Wat kan het zijn??

03-02-2011 21:19 835 berichten
Alle reacties Link kopieren
36
Plaats je het filmpje hier?

Ben ook wel benieuwd.
Scheef of van z'n plek? Want ik snap niet hoe je 'm terug op z'n plek zet eigenlijk....
Oh wat eng zou wat voor mij zijn (not)

Huur je heb je een huisbaas? Ik ken wel een verhaal ve huisbaas die zijn huurder er uit wilde hebben. Ging hij iedere dag alle meubels door elkaar zetten als zij niet thuis was.
Ik heb dat ook wel eens gehoord, van die kakkerlakken. Ieehhhh.....
Maden!
Heb je al gecontroleerd op maden? Als die met een hele bundel zijn kunnen ze aardig wat verplaatsen/bewegen.

Hoor je vreemde geluiden?
quote:Yoie schreef op 03 februari 2011 @ 21:21:

Oh wat eng zou wat voor mij zijn (not)

Huur je heb je een huisbaas? Ik ken wel een verhaal ve huisbaas die zijn huurder er uit wilde hebben. Ging hij iedere dag alle meubels door elkaar zetten als zij niet thuis was. Die vind ik leuk!
Nee geen maden toch, die kunnen toch geen koelkast verplaatsen?

Het is echt zo bizar, elke dag om half twee als ik uit mijn werk kom staat de koelkast scheef!

Ik heb er ook al over gedacht om een wichelroedeloper uit te nodigen, misschien dat er iets is met de ondergrondse energiebanen en dat soort ellende.
wie wonen er nog meer bij je? En WTF is dat met je nickname?
Bindel maden? Noemen ze dat zo? Grappig, wist ik niet.
Ik heb het wel eens met de wasmachine gehad, bleek dat er een afvoerslang te ver gebogen was en deze stilletjes weer recht probeerde te buigen. Dom, maar was dus héél verklaarbaar achteraf.

Ik hoop voor je dat het geen enge beesten zijn.
wichelroede??? Zo'n geitensok die mij zijn roede de aardstralen opswaffeld? Ja dat zal je helpen
Tja, ik denk gelijk aan een poltergeist.

Geen enge stemmen in de tv? Rondvliegend glaswerk? Uit elkaar spattende biefstukken?
quote:meds schreef op 03 februari 2011 @ 21:24:

wie wonen er nog meer bij je? En WTF is dat met je nickname?Als het maden of kakkerlakken zijn dan doet ze haar nicknaam iig geen eer aan.
Nee, geen huisbaas, althans niet eentje met een sleutel. Ik weet echt niet wat er loos is.
wat maakt het eigenlijk uit dat je vrieskist scheef staat?
quote:heleen1234 schreef op 03 februari 2011 @ 21:25:

Ik heb het wel eens met de wasmachine gehad, bleek dat er een afvoerslang te ver gebogen was en deze stilletjes weer recht probeerde te buigen. Dom, maar was dus héél verklaarbaar achteraf.

Ik hoop voor je dat het geen enge beesten zijn.

Maar een koelkast heeft toch geen afvoerslang toch? Of wel?

En Meds ik ben hanni, en huisvrouw en ik dacht ik combineer ze. Mag dat niet ofzo?
quote:heleen1234 schreef op 03 februari 2011 @ 21:25:

Ik hoop voor je dat het geen enge beesten zijn.Een koelkast heeft geen afvoerslang. Dat kan het niet zijn dus.
Misschien als de motor van de koelkast aanslaat dat het ding een stukje aan de wandel gaat?

OF er zit iemand ingemetseld in de muur achter de koelkast en wil je dit vanaf gene zijde laten weten (a la Stir of echoes).
quote:meds schreef op 03 februari 2011 @ 21:26:

wat maakt het eigenlijk uit dat je vrieskist scheef staat?

Ben jij altijd zo onaardig of alleen op donderdag?

Natuurlijk maakt dat uit. Ik wil mijn huis graag netjes hebben en ik wil al helemaal geen meubilair wat uit zichzelf door de keuken loopt.
wat doe je eigenlijk voor werk? Als je echt huisvrouw bent kan je toch de hele dag naar de vrieskist kijken?
Dit kunnen heel goed aardstralen zijn. Hoe het precies werkt weet ik ook niet hoor. Maar je kunt het beste een ijzeren ring in je kelder leggen. Of magnetische stralen, nou ja, een van de twee dus.

Heb vaak gehoord dat dat helpt bij dit soort dingen.
Ik heb weleens een filmpje gezien van een dakloze die bij iemand inder de vloer leefde. 's Nachts kwam diegene onder de grond vandaan ( bij jou dus als je aan 't werk bent) om het buikje lekker te vullen. De bewoner kwam erachter door een camera te plaatsen omdat z'n koelkast elke kermer weer leeg was. Nou. Slaap lekker voor zo hè?
quote:Chubbyxxl schreef op 03 februari 2011 @ 21:28:

Misschien als de motor van de koelkast aanslaat dat het ding een stukje aan de wandel gaat?

OF er zit iemand ingemetseld in de muur achter de koelkast en wil je dit vanaf gene zijde laten weten (a la Stir of echoes).Geesten? Ieuw nou slaap ik vanavond helemaal niet meer :S

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven