0804-0904

24-03-2007 13:10 1233 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bel snel: tips en trucks voor uw -bijna- schoolgaande kinderen.
Hoi, heel laat van mij ook nog alle goeds en moois voor jullie allemaal!

Het gaat wel goed hier, de kinderen hebben eigenlijk allemaal hun draai wel gevonden in de klas en op de creche. Afgezien van een enkele snot-en kotseritis-aanval ook weinig zieken op het moment dus so far so good.

Zelf zit ik een beetje in de lappenmand. Geen duidelijke klachten, maar wel al weken (maanden?) aan het kwakkelen en vooral erg moe. Dat is lastig want mijn baan vraagt momenteel behoorlijk wat scherpte en energie en die mis ik soms. Ik sleep me een beetje voort en de werk en gezinscombinatie voelt op dit moment soms net iets te zwaar. Hopelijk brengen de langere dagen en toenemend zonlicht wat verbetering.
Oh lien, zie nu pas jouw bericht over KK. Ik hoop dat het allemaal mee valt!
Jee Koeka, dat klinkt dan toch niet goed hoor. Dat dat al maanden duurt?

Als ik je stukjes zo lees lees ik ook vaak wel moeheid e.d. erin terug, eerlijk gezegd. Neem je misschien te veel hooi op je vork? Of voelt het vooral als tropenjaren?

Wel fijn dat het met de kinderen goed gaat, als dat ook nog zou haperen zou het helemaal vermoeiend zijn.
Klinkt inderdaad niet goed Koeka. Al het medische uitgesloten?

Hier gaat het prima. Wel druk met de studie en nieuwe baan (juf van groep 6, voor drie dagen per week)

Met Zen gaat het lekker. Net eerste rapport gehad en daar was niks op aan te merken. Lezen gaat nog steeds als een trein. Avi 6 inmiddels! Ben best trots op hem. Gedrag is nog wel steeds moeilijk af en toe. Maar valt ook niet echt een pijl op te trekken. Zo gaat het weer een week drama en dan weer een week, supergoed. Blijft een raar kind! Maar gelukkig ook lief, spontaan en enthousiast!

Groetjes, voor allen!
Ik heb ons topic maar even onder een heel dikke laag stof vandaan gehaald. Ik ben benieuwd of jullie hier nog wel eens komen en hoe het met jullie gaat.

Hier gaat het nog altijd ok. De kinderen gaan nog steeds goed, dat is erg fijn. Kaak is vandaag alweer 2 geworden, en is inmiddels een echte dame en al haast net zo brutaal en aanwezig als haar grote broer en zus .

Koekie lijkt misschien wel een beetje op Zen, naar wat ik zo lees. Het gaat bij hem ook helemaal super op school, en hij heeft het ook reuze naar zijn zin, maar qua buien is het af en toe nog steeds pittig. Op en af hoor (met een basis van heel druk zijn, dat is wel een constante :-)), en over het algemeen zit hij gelukkig beter in zijn vel dan vorig jaar. Dat komt ook door school, denk ik, koek leert en leest nu eenmaal heel graag, dus wat dat betreft kan hij nu zijn ei een stuk beter kwijt dan tijdens de kleuterjaren. Hopelijk blijft het in goede richting evolueren.

Knap hoor Ely, je carriereswitch, en dat het ook allemaal zo snel en zo goed gelukt is!.
Koeka, ik ga je alvast feliciteren met de verjaardag van Koekie!!

Hoe gaat het met hem? Is hij over naar groep 4 en heeft hij het naar zijn zin? Is hij al aan het wisselen? Ik denk veel aan julie hoor!
Hey Morrie!

Yep, inderdaad groep 4, het gaat wisselend, maar koek vind het gelukkig wel erg leuk op school, en heeft al een hoop grotemensentanden! En bij jullie?

Ik kom haast nooit meer op Viva, maar moet de laatste tijd regelmatig aan jullie denken. Ik ben zo benieuwd hoe het iedereen van ons oude groepje vergaat!
Ik dacht, ik kom even hier kijken. Hoe gaat het met jullie? Hier oké. Zen doet het lekker op school, is AVI uit en met de rest van de vakken gaat het ook oké. Hij is gescout door Ajax!!! da's best cool toch? Mijn studie is bijna klaar, dus de vlag kan uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven