December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Hi meiden!

Nurse: Leuk dat je even de tijd hebt gevonden om te posten! Ik was al zo benieuwd hoe het allemaal ging, maar zo te lezen gaat het hartstikke goed bij jullie! Lekker dat jullie al een avondje uit zijn geweest en een keertje konden uitslapen. Wel snel dat Yasmine al gaat logeren, maar als je je daar goed bij voelt dan moet je dat lekker doen natuurlijk. Ik ben wat dat betreft misschien een beetje een muts... Manuel is pas 1x wezen logeren en dat is al 7 maanden geleden, haha! Maar we hebben inmiddels wel weer een nachtje geboekt bij hotel opa en oma in januari. Kunnen wij ook weer eens een avondje uit, heb er zin in!

Marloes: Nee gelukkig is Manuel niet ziek geworden. Hij is nog wel verkouden, maar verder vrolijk en gezellig. Hij heeft ook al weer 2 nachten doorgeslapen, dus hij heeft het ergste weer gehad.

Lijkt me best lekker dat Amber maar 1 slaapje doet. Dan hou je wat meer tijd over overdag, of niet?

Heb je al wat gehoord van die kijkers? Al een bod gehad??

Joni: Mooi was het hè, buiten? Wij zijn ook lekker een stuk wezen lopen gisteren. Zo leuk om allemaal schaatsende kindertjes en ouders te zien. Helaas heb ik geen schaatsen meer anders was ik ook zo het ijs op gegaan! Wel jammer dat het nu weer is gaan dooien. Liever zo koud met ijs dan dat druilerige weer met regen...

Ik vind het altijd zo leuk om te lezen wat een plezier je hebt met Boyd!

Mette: Haha, heb je je held eindelijk in het echie gezien?!! Leuk dat jullie zo hebben genoten en dat Nova ook lekker heeft geslapen. Dat heeft een mens nodig af en toe, zo'n avondje!!

Nog bedankt voor je leuke kaartje trouwens!

Ik heb smakelijk gelachen om je kerstkransjes-verhaal. Wat een stunt zeg! Ben bang dat we hier ook zo'n apie hebben... daar gaan we nog wat mee beleven.

Mainecoon: Klinkt goed zeg jullie vakantie! Wij waren een paar weekjes geleden ook in Duistalnd, in de omgeving van Cochem, zegt dat je wat? Ik heb geen idee waar Winterberg ligt namelijk... haha! Fijn dat je mannetje geen last meer heeft van zijn oren. Was jammer geweest als daardoor je vakantie was verpest.

Knorretje: Heeee fijn dat je weer bent opgeknapt!! Jeetje, je had het echt flink te pakken zeg!! En dan ook nog zo vroeg opstaan voor Joeri... ziek je wel lekker uit? Je lijf moet misschien nog een beetje bijkomen, dus doe nog even rustig aan!

Ben je nog wezen shoppen? Het zal wel druk geweest zijn op de zondag voor de kerst.

Ja die ui schijnt goed te werken maar ik vind dat zoooo VIES!! Dat ruik je 3 weken daarna nog en dan ga ik iedere keer bijna over mijn nek als ik die kamer in kom... Misschien een beetje overdreven maar mijn reuk is erg goed en ik vind dat echt GOOR!! Ik hou het liever bij luuf en een neusspray, werkt ook prima!

Floddertje: Lief!! Die poppenwagen is echt GAAF! Da's weer zoiets waarbij ik denk 'ik hoop dat ik ooit nog eens een meisje krijg!'. Ik zal straks ook je foto's op Hm nog ff bekijken.

Wij gaan 1e kerstdag naar mijn zus, waar beide opa's en mijn ouders ook heengaan. We gaan al vroeg aan tafel zodat de kindjes een beetje op tijd naar bed kunnen. 2e Kerstdag gaan we naar JP's ouders. Heb er zin in hoor, altijd gezellig!

Hier gaat alles dus weer prima. Flink wat snottebellen op een dag, maar daar blijft het wel bij. We hebben vanmorgen (heel aso) uitgeslapen tot 10.30. Manuel had om 7u een fles, heeft toen nog anderhalf uur lopen keten bij ons op bed en toen hebben we nog lekker even kunnen slapen. Daar knap een mens van op!

Vanmiddag spontaan bij JP's broer op bezoek gegaan en spontaan ook blijven eten. Was gezellig. Leuk om ons lieve nichtje weer te zien, die een maand jonger is dan Manuel. Ze beginnen nu ook echt samen te spelen, schattig!

Oh ja over flesjes melk: Manu krijgt ook nog 3x melk per dag, maar wel gewone volle melk. De Friso is bijna op en ik koop geen nieuwe meer. Hij krijgt 's morgens als ontbijt een fles (pap gaat echt niet!), bij het middageten en voor het slapengaan. Die laatste is echt een half flesje, dus die zal binnenkort wel wegvallen denk ik.
Patries en AInhoa: Als jullie meelezen. Hoe gaat ie??
Van onder naar boven...

@Tinus

Oh wat lekker even uitgeslapen... zeker op zondag.. hihi.

@Marloes

Merijn was inderdaad tijdens sesamstraat (!) in slaap gevallen in de autostoel. Hij geeft helemaal niks om de tv. Iets kan 2 minuten zn aandacht hebben, zoals Bumba ofzo, maar daarna is het exit.

Lekker zeg dat Amber naar 1 slaapje gaat. Af en toe vind ik het nog zo een geklooi en geplan met die slaapjes hier... Merijn slaapt 's ochtends en 's middags nog 2 uur dus denk niet dat ie snel naar 1 slaapje gaat.. de slaapkop.

@Nursie

Hey wat leuk weer even te horen van jullie! Goed te lezen dat het allemaal zo lekker gaat. En Yasmine ook al zo snel logeren. Snap het best hoor even tijd met zn 2-tjes. Lijkt me inderdaad HEUL ERRUG druk 2 van die kleintjes.

@Mainecoon

Klinkt als een mooi plaatsje / hotel joh. Lekker man er even tussen uit!

Davientje helemaal baby af... lijkt me toch best raar hoor... oke zal hier ook niet lang meer duren. Merijn krijgt nog 2 flessen, waarvan 1 pap 's ochtends en 1 voor het slapen gaan 's avonds, deze drinkt ie al een tijdje niet meer helemaal leeg. Als dit pak friso 2 op is stoppen we met de melkpoeder en gaan we over op halfvolle melk.. eens kijken...

@Mette

RUBEN!!! Stoer man... hij blijft toch wel leuk. Paar weekjes terug was ie bij katja vs de rest heb echt gelachen!!

@Knorretje

Fijn dat je weer bent opgeknapt. Je had het wel te pakken zeg!!

Ben je nog terug je bed in gedoken of heb je het nog wel een beetje vol kunnen houden vandaag?

Donderdag ga ik met mijn moeder kleertjes kopen voor Merijn. Het lijkt wel of ie afgelopen week in ene de lucht in is gegaan. Al zn broeken hebben hoog water!

Feestje was erg geslaagd. Hij schrok zich te pletter haha.

@Floddertje

Wat een GE-WEL-DIG wagentje zeg!!! Met die trotse Floor erin.

Met R. z'n oma gaat het nu helemaal niet zo goed meer. Dat we het eerst per week konden bekijken zo moet het nu echt per dag. Ze heeft totaal geen eetlust meer en zuigt alleen nog maar het sap uit mandarijntjes. Ik hoop echt dat ze het nog 2 weken redt met al die feestdagen en verjaardag van dr achterklein kind in het vooruitzicht.

R. is nu 24 kijken bij een vriend. Merijn ligt al een tijdje op 1 oor en poes heeft haar plekje al gevonden op het net schoongewassen en strak opgemaakte bed.

Ik duik zo nog even lekker de douche onder en dan ga ik ook plat. Komen drukke dagen aan.

Meiden mocht ik hier niet meer langs komen. Allemaal HELE GEZELLIGE EEN MOOIE KERSTDAGEN TOEGEWENST!!

Liefs

Wat is het hier stil......
hey marloes...

ik wilde net hetzelfde tikken... haha
Hahhaa het is zeker rustig ja hihihihi. Maar ja heb ook verder niks te melden. Ben vandaag alleen wezen bloedprikken om te kijken of ik geen b12 tekort heb.
Mainecoon

Drinkt Davina dan nu gewoon melk uit een bekertje? Boyd krijgt even weer een slechte huid met harde stukken eczeem, we gaan even stoppen met de gewone melk en weer opvolgmelk geven. Kijken of het wat invloed heeft.

Boyd krijgt na het middageten nog een fles en dan na het avondeten (wil hij soms niet) en dan snachts nog een fles.

Mette

Op rij 4 had je wel close-up van Ruben. Super !

Marloes

Boyd wordt ook woest als we de tand.borstel afpakken. We laten hem er dan ook maar mee spelen als tanden poetsen voorbij is.

Boyd heeft nog echt 2 slaapjes op een dag nodig. Anders is hij met het avondeten veel te moe en wil hij niet eten. Als hij 2x slaapt, gaat dat avondeten veel beter.

Tinus

Gistermiddag heb ik ook nog 2 uur gelopen met Boyd en mijn moeder. Het was heerlijk weer.

En ja, we genieten volop van ons kereltje.

Loewyz

Sterkte met oma.

GROEP

Hoe doen jullie het met avondeten? Geef je je kindje eerst eten en ga je dan daarna zelf eten? Of geef je tijdens je eigen eten wat hapjes aan je kindje?

Ik ben even benieuwd hoe jullie dat doen.
Joni ze krijgt meestal uit haar tuitbekertje melk maar soms ook wel een gewone beker. Wat balen dat Boyd toch weer last krijgt van exzeem. Hopelijk trekt het snel weer weg.

Avond eten: Wij geven meestal haar eten terwijl wij ook zitten te eten. Ze krijgt gewoon een bordje voor dr neus met aardappeltjes vlees en groente en dan kan ze lekker zelluf doen. Alleen als ze loopt te treuzelen of we eten rijst of iets dergelijks dan voeren we haar nog met een lepeltje maar ze gaat eigenlijk altijd gelijk met ons eten.

Ik had trouwens nog wel wat te melden want we hebben van mijn moeder het kerst stalletje van Little People gehad die is echt onwijs leuk! Wilde al onwijs gewoon een kerst stal hebben maar zag niks leuks en toen kwam mams dus in ene met deze aan zetten. Erg leuk dus en Davina vind'm ook erg leuk.

Omdat ik denk dat ik de komende dagen overal behalve hier ben te vinden wil ik jullie alvast hele fijne kerstdagen toewensen!!!!

En Leah en Yora alvast heel erg gefeliciteerd met jullie eerste verjaardag! Ik hoop dat jullie een hele leuke dag zullen hebben!
Ah er is weer vollek!

Loewyz: Sterkte met R's oma!! Met die van mij gaat het af en aan. Ik ben vorige week even op bezoek geweest - was misschien wel de laatste keer - maar nu hoorde ik dat het weer wat beter ging. Tis bij ons dus ook afwachten.

Joni: Wij geven Manuel ook eten als wij zelf gaan eten. We geven omstebeurten een hapje zodat we zelf ook een beetje normaal kunnen eten.

Ik heb ook even een GROEP-vraagje: Ik ontdek zojuist een 3e tandje bij Manuel!! Zo vreemd! Het is een bovenste hoektand die zelfs al helemaal door is, hoewel hij verder nog niet eens zijn 4 snijtanden boven heeft. Is dat niet vreemd? ZIjn 2 onderste snijtandjes groeien wel flink. Lief gezicht hoor, mijn grote knul heeft tandjes, haha!

Verder ook weinig te melden eigenlijk. Ik was net nog even bij Appie Heijn, op zoek naar een doosje frambozen voor bij het toetje. Yes, ik had de laatste!! Maar wat een drukte daar zeg... pff!

Verder wil ik alvast Leah en Yora een geweldige verjaardag wensen morgen en overmorgen. Ik weet niet of ik tijd heb om langs te komen hier dan.

Yora en Sannie: Dank jullie voor de leuke kerstkaarten!

En iedereen natuurlijk een geweldig leuke kerst!!
Meiden allemaal fijne kerstdagen!

Leah en Yora alvast gefeliciteerd met jullie 1e verjaardag.

Hier hadden we geen plannen voor kerst maar we zitten nu helemaal 'vol' haha. Gister bezoek, vanavond eters, morgenmiddag bezoek + verjaardag en 2e kerstdag naar mn broer. Ik denk dat ik hier pas weer na de kerst ben.

Tinus volgens mij kan dat best hoor dat de tandjes in een andere volgorde komen. Zie je al wel bobbeltjes bij zn bovenste voortanden?
oh heel wat berichtjes gemist zie ik nu.

Joni wij geven Brian om een uur of 5 warm eten en zelf eten we meestal vlak voor hij naar bed gaat om een uur of 7. Ik zou Brian ook wel wat later warm eten willen geven maar dan moet hij eten nadat hij in bad is geweest en dan is ie meestal te moe. En ook haalt hij 7 uur niet, misschien moet ik dan nog een extra boterham geven.
Hey meiden,

Zooo drukke dag gehad hier; naar de stad geweest, hebben voor Tris hele mooie schoenen gekocht en een broek en een wollen trui. Ik heb zelf nog even een nette broek met een blouse gekocht. En een te gekke zwarte tas, ben er helemaal happy mee!

Voor Noof nog wat shirts, en speldjes enzo.

Daarna nog de laatste boodschapjes gedaan, en hier in huis even wat aan kant gemaakt, en het alvast gezellig gemaakt!

Vanaaf lekker op de bank met All you need

Allemaal hele fijne kerstdagen!!

LEAH EN YORA, HELE FIJNE VERJAARDAGEN!!!

Dikke kussen van hier!
Ben zelf ook maar weggeslopen vanmiddag na mijn berichtje hihi!

Vanmiddag te horen gekregen dat de mensen die voor de 2e keer zijn wezen kijken naar het huis er toch vanaf zien helaas...ze wilden er te veel aan doen en dat werd te prijzig.

Wel gaf de makelaar voor 2 januari weer een nieuwe kijker door...weer afwachten dus...

Tinus, fijn dat Manuel niet ziek is geworden!

Ik hou inderdaad wel meer tijd over zo op een dag, maar er zit nog niet echt een vast schema in, waardoor ik niet echt weet waar ik aan toe ben en dat is weer lastig plannen...

lekker zeg ,slapen tot 10:30!!

Sterkte met oma!

Ik weet eigenlijk niet precies de volgorde van tanden...maar ze komen vast wel hoor!

Amber staat al weken stil op 5....

Moest ook nog even snel wat laatste dingen hebben bij ah, was toch erg blij dat ik de rest van de week al had gehaald!

Loewyz, Amber is ook nog niet echt wild van de tv (in tegenstelling tot haar broer...) alleen de teletubbies en hopla vind ze wel geinig.

Ik hoop dat R zijn oma het nog even red tot na de feestdagen....sterkte er mee.

Maincoon, waarom zou je b12 tekort hebben??

Leuk cadeautje van je moeder!

Joni, wij laten Amber er ook wel mee spelen, maar op een gegeven moment moet ze toch gaan slapen en moet ik hem toch meenemen en dat mag dus echt niet!!!

Maar het wordt toch wel een dametje met een eigenwilletje pff....

Amber eet meestal met ons mee, alleen als ze erg moe is eet ze vooraf. Alleen wil ze het de laatste dagen ook zelluf doen....dus dat maakt het wat ingewikkelder. We geven haar dan maar een eigen lepel en ondertussen schuiven wij er ook hapjes in!

Oef, toch gezellig die plannen met kerst!

Mette, lekker wezen shoppen!

Leah en Yora al vast een fijne verjaardag!!!

Marloes

xx
Mette lekker hoor shoppen!!!!

Marloes nou ja ik heb nogal een hoop vage klachten en ze komen wel erg veel ermee overeen met b12 tekort. Had in augustus al laten prikken toen was mijn waarde heel goed in het bloed (maar ja zat aan de vit pillen met 6500 X de adh b12 hihihi) en waarde in bloed wil nog niet zeggen dat het daadwerkelijk door de weefsels word opgenomen. Maar nu eind oktober opnieuw laten prikken en toen was het al met de heflt minder dus ik dacht laat ik het nu nog maar eens checken.
Iedereen trouwens hele fijne kerstdagen toegwenst en de jarigen alvast gefeliciteerd!!!

Leah:

en verder

Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Zo, mijn stoofpeertjes staan te pruttelen, dus nu:

Prettige kerstdagen!!

Leah gefeliciteerd!!!

Maincoon, ik hoop dat het gewoon goed is, je hebt al genoeg gehad toch!

Mocht vanmorgen uitslapen tot 8:15!!

Hoorde Amber al een keer om 5:15 en had dit dus echt niet verwacht!!!!

Gezellige dagen allemaal!

Marloes
Prettige kerstdagen voor iedereen !

En Leah gefeliciteerd met je 1e verjaardag !!

Meiden fijne kerst allemaal!! Lekker eten, en het heel fijn hebben met de mensen waar je van houdt!

Ik kom na de kerst weer bijkletsen, heb griep gehad en heb het nu heel erg druk met van alles voor te bereiden. Gasten komen om een uurtje of 4. Dus ik krijg het druk.

Lieverds, have fun everybody en we spreken elkaar snel

Dikke kerstkus!
Oh ja LEAH en YORA van harte gefeliciteerd met jullie 1e verjaardag!!

Maak er een mooie dag van!

XX
Vannacht was Boyd weer ontevreden na een fles melk. Ik begin de nachtvoeding wel erg beu te worden nu.

Water aanbieden zal het "probleem" niet verhelpen, alleen maar verplaatsen. Het doel is dat hij een snachts lief gaat slapen zonder eten. Tuurlijk zal hij nooit hele nachten lang doorslapen en nog wel eens wakker worden. Maar dat wil ik dan oplossen met aai over zijn bol en troosten.

Na a.s. donderdag heb ik 1,5 week vrij en kan ik dus aan de gang ermee. Ik hoef dan de volgende dagen niet te werken en is het minder erg dat mijn erg nachtrust wordt verstoord. (weet uit ervaring dat hij wel eens 2 uur kan liggen huilen)

Ik ga dan ook niet in mijn bed liggen als hij gaat huilen, want dan ga ik echt naar zijn huilen liggen luisteren en gaat mijn moederhart nog meer spreken en ga ik overstag om eten te geven. Ik ga wel beneden wat tv kijken als afleiding en dan elke 5,10,15 min. enz. naar hem toe om te troosten totdat hij definitief slaapt.

Het zal wel even doorbijten worden voor ons allebei, maar ik voel me er nu wel sterk bij omdat ik 1,5 week vakantie heb en nu echt goed kan doorzetten.

Manlief inschakelen voor de nacht heeft voor mij weinig nut, want ik kan toch niet slapen als Boyd zo huilt. Dan heb ik liever dat manlief snachts goed slaapt zodat hij overdag uitgeslapen is en ik dan nog wat uurtjes kan inhalen.
Iedereen geniet ervan van deze fijne dagen!!!

Wij zijn vanmorgen lekker naar de kerstdienst in kerk geweest en nu zijn mijn ouders er en mijn broertje en vriendin die komen straks nog, heb een grote kerst tafel al klaar staan hihihih. Gezellig hoor.

Knorrie he dat plaatje van dat kerststalletje is wat wij hebben gekregen van mijn ouders vind hem echt onwijs leuk.

Marloes tsja ik hoop eigenlijk dat ik wel een b12 tekort heb dan kan ik tenminste behandeld worden voor alle klachten, anders moeten we verder gaan zoeken. De klachten zijn steeds erger geworden en ik heb nu ook een aantal keren per dag dat ik bijna wegval. Word niet beroerd ofzo, maar mijn bewustzijn word gewoon gedimt als een lamp zeg maar. Maar ja ben nog geen enkele keer echt weg geweest maar toch moet dat wel ff onderzocht worden en het kan aan b12 tekort liggen.

Leah gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!!

Bedankt voor alle felicitaties en kaartjes en kerstkaartjes.

En Yora heeft nog even flink zitten zoenen met Dean...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven