, en achternaam is zelfde als bij huwelijk: kan alle kanten op (jij zijn naam, hij jouw naam etc) dus denk daar van tevoren vast over na voordat je bij ondertrouw met een mond vol tanden zit.

Sosofie, dat klinkt goed met jullie huis! Hopelijk hebben jullie het mooiste huis!
Pluis, tabel nog even aanpassen: Coltje: verassing. Nakur: jongen
Pluis voor de tabel wij krijgen ook een verassing
Fijn alle goede 20weken echo's.

Annali wat fijn dat je toch mee blijft schrijven hier.. Dikke knuffff

We zijn een weekend weggeweest met vrienden naar Centerparcs.. Kom later even terug, eerst nog een boel te regelen..
@Saartje, ja dat waren wij! Jammer dat ik je gemist heb, ik zat echt al als een soort dame op blind date in de wachtkamer rond te kijken :D. Zie je i.i.g. bij de cursus en misschien de 21e, ben ik er weer om 9:00.

Voor wat betreft erkennen: makkie. Naar gemeentehuis met paspoorten en weten welke achternaam het kindje krijgt. Geregistreerd partnerschap/trouwen - de ambtenaar zei bij het erkennen dat trouwen meer waarde heeft in het buitenland en dat dat wellicht handiger is, als het je toch niet uitmaakt. Wij moeten er nog mee bezig. Vooralsnog heeft mijn lief het kindje alleen erkend. Ik ga er niet vanuit dat mij iets overkomt tijdens de bevalling en mocht dat wel zo zijn, dan hebben mijn ouders al aangegeven (want die krijgen het kindje dan) dat zij mijn lief alle hulp zullen bieden bij het "terugkrijgen" van het kindje.

@ Nakur: van harte! Wat een opluchting he?! Lekker van genieten!

@ Pluis: beterschap voor Pluiszoon!

@ Annali: fijn om af en toe wat van je te horen. Blijf voor jullie hopen dat het goedkomt. Sterkte met wachten!

@ Sofie: woehoe, kijkers! Goed zeg! Maar wat een timing!
even heel kort, wij krijgen ook een verrassing Echo over 1,5 week maar tot nu toe wil ik het echt niet weten!
Het is 3-3 voor de jongens vs. de verassingen.

Waar blijven de meisjes in deze tussenstand?
Goh wat zijn er hier veel mensen die het geslacht niet willen weten! In mijn omgeving slechts eentje, en alle anderen weten het wel (en vertellen het op 1 na ook).

Inmiddels is het jongetjesnieuws wat meer geland geloof ik. Zei vanavond tegen nakurman dat een meisje ook wel weer gek zou zijn (dus zit blijkbaar nu in de neutraalstand haha). Ook besloten het alleen onze ouders te gaan vertellen, net ook gedaan, die vonden het erg leuk! Ze waren ook al nieuwsgierig hihi. Op werk heeft niemand er echt naar gevist maar ik had iedereen al goed voorbereid door te zeggen dat we het wel weten/ niet vertellen en ik hoopte dat mensen dat konden respecteren (hoezo subtiel). Maar het werkt blijkbaar. Nu alleen nog even 20 weken volhouden.
Hier nog 1 week geduld dames! Dan weten wij het ook, en dus jullie ook!!

Vind het leuk om te horen van jullie, en knap van diegene die het voor zich houdt!

En wat ik helemaal knap vind zijn de meiden die het als verrassing houden...pfff...had het voor de zwangerschap niet gedacht maar ik ben zoooo nieuwsgierig en wil het zooo graag weten dat ik me niet voor kan stellen NOG 20 weken te moeten wachten..haha...aansteller

De bevalling is al zo spannend en dan ook nog die spanning erbij.....pff nee voor ons niet!

Nakur netjes van je collega's! Dat hoor je ook wel eens anders!

En ik kan me heel goed je gevoel voorstellen toen je hoorde dat jullie een zoon krijgen. Ik denk dat ik dat ook zal hebben. Een meisje lijkt me zo leuk, belloman denkt dat ie een meisjespapa is en bellomandochter wil een zusje! Maar allemaal vinden we een jongen ook leuk! Gek he, dus hier zal het als het een piemeltje heeft ook wel even omschakelen zijn

Sofie ik hoop dat je beet hebt en dat de kijkers kopers worden!!

Annali wat goed dat je er nog bent...je bent ook nog gewoon zwanger en niets is nog zeker....blijf het dus maar lekker delen en we hopen allemaal op eind goed al goed voor jou!! Sterk ben je hoor!

Werken na verlof: ik ga waarschijnlijk een jaar van 32 naar 24 uur... Daarna zien of we dat zo houden of dat ik weer 32 ga werken...neem daarvoor ouderschapsverlof op... Belloman blijft 38 uur werken.. Verdient het meest en krijgt geen betaald verlof....hij zou het ook graag willen maar dst is dus financieel niet zo aantrekkelijk..das best lastig hoor, ik gun het hem ook heel erg (bv beide 4 dagen).... Zit iemand nog in een soortgelijke situatie? Meestal willen de mannen dit juist niet heb ik het idee....

Slaap lekker voor iedereen die nog niet in dromenland is........

De rest ook natuurlijk
Goedemorgen dames!

Vandaag een drukke dag voor de boeg, dus even een snelle reactie!

@ nakur: leuk een jongen!

Ik sprak toevallig Sylvia van de week op de chat. Had mijn hyves berichtje gezien over Beatleman jr. en vroeg zich af of het een jongetje was. Ze zei al: Nakur is ook in juni uitgerekend! Hihihi!

Ze moest eens weten!

@ Annali: wat fijn dat je nog meeleest en reageert.

En wat hou je je sterk! Respect hoor!

@ werken na verlof: aangezien ik mijn studie nog moet afronden blijf ik in principe eerst op 40 uur werken. Dit is 4x9 op het werk en dan nog 4 uur thuis in de vorm van achterwacht. Dus kan gewoon bij mijn kindje zijn

Na verlof dus nog studie (januari t/m maart 2012), dan is het dus 4x9 werken en een middag/avond naar school. Daarna is mijn studiedag weer mammadag.

Klinkt veel, maar ik moet gewoon even zien of het lukt. Ik kan me niet voorstellen om minder dan 4 dagen te werken (ook gezien functie e.d.).

@ mijlpalen: vanochtend 2 mijlpalen bereikt: een eerste echte karate trap van de kleine. Kon 'm zelfs aan de buitenkant voelen.

En een minder leuke mijlpaal: de weegschaal is de 90 kg grens bereikt (SLIK). Ik zit nu op + 5 kg bij 18+3 weken.

Werkse allemaal!
quote:beatle79 schreef op 24 januari 2011 @ 22:16:

Het is 3-3 voor de jongens vs. de verassingen.

Waar blijven de meisjes in deze tussenstand?Ik heb dinsdag (over 1 week) pas mijn echo, vandaar... ;)
5 kg valt wel mee joh... relax. Je krijgt het er straks allemaal wel weer af. Wat denk je hoeveel de baby, placenta, baarmoeder, vruchtwater, extra borstinhoud wegen? Dat is al best een groot gedeelte van die 5 kg....

Vandaag een bezichtiging in ons huis. Ik vind het ZO spannend. Wie weet beval ik van mijn derde kindje in een ander huis. Dat vind ik dus echt een heel, heel, heel raar idee. t Zou wel een hoop gedoe schelen. (we wonen nu Heel Ver van de jongens van school, we gaan in dezelfde wijk wonen, lekker dichtbij vrienden en familie)

Zometeen jongste en buurmeisje even naar de peuterspeelzaal brengen en dan verder gaan met opruimen en poetsen. Ben benieuwd hoe lang mijn bekken het volhoudt...

Jullie horen wel hoe het verlopen is.

Werkze vandaag!
Beatle, grappig van Sylvia haha! En ook grappig dat ze zich afvroeg of jullie dus een jongetje krijgen... wat dat betreft is ze ook wel nieuwsgierig (ik was blij dat ik het toen nog niet wist op die verjaardag).

Sosfie, toitoitoi met je huis!

Bello, wij zitten in omgekeerde situatie qua werk. Ik verdien het meest, maar zou ook best 4 dgn werken + 1 dg ouderschapsverlof willen (minder dan 4 dgn op contractbasis niet mogelijk bij huidige functie). Echter financieel is het aantrekkelijker als man minder zou gaan werken. Maar hij wil niet minder dan 4, niet goed voor de carriere en hij hoeft niet vaker bij kind te zijn (zegt ie nu tenminste).

Beatle, jij blijft dus ook relatief veel werken. Klinkt allemaal best pittig, hoop dat het gaat lukken, zou wel mooi zijn natuurlijk.

Sinds vannacht ALWEER ziek met koorts, keelpijn, spierpijn, hoesten. Toch maar naar werk gegaan, ben nu al 3x ziek in 6 weken maaar het gaat hem niet worden vandaag. Voel me er zo lullig onder. Net alsof ik bij elk kuchje thuisblijf. Hoop nog een paar uurtjes te blijven en daarna er vandoor mijn bed in.
Nakur, beterschap! Goed voor jezelf zorgen he? Je lichaam is nu ook voor een ander aan het zorgen, dus niet gek dat dat een aanslag is op je weerstand.

Bello, mijn man wil het liefst ook minder gaan werken, maar dat gaat niet op zijn werk. Hij verdient ook het meest, dus het is dan erg ongunstig als hij ook een dag minder zou gaan werken. Hij vindt het erg jammer, maar hoopt het met af en toe een extra vrije dag een beetje goed te maken

Sososfie, spannend vandaag de kijkers! Hopelijk vinden ze het huis geweldig. Maar jullie hebben dus ook al een ander huis begrijp ik? Dus nu super dubbele lasten? Doe het rustig aan me schoonmaken he? Denk aan je bekken! Ik heb gisteren weinig last van mijn bekken na mijn werk, dus ik ben nog even naar de bieb geweest, naar de Appie en naar de Etos... Tja, en toen voelde ik het 's avonds behoorlijk. Was niet fijn. Stom van me dus!

Beatle, wat leuk dat je de kleine al zo voelt trappen! Ik ben vandaag 19 weken, maar voel af en toe wat gekriebel maar daar blijft het ook bij. (en gewoon niet meer op de weegschaal gaan staan, is veel beter voor je )

Bello, wij willen het geslacht graag als verassing houden. En gek genoeg vind ik het helemaal niet spannend, ben wel wat nieuwsgierig, maar het geeft geen extra spanning ofzo.

Hebben jullie trouwens ook zo'n last van jullie borsten? Bij mij steken en prikken ze soms zo ontzettend. Mijn bh's zijn nu officieel te klein, hebben jullie tips voor fijne bh's? Is zo'n meegroei-ding wat?
@nakur, leuk een jongen! En grappig hoe dat werkt, dat je er langzaam aan gaat wennen en nu al in neutraalstand zit;-). De volgende wordt gewoon een meisje en die heeft dan een grote broer om haar te beschermen. En schop jezelf eens naar huis, niet goed voor je reserves om te blijven werken en denk maar zo, zo steek ik andere mensen aan!

@iedereen bedankt voor de info over erkennen kind en geregistreerd partnerschap. Ik vraag mij nog af wat d everschillen zijn tussen geregistreerd partnerschap en niks. Kan dat niks? Of moet je dan een samenlevingscontract aanvragen? En sowieso natuurlijk kind er kennen. Coltje, jij bedoelt dat je later na de bevalling pas meer gaat regelen? Wat als een moeder dan overlijdt? Dan gaat officieel het kind naar de ouders van de moeder?

@gewicht, ik ben ook ongeveer 4,5 kg aangekomen. Van 61 naar 65,5kg. Ondanks dat ik die kiloos prima kan hebben is het ook voor mij wennen. Bij mij zal 70kg een minder leuke mijlpaal zijn, maar ja het is voor het goede doel!

@sofie, spannend! Ik hoop dat ze voor jullie huis kiezen!
We hebben nog geen ander huis. In de plaats waar we naar toe willen staat wel heel veel te koop en heel veel te huur. Veel woningen die al leeg staan. We verwachten dus dat het snel kan gaan, als de bank een beetje meewerkt enzo.

Maarja, de mensen zijn nog niet eens binnen geweest dus ik loop weer eens op de zaken vooruit.

Het weer is hier prachtig: zonnig! dus dat is een voordeel.

Nakur, er heerst van alles, dus logisch dat je dat oppikt. Zorg goed voor jezelf en je baby!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven