Wat kan het zijn??
donderdag 3 februari 2011 om 21:23
donderdag 3 februari 2011 om 21:23
Nee geen maden toch, die kunnen toch geen koelkast verplaatsen?
Het is echt zo bizar, elke dag om half twee als ik uit mijn werk kom staat de koelkast scheef!
Ik heb er ook al over gedacht om een wichelroedeloper uit te nodigen, misschien dat er iets is met de ondergrondse energiebanen en dat soort ellende.
Het is echt zo bizar, elke dag om half twee als ik uit mijn werk kom staat de koelkast scheef!
Ik heb er ook al over gedacht om een wichelroedeloper uit te nodigen, misschien dat er iets is met de ondergrondse energiebanen en dat soort ellende.
donderdag 3 februari 2011 om 21:25
donderdag 3 februari 2011 om 21:27
quote:heleen1234 schreef op 03 februari 2011 @ 21:25:
Ik heb het wel eens met de wasmachine gehad, bleek dat er een afvoerslang te ver gebogen was en deze stilletjes weer recht probeerde te buigen. Dom, maar was dus héél verklaarbaar achteraf.
Ik hoop voor je dat het geen enge beesten zijn.
Maar een koelkast heeft toch geen afvoerslang toch? Of wel?
En Meds ik ben hanni, en huisvrouw en ik dacht ik combineer ze. Mag dat niet ofzo?
Ik heb het wel eens met de wasmachine gehad, bleek dat er een afvoerslang te ver gebogen was en deze stilletjes weer recht probeerde te buigen. Dom, maar was dus héél verklaarbaar achteraf.
Ik hoop voor je dat het geen enge beesten zijn.
Maar een koelkast heeft toch geen afvoerslang toch? Of wel?
En Meds ik ben hanni, en huisvrouw en ik dacht ik combineer ze. Mag dat niet ofzo?
donderdag 3 februari 2011 om 21:27
quote:heleen1234 schreef op 03 februari 2011 @ 21:25:
Ik hoop voor je dat het geen enge beesten zijn.Een koelkast heeft geen afvoerslang. Dat kan het niet zijn dus.
Ik hoop voor je dat het geen enge beesten zijn.Een koelkast heeft geen afvoerslang. Dat kan het niet zijn dus.
donderdag 3 februari 2011 om 21:28
Ik heb weleens een filmpje gezien van een dakloze die bij iemand inder de vloer leefde. 's Nachts kwam diegene onder de grond vandaan ( bij jou dus als je aan 't werk bent) om het buikje lekker te vullen. De bewoner kwam erachter door een camera te plaatsen omdat z'n koelkast elke kermer weer leeg was. Nou. Slaap lekker voor zo hè?
donderdag 3 februari 2011 om 21:29
quote:Chubbyxxl schreef op 03 februari 2011 @ 21:28:
Misschien als de motor van de koelkast aanslaat dat het ding een stukje aan de wandel gaat?
OF er zit iemand ingemetseld in de muur achter de koelkast en wil je dit vanaf gene zijde laten weten (a la Stir of echoes).Geesten? Ieuw nou slaap ik vanavond helemaal niet meer :S
Misschien als de motor van de koelkast aanslaat dat het ding een stukje aan de wandel gaat?
OF er zit iemand ingemetseld in de muur achter de koelkast en wil je dit vanaf gene zijde laten weten (a la Stir of echoes).Geesten? Ieuw nou slaap ik vanavond helemaal niet meer :S